Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
bulwo
Kandydat
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 22, 2013 10:12
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów

Post autor: bulwo »

czesc
wlasnie skonczylem wymieniać ten silniczek. jesli chodzi o jakieś wskazowki to jeżeli wymieniacie silniczek na nowy to nie ma co sie silowac z odkreceniem tej trudnodostepnej sruby. Lepiej ją ułamać, nastepnie poświecic zaoszczedzony czas na wkrecenie jej przy nowym silniczku. Trzba naprawde mocno odgąć ta blache i da sie bez wiekszych rzeźb ją dokręcic ;)
Ja czujnika hamulca nie odpinałem. Nie przeszkadzał mi aż tak,
Pozdrawiam i służę pomocą w razie problemow i pytan
abdj
Początkujący
Posty: 45
Rejestracja: wt gru 13, 2011 18:55
Auto:: 1T3 2.0 TDI 2010
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował: 1 raz

Post autor: abdj »

Ja mam pytanie odnośnie tego silniczka 158 ( od kierowcy) Ma kotoś numer moze bo chce kupic uzywke i nie wiem czy wszystkie pasuja czy jakies konkretne nr. Dodam ze mam 03r tourana jesli to porzebne :>
Awatar użytkownika
Tomasz_W-wa
Władca postów
Posty: 2561
Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 285 razy
Otrzymał podziękowań: 484 razy

Post autor: Tomasz_W-wa »

abdj autko z 2004 roku ?
Numer silniczka V158: 1K1907511C

http://autobazar.slovenskainzercia.sk/n ... 1c-ponuka/

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Awatar użytkownika
Miki76
____________________
____________________
Posty: 1373
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 21:30
Auto:: Touran 1,9 BXE 133KM 2006
Imię:: Damian
Lokalizacja: Wlkp
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowań: 194 razy

Post autor: Miki76 »

abdj pisze: nie wiem czy wszystkie pasuja czy jakies konkretne nr. Dodam ze mam 03r tourana jesli to porzebne :>
kolego jak byś przeczytał wszystkie posty w tym temacie to byś znalazł odpowiedź na twoje pytanie :P
bdu
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 03, 2012 12:40
Auto:: 1T2, 1,6MPI, 2009
Imię:: marcin
Lokalizacja: zgierz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: bdu »

Dzięki za fajnego manuala bardzo mi się przydał i uratował mnie.
Mam jeszcze takie pytanko.

Otóż dziś po sklejeniu 3 łapki silniczka V158 postanowiłem wszystko złożyć do kupy. Złożyłem ale chyba coś nie działa. Silniczek V158 reaguje tylko na:
- temp. trochę większa na pokrętle niż min. aż do max (mam climatica) wtedy daje na maxa ciepłe powietrze, ramię silnika krokowego wychylone na max.
- dopiero temp. min na pokrętle wtedy daje zimne powietrze. i tylko wtedy ramię silnika krokowego przechodzi w drugie skrajne położenie.

Widać, że pomimo tego, że ramię osiąga swoje max/min położenie silniczek jeszcze przez chwilę pracuje. Czy jest jakaś możliwość kalibracji silniczka poprzez VCDS?

Dodam, że całość po rozebraniu dokładnie poopisywałem i złożyłem tak jak było.

Sprawdziłem jeszcze VCDS - błędów nie mam.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: Tomas »

A przeczyściłeś potencjometr dobrze ?
bdu
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 03, 2012 12:40
Auto:: 1T2, 1,6MPI, 2009
Imię:: marcin
Lokalizacja: zgierz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: bdu »

Tomas pisze:A przeczyściłeś potencjometr dobrze ?
Tego nie wiem. Rozbierze się raz jeszcze, zobaczy się.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: Tomas »

To potencjometr odpowiada za ustawienia temperatury, wyczyść zgodnie z manualem i będzie działać prawidłowo. Ja użyłem WD40 no nic innego nie miałem pod ręką i działa już ponad miesiąc.
bdu
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 03, 2012 12:40
Auto:: 1T2, 1,6MPI, 2009
Imię:: marcin
Lokalizacja: zgierz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: bdu »

Zagadka przyrodnicza, z silnikiem V158 ustawiającym się w skrajnych położeniach rozwiązana. Wszystko działa tak jak powinno.

Wystarczyło dokonać VCDS'em autokalibracji silników krokowych nagrzewnicy.

