Strona 2 z 2
Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: wt sie 05, 2014 10:11
autor: DLUGI-74
...brat ale idziesz z tymi modami

Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: wt sie 05, 2014 10:59
autor: JEDARO
ehh a ja żadnego ze swoich braci nie mogę namówić

Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: czw sie 07, 2014 16:53
autor: Marco_Polo
Fajne autko. Miałem identyczny kolor też B6 kombiaka w wersji Comfortline.
Pozdrawiam
Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: pn sie 11, 2014 20:39
autor: zyga_wr
I kolejna modyfikacja w pierwszym poście - delikatna, ale zawsze

Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: pn sie 11, 2014 20:43
autor: JEDARO
Fajnie teraz wydech wygląda

Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: pn sie 25, 2014 23:28
autor: zyga_wr
JEDARO pisze:Fajnie teraz wydech wygląda

Dzięki

Na oko przybyło ze 20KM
W pierwszym poście kolejny update i kolejna modyfikacja

Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: wt sie 26, 2014 02:04
autor: JacaTouran
arti_76 pisze:Muti pisze:arti_76 pisze:
Temp EGT jest najważniejsza bo jak będziesz miał za wysoką to Ci tłoki spłyną i po silniku.
U mnie też wyszło 185KM ale ze względu na temp zrzuciliśmy 10 koników dla bezpieczeństwa.
W takim samym silniku czy PD?
Mam CBAB czyli CR.
-- 18 maja 2014, o 10:00 --
zyga_wr pisze: Powiedział mi, że przy tak "light'owym" programie jaki mam nic się nie wydarzy. Dla świętego spokoju odnalazł temp. i nie przekroczyła ona 850*C.
Nie wiem czy to źle, czy nie.
Przy okazji - we wtorek zobaczyłem taki przebieg:

185 to nie jest lightowy program - marketing czyni cuda:)
Końcowy program jest bezpieczny względem parametrów seryjnych silnika i nie ma tu grama naciagania. Przy normalnej codziennej jeździe wykorzystywane jest może 65 -75% mocy finalnej.
Śmiało lac diesla i jeździć bez stresu !
Jakby EGT było zbyt wysokie wykres wyglądałby zupełnie inaczej. Tuner wiedział w tym przypadku co robi i zrobił to dobrze.
Pozdr
Re: Passat B6 kombi 2.0TDI lekko dłubnięty :)
: sob paź 18, 2014 19:40
autor: zyga_wr