Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » pt maja 03, 2013 13:39
KondzioR. , suma wszystkich wtrysków zawsze jest bliska 0 ,jeśli jeden ma troche rozbieżności np +0,70 , to reszta , np jeden mocniejszy czyli -0,90 nadgania , reszta oczywiście też w tym pomaga, czas tych przełączeń to tzw bipy , ja to nazywam "lagi"
luigisq16
Specjalista
Posty: 608 Rejestracja: pt sty 11, 2013 02:17
Auto:: 1.6 TDI 2016r
Imię:: Ludwik
Lokalizacja: Oława/Brzeg Dolny
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Post
autor: luigisq16 » wt maja 21, 2013 21:40
lock00 , Świetna robota!
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179 Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Post
autor: pawel07777 » wt maja 21, 2013 21:55
Koledzy co sądzicie o moich pompkach? Chyba muszę chwytać się za kieszeń.Proszę o info. czy moje pompki to:038130073AG
Jeszce pytanko czy wymieniać wszystkie?
Załączniki
WITAM [you]
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » śr maja 22, 2013 09:21
pawel07777 , czwarty tylko odbiega od normy...
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969 Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy
Post
autor: bartek0-01 » śr maja 22, 2013 15:38
I Ja postanowiłem dziś zerknąć jak wyglądają moje wtryski chyba nie jest źle ale proszę o opinie. Nie wiem czy to ma znaczenie ale pomiar wykonany na zimnym silniku, moze warto sprawdzić podczas normalnej pracy czyli 90 stopni ? myślicie ze może wystąpić jakaś różnica ?
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » śr maja 22, 2013 17:37
bartek0-01 , W Twoim wypadku wszystko jest oki,a przy takiej temperaturze dużo to nie zmieni, bipy troszku wieksze ale jak najbardziej
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179 Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Post
autor: pawel07777 » śr maja 22, 2013 18:43
lock00 rozumiem że zająć się tylko czwartym
WITAM [you]
wlesniew
Początkujący
Posty: 37 Rejestracja: śr paź 24, 2012 11:50
Auto:: AVQ 2004
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: wlesniew » śr maja 22, 2013 19:20
A jak to wygląda u mnie.
Pozdrawiam
Wielkie dzięki!!
Załączniki
Ostatnio zmieniony czw maja 23, 2013 12:44 przez
wlesniew , łącznie zmieniany 1 raz.
seba244
Expert
Posty: 1872 Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Post
autor: seba244 » śr maja 22, 2013 20:33
w 1 cyl troszkę za duzo ale nie przejmuj sie
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » śr maja 22, 2013 23:19
pawel07777 , ja tam nie jestem zwolennikiem odrazu wymiany... osobiście próbowałbym zastosować chemie, itd, bo dużo jest czynników które są odpowiedzialne,chociaż u Ciebie to akurat jeden ewidentnie odstaje, gdzie wymiana może być konieczna ,
wlesniew ,tak jak kolega
seba244 , Ci napisał
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179 Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Post
autor: pawel07777 » czw maja 23, 2013 11:33
[quote="lock00"]pawel07777 , ja tam nie jestem zwolennikiem odrazu wymiany... osobiście próbowałbym zastosować chemie, itd, bo dużo jest czynników które są odpowiedzialne
Oczywiście mogę zastosować jakąś chemię ale nasuwa się pytanie jaką chemię zastosować?
Proszę o namiar.
WITAM [you]
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969 Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy
Post
autor: bartek0-01 » czw maja 23, 2013 15:22
lock00 pisze: bartek0-01 , W Twoim wypadku wszystko jest oki,a przy takiej temperaturze dużo to nie zmieni,
bipy troszku wieksze ale jak najbardziej
lock00 A można te bipy jakoś skorygować VCDS-em ??? Jesli tak mozesz podpowiedzieć w jaki sposób.
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » czw maja 23, 2013 15:59
bartek0-01 , tego programem się nie koryguje, nie przejmuj sie
Tomas
Władca postów
Posty: 2325 Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy
Post
autor: Tomas » czw maja 30, 2013 20:34
Ja też wreszcie zrobiłem skan pompek, przy okazji uwaliłem chyba kabel
Wasze opinie ?