Strona 3 z 3
: śr kwie 11, 2012 14:51
autor: JacaTouran
[quote="LYJO"]Robilismy "testy" z jeżu i wychodzi że jest minimalne przeładowanie turbiny.
Nic innego nie wykazało z tego co pamiętam.[/quot
Był błąd, czy na prametrach patrzyliście??
Jak był błąd to jakiej treści ??
O ile przeładowywała??
: śr kwie 11, 2012 16:03
autor: anko1973
koledzy taka rada przy notlaufie - z mojego doświadczenia - jesli wykluczycie nieszczelności w dolocie / awarie zaworu sterującego i zdecydujecie się na robienie turbiny to:
1. nigdy nie kupujcie innej - upierajcie przy regeneracji waszej - sczególnie jak jesteście pewni historii
2. zawsze żądac na pismie info od zakładu co było robione, co było uszkodzone i ewentualnie dlaczego (co podejrzewają). jak dajecie prze mechanika to niech Wam to mechanik przekaże; jak mówi, ze nie ma ... zmieńcie mechanika.
3. przy notlaufie toretycznie powinno wystaczyc samo czyszczenie - za ok 300 zeta plus robocizna i materiał plus ew czysczenie intercoolera. razem jakieś 800 stów.
4. generalnie jak Wam łapie notlaufa nie za czesto i nie bierze oleju ponad normę (powiedzmy 1 litr na 15 tys km) - gazowac auto raz na tydzień porządnie (czyli dać mu w pipę ostro) aby kierownice się poruszały.
5. regenracja to tylko ostateczność.
: śr kwie 11, 2012 17:35
autor: LYJO
JacaTouran, jak wróci jeżu z pracy to wklei co był u mnie

zatyka go
: wt maja 29, 2012 09:49
autor: kleszcz
ja mam to samo wina lezy po stronie turbiny takie sa skutki jazdy w miescie dolaczam linka i czy takie cos moze pomoc?
http://www.ebay.co.uk/itm/180777219215? ... 531wt_1037