W zrozumieniu zasady działania (ustawiania położenia ramienia silnika V158) bardzo przydały się zaawansowane bloki pomiarowe climatica. Na zimnym silniku, przy temp zewnętrznej ok 4st. C, przy nastawie temp.:
- na minimum (z bloku pomiarowego Specified Value (SF) 22.0, zakres 0 - 255), ramię silnika jest w jednym ze skrajnych położeń tłocząc zimne powietrze ( z bloku pomiarowego Current Value (CV) 22.0).
- na trochę większą niż minimum (SF 223.0), aż do maksimum (SF 223.0), ramię silnika wędruje w drugie skrajne położenie (CV 222.0), podając powietrze przez nagrzewnicę.

Dopiero w miarę nagrzewania się nagrzewnicy ramię silnika krokowego jest wysterowywane na pośrednie położenia (przy stałym położeniu pokrętła regulacji temperatury zmieniają się SV i CV).
stach
Użytkownik
Posty: 220
Rejestracja: pt maja 17, 2013 08:51
Auto:: 5T 1,6 CRKB 2016
Imię:: Staniaław
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: stach »

Witam
sorki za być może naiwne pytanie
który to silniczek V68
pojawił się u mnie taki błąd
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
000 - - - Intermittent
a objawy są takie
pokrętło temperatury na min -cisza
jakakolwiek pozycja powyżej min hałas silniczka (klikanie)
mam klimę manualną z ogrzewaniem postojowym i grzanymi stołkami taka jak ta


aktualizacja wpisu

jak przypuszczałem silniczek V68 to nic innego jak właśnie V158
i mi też dane było doświadczyć jak "łatwo" do niego idzie się dobrać
ale do rzeczy
wymontowałem, wyjąłem potencjometr, zanurzyłem go w denaturacie,kilkanaście ruchów pokrętłem wysuszyłem i złożyłem do kupy
zamontowałem do auta nie ostatecznie tylko podwiesiłem na wtyczce i zadziałał
złożyłem wszystko sprawdzam i klapa nie chodzi
zrobiłem adaptację i nic nie ukończyło dalej klapa
więc ponowna rozbiórka okazało się że zablokował się w pozycji max temp.
i znowu rozbiórka no i wpadłem na pomysł
zauważyłem że potencjometr nie chodzi w pełnym zakresie jego ruch ograniczają wcięcia w białym plastiku (element dźwigni wciskanej do silniczka)
pokręciłem ślimakiem na silniczku poprzestawiałem i nie wiem do końca czy mój potencjometr działa teraz na innym kawałku ścieżki oporowej czy po prostu sie uruchomił w każdym razie sprawdziłem podwieszając na wtyczce - działa
potem złożyłem wszystko do kupy adaptacja w VCDS i jest ok
wszystko chodzi
Załączniki
Przechwytywanie.JPG
waldemar
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 27, 2014 22:26
Auto:: touran 1,9d, 2003
Imię:: waldemar
Lokalizacja: polska

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: waldemar »

Mam pytanie,a czym moze byc spowodowany brak nawiewu na przednia szybe? Pozdrawiam waldek
Awatar użytkownika
pabloxxx
Zaawansowany
Posty: 412
Rejestracja: czw lut 02, 2012 18:59
Auto:: Touran 1,9 TDI
Imię:: Paweł
Lokalizacja: LEGNICA
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: pabloxxx »

waldemar pisze:Mam pytanie,a czym moze byc spowodowany brak nawiewu na przednia szybe? Pozdrawiam waldek
Sprawdź czy jest różnica w działaniu na obiegu otwartym - zamkniętym.
mrowek
Kandydat
Posty: 6
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:51
Auto:: Touran 2.0 TDI, 140, 2004
Imię:: Darek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 1 raz

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: mrowek »

Właśnie jestem w trakcie naprawy silniczka regulacji temperatury lewa strona. Oczywiście bardzo dziękuję za manuala bo pewnie kilka rzeczy bym połamał. Tak na marginesie to wcale nie trzeba męczyć się z tą ukrytą śrubą. Można zdjąć osłonkę silniczka bez wykręcania całej obudowy. Ja wyjąłem silniczek i potencjometr. Do wyjęcia potencjometru trzyma wyjąć kostkę co wymaga trochę wprawy bo zabezpieczenie kostki jest od tyłu ale ja mam grube łapy i jakoś dałem rade a kostkę wypchałem śrubokrętem do tyłu.
Co ciekawe po wyczyszczeniu potencjometru i sprawdzeniu silniczka na krótko (działał) po włożeniu do obudowy nadał bym problem. Sprawdzałem działanie bez obudowy i widziałem że silniczek próbuje wystartować ale nie ma jakby siły. Po przekręceniu ślimaka silnika palcem silniczek startował ale po zatrzymaniu znowu się zawieszał. Postanowiłem sprawdzić przekładając sam silniczek wymontowując go z regulacji klapy powietrza (zewnątrz/wewnątrz) mieszczącego się za schowkiem bo łatwo go wyjąć. Okazało się że po przełożeniu lewa strona która była zapsuta zaczęła normalnie funkcjonować. Z głupoty włożyłem stary silniczek do klapy za schowkiem i jakimś cudem też działa :). Wydaje mi się że klapa za schowkiem nie wymaga takiej siły jak regulacja temperatury i być może nadwyrężony silnik tutaj daje radę.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
krankor
Zaawansowany
Posty: 340
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: krankor »

