Strona 3 z 92

: wt kwie 03, 2012 11:40
autor: niko02
Tak jak już ktoś wcześniej pisał, jeżeli nie ma teraz z DPF-em problemów, to nie ma sensu go usuwać. Jak zaczną się problemy, to dopiero wtedy się tym zajmij.

: wt kwie 03, 2012 12:21
autor: charlie
Mam 31% zapełnienia filtra, nie zapala mi się kontrolka ale wydaje mi się że muli go trochę ten DPF i sporo pali. Mam caddego z tym samym silnikiem 2009r bez DPF i mniej pali i jest troszkę bardziej dynamiczny. Dlatego myślę nad pozbyciem się DPF bo mogą zaraz pojawić się problemy.

W najbliższym czasie przewiduje także lekki "wirus" silnika

: wt kwie 03, 2012 15:00
autor: JacaTouran
Zapraszam do siebie, dla klubowiczów for robimy extra promocje. Możemy chwasta wywalić i chipa zrobić. Jak robisz dwie usługi na raz to sporo oszczędzasz.
Jak coś to PW

: śr kwie 04, 2012 00:03
autor: niko02
Jacek, jaki macie adres w Łowiczu? Macie hamownię?

: śr kwie 04, 2012 12:02
autor: JacaTouran
Tak , mamy hamownię podwoziową.
Adres :

ul.Kaliska 41
99-400 Łowicz

Virus

: śr kwie 04, 2012 12:14
autor: niko02
Jaki koszt usługi Virusa z hamownią? Jakaś zniżka dla forumowiczów?

: śr kwie 04, 2012 12:39
autor: JacaTouran
zniżki dla forumowiczów to normalne :)
na pw Ci napisałem koszty

: wt kwie 10, 2012 14:41
autor: Rauko
A u mnie z DPF nadal spokój mimo iż wartość popiołów wzrosła w stosunku do tego co pisałem na pierwszej stronie z 64 do 67 gramów. Czyszczenie autoamtyczne nadal jest uruchamiane (widać to na VCDSie w któryś grupach i po tym jak DSG biegi przełącza, ale lampka na zegarach się nie zapala).
Ciekaw jestem do ilu dociągnie ten filterek i czy kiedyś odmówi dalszej jazdy w związku z dużą ilością popiołów. A może to VCDS jakieś bzdury pokazuje?
Ilość sadzy po czyszczeniu 0%.
Jakieś sugestie co dalej z tym fantem? Jeździć aż się zapcha, czy jest jakaś niebezpieczna graniczna wartość ilości popiołów (wiem, że serwisowo to 60g)?

: wt kwie 10, 2012 16:29
autor: UÂżytkownik usuniĂŞty
jeżu pisze:Ale nie ma tez 0GG :!: Z tego co się orientuje BLS maja DPF-y

Było już o tym Tutaj
Nie wiem czy było na forum i nie chciałbym powtarzać ale nie wszystkie BLS-y muszą mieć obligatoryjnie DPF-a, jesli ma kod wyposażeniowy 7GN to jest przystosowany do zamontowania filtra, od niedawna mam A3 Sportback z BLS-em który ma właśnie kod 7GN

: wt kwie 10, 2012 16:46
autor: JacaTouran
Rauko pisze:A u mnie z DPF nadal spokój mimo iż wartość popiołów wzrosła w stosunku do tego co pisałem na pierwszej stronie z 64 do 67 gramów. Czyszczenie autoamtyczne nadal jest uruchamiane (widać to na VCDSie w któryś grupach i po tym jak DSG biegi przełącza, ale lampka na zegarach się nie zapala).
Ciekaw jestem do ilu dociągnie ten filterek i czy kiedyś odmówi dalszej jazdy w związku z dużą ilością popiołów. A może to VCDS jakieś bzdury pokazuje?
Ilość sadzy po czyszczeniu 0%.
Jakieś sugestie co dalej z tym fantem? Jeździć aż się zapcha, czy jest jakaś niebezpieczna graniczna wartość ilości popiołów (wiem, że serwisowo to 60g)?

Zapali się jak już będzie tryb awaryjny

: czw kwie 12, 2012 11:22
autor: r00x
Można informacje na PM odnośnie kosztów chipa ?

: czw kwie 12, 2012 17:15
autor: patarek

: czw kwie 12, 2012 17:20
autor: JacaTouran
patarek pisze:http://fap-dpf.pl/


Patarek emulator to nie jest najlepsze rozwiązanie problemu w naszych touranach. Tym bardziej, że w naszych autach usuwamy go programowo i działa jak należy , a emulator zawsze może się popsuć i będzie skucha :P

: czw kwie 12, 2012 17:22
autor: patarek
Ja na cale szczescie nie mam tego problemu ;)

: sob kwie 21, 2012 08:55
autor: tomel
Rauko pisze:A u mnie z DPF nadal spokój mimo iż wartość popiołów wzrosła w stosunku do tego co pisałem na pierwszej stronie z 64 do 67 gramów. Czyszczenie autoamtyczne nadal jest uruchamiane (widać to na VCDSie w któryś grupach i po tym jak DSG biegi przełącza, ale lampka na zegarach się nie zapala).
Ciekaw jestem do ilu dociągnie ten filterek i czy kiedyś odmówi dalszej jazdy w związku z dużą ilością popiołów. A może to VCDS jakieś bzdury pokazuje?
Ilość sadzy po czyszczeniu 0%.
Jakieś sugestie co dalej z tym fantem? Jeździć aż się zapcha, czy jest jakaś niebezpieczna graniczna wartość ilości popiołów (wiem, że serwisowo to 60g)?
Właśnie odnośnie bzdur
U mnie pole 68.2 jest 25; 68.1 - 44
Żadnych błędów, kontrolek...
Dziś się wybrałem na S8, ustawiłem wg instr. na 1 stronie.
Podczas jazdy 68.1 wartość ładnie spadała i po 10 min doszła do 0.
Po kolejnych 3 zgasła kontrolka filtra.
Natomiast 68.2 jest bez zmian.
Ciekawe jaka wartość zapełnienia jest max, przy której uruchamiana procedura wypalania.
Ogólnie te filtry to gów.... wynalazek.
Chociaż jakieś kontrolki by dali zielony - ok, żóty - poziom zapełnienia się zbliża do wart. max.
A tak jak mnie się zdarzyło mediolan, centrum prawie cały dzień do jeżdżenia po mieście, a tu ciach kontrolka filtra się uśmiecha.
pzdr