Strona 11 z 13
Re: Pompowtryski
: wt wrz 09, 2014 07:31
autor: dzwonek17
Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było

Re: Pompowtryski
: wt wrz 09, 2014 08:00
autor: JacaTouran
Weź pod uwagę, że sprawdzałeś na biegu jałowym. Innych uwag nie ma, według podanych przez Ciebie danych.
Re: Pompowtryski
: wt wrz 09, 2014 08:53
autor: niko02
marynarz75 pisze:Jak to dobrze że mój jest w tej drugiej połowie, nie kopcącej...

Mój też

Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 07:17
autor: Blackleon
Dobra, jeszcze raz: mysle, ze kazdy inaczej to interpretuje, stad problemy. Moze za bardzo wyolbrzymiam owa "czarna i biala chmure". Podczas dynamicznego przyspieszania jest zauwazalny w lusterku ciemny dym. Nie jest tak, ze nic nie widac poza dymem, po prostu jest to zauwazalne bardziej niz kiedys i tyle.
Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Zadnych bledow nie ma w sterowniku, ani od wtryskow, ani zadnych innych. Sprawdzalismy korekcje na biegu jalowym + dynamicznie podczas jazdy, pod obciazeniem. Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 08:06
autor: Cesarz
Blackleon pisze:Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Nie jest to żaden atak na Twoja osobę, tylko wymiana opinii i subiektywnych doświadczeń. A nie kopca diesle z DPF

(to znowu moja subiektywna obserwacja)
Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 08:10
autor: dzwonek17
dzwonek17 pisze:Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było

Może ktoś jeszcze coś podpowie?
Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 09:34
autor: JacaTouran
Online się nie da

Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 10:02
autor: A-R-T-U-R
Blackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejem
skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
Re: Pompowtryski
: śr wrz 10, 2014 11:49
autor: JacaTouran
Wielu Warszawiaków skorzystało i korzysta więc myślę, że może warto

Re: Pompowtryski
: czw wrz 25, 2014 07:09
autor: Blackleon
A-R-T-U-R pisze:Blackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejem
skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
...no i chyba racja
Wtryskiwacze sprawdzone. Stan BDB, nie kwalifikowaly sie do regeneracji, a jedynie do niewielkiej regulacji i czyszczenia. Przy okazji wyczyscilem przepustnice i EGR. Niestety usterka pozostała, nic sie nie zmienilo. Ma ktos jakis inny pomysł co to moze byc

Jacek, napisz prosze na PW koszty weryfikacji.
Re: Pompowtryski
: czw wrz 25, 2014 17:47
autor: JacaTouran
Cóż ja mogę powiedzieć. Przyprowadz zobaczymy co z nim nie tak.
Re: Pompowtryski
: śr lut 17, 2016 13:53
autor: yoyo2
gawon99 pisze:Forumowicze pojawił się kolejny problem i nie wiem czy nie związany jest feralnym pompowtryskiem. A mianowicie są problemy z odpalaniem. Musze mu dodać trochę gazu i dopiero łapie bo tak to się dusi i nie chce załapać. Dopiero to dzisiaj się pojawiło. Co o tym myślicie z góry dziękuje

Wygląda jakby były wytarte gniazda pompowtrysków.
Re: Pompowtryski
: śr lut 17, 2016 14:03
autor: Muti
yoyo2, zapraszam do POWITALNI!
Re: Pompowtryski
: śr maja 25, 2016 23:13
autor: trucha0
Proszę o podpowiedz czy coś robić na tą chwilę z pompkami,samochód pali dobrze,nie trzęsie,spalanie w normie tylko te BIPy,w listopadzie byłem u Jacka na wymianie turba,dpf out,egr off,chip on z seryjnego 135KM 310Nm zrobione 160KM i 340Nm DSG na pokładzie tylko wtedy jakoś nie wpadłem na to żeby przejrzeć wiązkę i oringi teraz rozmawiałem wstępnie z Jackiem że może kończą się cewki na pompkach,ogólnie wybieram się za jakiś czas do niego ale czy nie rozejrzeć się za wtryskami tylko skąd wziąć pewne czy regenerować czego Jacek nie poleca...niby na minusie to mogą być problemy z dostawą paliwa...ale to temat rozległy jakieś sugestie nie to żebym chciał je wymienić na już ale te Bipy dają mi do myślenia...silnik BMM przelot 257kkm
Przed czyszczeniem Liqui Moly
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:15:06 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:15:06 Group 004: Unit Injector
861 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
17:15:06 Group 007: Temperatures
30.6°C Fuel Temperature (G81)
16.2°C Intake Air Temperature (G72)
43.2°C Coolant Temperature (G62)
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:41:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:41:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-68.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
17:41:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
70.2°C Coolant Temperature (G62)
Praca na Liqui Moly na małym obiegu paliwa
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.73 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:21 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-92.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-77.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:21 Group 004: Unit Injector
819 /min Engine Speed (G28)
1.6 °ATDC Injection Start (specified)
9.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
Na Liqui Moly w trakcie pracy
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-90.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
87.3°C Coolant Temperature (G62)
Po czyszeniu na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:35:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:35:01 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-75.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:41:05 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Re: Pompowtryski
: czw maja 26, 2016 08:39
autor: wesol
Dziwne ze na tej mikstury gorsze korekcję jak na paliwie ale podejrzewam ze Jacek tez ci powie ze na jałowym ten test jest tyle warty co nic. Poza tym takie sprawdzenie korekcji czy bipow nie musi być miarodajne. Oczewiscie mowa o nie jakimś tragicznym rozjechaniu się wartości.