Manulae w założeniu miały służyć właściwie wymianie całych modułów napędowych. To a propos ostatniej śruby przy V158. Tak naprawdę to nadal uważam, że same silniczki są nie do zajechania. Mogę się mylić ;) Najsłabszym punktem jest raczej ślizgacz i ścieżka oporowa potencjometru, które się wycierają.
Mimo to cieszę się, że samodzielna naprawa przyniosła poprawę. Niech długo trzyma :ok:
pozdrawiam Grzegorz
Awatar użytkownika
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969
Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy

Re: Manual: wymiana - naprawa silniczka V158

Post autor: bartek0-01 »

Hej napisze w tym temacie bo wydaje Mi się ze o ten silniczek lub silniczki chodzi u mnie :|

Dziś przeskanowałem auto bo miałem problem z nawiewami wyskoczyły takie błędy na climatronicu :

Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202

Wtorek,09,Wrzesieñ,2014,09:52:48:24180

Typ podwozia: 7N0
Skanowanie: 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 25 37 42 44 46 52 55 56 62 72
77

VIN: WVGZZZ1TZ6W050478 Przebieg: 217430km

01-Silnik -- Stan: OK 0000
02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
04-K¹t skrêtu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Ko³o kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaŸników -- Stan: OK 0000
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Modu³ komfortu -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
55-Zasiêg xenonów -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: Usterka 0010
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
77-Telefon -- Stan: Usterka 0010

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 DK HW: 028 101 194 6
Komponent: R4 1,9L EDC G000AG 6247
Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: VWZ7Z0E2527735
Kodowanie: 0000078
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 6FE7A82D7EC37860C86

Nie znaleziono b³êdów.
Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 02E-300-0xx.lbl
Oznaczenie elementu SW: 02E 300 042 H HW: 02E 927 770 AE
Komponent: GSG DSG 070 0908
Weryfikacja: 04507000 Numer seryjny: 00000508100243
Kodowanie: 0000020
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 1835B3F12BCDDFD8F9C

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q
Komponent: ESP FRONT MK60 0102
Weryfikacja: 00T12001
Kodowanie: 0021190
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 40853B9113DDB71861C

Nie znaleziono b³êdów.

-----------------------------------------------------------------------------
--
Adres 08: Klimatyzacja (J255) Plik etykiet: 5K0-907-044.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 907 044 AK HW: 5K0 907 044 AK
Komponent: Climatronic 130 0303
Weryfikacja: 00002001
Kodowanie: 0000000000
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
Zbiór danych ASAM: EV_Climatronic A01001
ROD: EV_Climatronic_VW36.rod
VCID: 74EDA741DFE55BB8354

2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
9473137 - Silnik nastawczy klapy temperatury z lewej strony
B108C 71 [008] - Nastawnik zablokowany
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 3
Wew.licznik b³êdów: 209
Przebieg: 217427 km
Data: 2000.00.00
Czas: 09:24:05

9474417 - Silnik nastawczy klapy rozdzia³u powietrza z przodu
B1091 71 [008] - Nastawnik zablokowany
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Wew.licznik b³êdów: 208
Przebieg: 217403 km
Data: 2000.00.00
Czas: 13:35:43


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-30-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Komponent: Bordnetz-SG H54 2602
Weryfikacja: 00H54000 Numer seryjny: 00000009162670
Kodowanie: 378B8F2100071000001414500000000000197F073C10010C000000000000
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
VCID: 336F645D526B1C80ECE

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 955 119 C Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB
Komponent: Wischer VW358 012 0401
Kodowanie: 00063445
Kod serwisu: WSC 12345

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag Plik etykiet: 1T0-909-605.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1T0 909 605 C HW: 1T0 909 605 C
Komponent: 02 AIRBAG VW62 0506 1500
Weryfikacja: 09025000 Numer seryjny: 0038BD0EUXRA
Kodowanie: 0012338
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 356B5A455C1F02B0C2A

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 16: Ko³o kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 AG HW: 1K0 953 549 AG
Komponent: J0527 034 0070
Kodowanie: 0012022
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 77F7904D069330A0106

