Strona 3 z 3

: czw sty 31, 2013 14:22
autor: marcin975
jego nie wymienisz, możesz spróbować założyć na powrocie,u mnie nic to nie pomogło,bo trzeba by założyć jak najbliżej pompy,bo jak założysz tak jak ja przed filtrem to jak pompa puszcza to i tak paliwo spłynie w takiej ilości że i tak nie odpali prawidłowo,oczywiście jest to mój przypadek,może ktoś jeszcze podsunie jakiś pomysł.
PS: ja zaczołem od wymiany uszczelniaczy na pompowtryskach i nic to nie dało,zaryzykowałem i kupiłem nową pompę-problem znikł,sprawdź śruby czy jakaś się nie poluzowała i czy gdzieś w okolicy pompy się nie poci,może wystarczy tylko uszczelkę zmienić. :bry:

: czw sty 31, 2013 15:42
autor: darek8677
dzieki kolego sprawdze to ;) tzn mialem zdejmowana pokrywe zaworow bo byly szklanki wymieniane, niewiem czy do tego zdejmuje sie vacum? w kazdym razie przed ta robota bylo tak samo takze bez roznicy. A do powrotu to ktory waz? sprobuje tu w Paryzu poszukac cos takiego. Pozdrawiam ;)

: czw sty 31, 2013 20:09
autor: marcin975
kurcze nie pamiętam,ale chyba przy filtrze wąż miał znacznik koloru niebieskiego :roll: najwyżej odkręć jeden i podłóż np.butelkę i zakręć rozrusznikiem :bry:

: czw sty 31, 2013 22:26
autor: JacaTouran
Nie trzeba kręcić rozrusznikiem, wystarczy zaplon ;)

: ndz lut 03, 2013 16:32
autor: darek8677
tak ,wiem ;) narazie nic nie bede grzebał bo nie mam warunków poza tym niewidze zadnego pocenia sie czy cos w tym stylu na vacum. Bo po 2-3 dniowym postoju po odpaleniu chodzi równo ale juz po 4 dniach lub dłuzej wystarczy ze 3 razy przekrece zapłon i cofne , to po odpaleniu chodzi równiutko :D co innego za pierwszym grzaniem świec (5-10 sekund poszarpuje jakby mu paliwa brakowalo na początku) wrzucę moze logi na zimnym i rozgrzanym silniku. Pozdrawiam :mrgreen:
logi po odpaleniu (zimny silnik):
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112704.html
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112703.html
a tu po rozgrzaniu:
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112707.html
i jeszcze mam takie pytanie, mianowicie po odpaleniu temp. na MFD+ byla 9 st i na vagu tez 9st takze czujnik temp chyba ok, ale po rozgrzaniu temp. na wskazówce jak zawsze stoi na środku czyli 90st. a na vcds-ie pokazuje mi około 80st. czy to normalne? :P Pozdrawiam ;)

: wt lut 12, 2013 01:27
autor: lukasz22i
Panowie inny problem...po wymianie uszczelniaczy na wtryskach auto osłabło i więcej pali, co jest nie tak? Przy okazji były wymienione też świeczki żarowe, uszczelka pod deklem oraz na Vacum.

Problem utrudnionego rozruchu po nocy został rozwiązany po wymianie gumek ale...no właśnie, prędkość max 160km/h (wcześniej niewiele ponad 180km/h), zauważanie słabszy przy większych prędkościach, do tego spore zapotrzebowanie na ON, ostatnia trasa autostradą, prędkość ok 120-140km/h, spalanie ponad 7.5l/100km (wcześniej w granicach 6.5l/100km).