Oznaczenie elementu: XXXXXXXXXXX
Komponent: E0221 007 0050

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaŸników Plik etykiet: AKP\1K0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 872 A
Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDD 1212
Kodowanie: 0007101
Kod serwisu: WSC 00140 259 82183
VCID: 32616159AD711588E78

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: 1K0-815-071.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 815 071 P
Komponent: Zuheizer 031 1312
Weryfikacja: A Numer seryjny: 09010046
Kodowanie: 0000011
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 32616159AD711588E78

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 AF HW: 7N0 907 530 AF
Komponent: J533 Gateway H52 1634
Weryfikacja: H52 Numer seryjny: 130313F2001312
Kodowanie: 330000
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
VCID: 74EDA741D7E55BB8354

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 872 A
Komponent: IMMO VDD 1212
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 32616159AD711588E78

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja (J0506) Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb
Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 P HW: 1T0 035 680 H
Komponent: RNS-MID H64 5230
Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7M1876522
Kodowanie: 02010000010000100000
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
Zbiór danych ASAM: ------------------------- ------
VCID: 3B7F4C7DBA3BD4C034E

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 B
Komponent: EU West V11 8117

Znaleziono 1 b³¹d:
00856 - Antena radiowa
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 01101011
Priorytet b³êdu: 5
Czêstoœæ b³êdu: 27
Wew.licznik b³êdów: 169
Przebieg: 217320 km
WskaŸnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 14:53:36


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\1K0-959-701-MIN2.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 959 701 B
Komponent: Tuer-SG 024 2301
Kodowanie: 0000244
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 36695D49411909A8CB0

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 J
Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 32616159AD711588E78

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Modu³ komfortu Plik etykiet: 1K0-959-433-MAX.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 433 AR HW: 1K0 959 433 AR
Komponent: 01 KSG PQ35 G2 010 0101
Weryfikacja: 00010000 Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 009002085103487F2D06840560084F01E0A000
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
VCID: 80057B91D35DF718A1C

Komponent: Sounder n.mounted

Komponent: NGS n.mounted

Komponent: IRUE n.mounted

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: 1K0-959-702-MIN2.lbl
Oznaczenie elementu: 1T0 959 702 B
Komponent: Tuer-SG 024 2301
Kodowanie: 0000244
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 3777504D4613F0A0D06

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 55: Zasiêg xenonów Plik etykiet: 1T0-907-357.lbl
Oznaczenie elementu: 1T0 907 357
Komponent: Dynamische LWR 0003
Kodowanie: 0000001
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: F4ED274197E5DBB8B54

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio (J0506) Plik etykiet: AKP\1T0-035-680.clb
Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 P HW: 1T0 035 680 H
Komponent: RNS-MID H64 5230
Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7M1876522
Kodowanie: 02010000010000100000
Kod serwisu: WSC 12345 123 12345
Zbiór danych ASAM: ------------------------- ------
VCID: 3B7F4C7DBA3BD4C034E

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 919 859 B
Komponent: EU West V11 8117

Znaleziono 1 b³¹d:
00856 - Antena radiowa
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 01101011
Priorytet b³êdu: 5
Czêstoœæ b³êdu: 27
Wew.licznik b³êdów: 169
Przebieg: 217320 km
WskaŸnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 14:53:36


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 62: Drzwi tylne lewe Plik etykiet: AKP\1K0-959-703-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 703 B
Komponent: Tuersteuergeraet 06 0214
Kodowanie: 0000048
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 2F67682DBE433860886

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 72: Drzwi tylne prawe Plik etykiet: AKP\1K0-959-704-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 704 B
Komponent: Tuersteuergeraet 06 0214
Kodowanie: 0000048
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 30656B51A37D279891C

Nie znaleziono b³êdów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 77: Telefon Plik etykiet: 1K0-035-729-UNI.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 035 729 E
Komponent: CIB PAH HW 202 SW 0308
Kodowanie: 0000364
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2B5F7C3D8A5B4440A4E

Znaleziono 1 b³¹d:
01530 - Wyciszanie radia
009 - Przerwa / zwarcie z mas¹

Koniec -----------------------------------------------------------------


Czy te dwa błędy tyczą się jednego silniczka czy chodzi o dwa różne silniczki?
Na obecną chwilę błędy skasowane i nie wyskoczyły ponownie, lecz czas sie zabrać chyba za silniczki.

wykonano adaptacje nastaw podstawowych według tej instrukcji :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... limatronic
----------------------------------------------------------
MOJE AUTO :20: ---> viewtopic.php?f=9&p=301997#p301997 ---> Najnowsza aktualizacja profilu 06.05.2021 zapraszam do oglądania
ODPOWIEDZ