Strona 3 z 7

: śr cze 05, 2013 22:15
autor: Tomas
To może przepływomierz ?

: czw cze 06, 2013 20:37
autor: janko75
Witam - Przepływomierza nie brałem pod uwagę bo sie znajduje na rurze filtra powietrza a VAG by go chyba pokazał .

marcelid a co takiego zrobił Morfeusz ze masz już po problemie jeśli można wiedzieć.

: ndz sie 04, 2013 14:02
autor: kowet
A ja zamiast odpoczywać na wczasach to musiałem usiąść do kompa i ... po trasie ok. 400 km 3 razy pojawił się objaw notlauf - turbina się rozłączyła, po przegazówce, objawy zniknęły ale pojawił się Abgas Werkstatt - po przejechaniu następnych 300 km i dotarciu do Świnoujścia rozpakowaniu samochodu kontrolka zgasła - i tu pojawia się moje pytanie czy jest ktoś z kabelkiem w Świnoujściu abym podłączył i zobaczył błędy ? jeśli tak to proszę o info SMS 501 401 230 będę tu do 9 sierpnia lub jeśli ktoś zna mechanika (uczciwego) to adres na PRIV muszę wiedzieć czy spokojnie wrócę do domu - jadę przez Niemcy więc nie chciałby tam gdzieś utknąć (dodam tylko, że dotankowałem w Niemczech ichniej ropki - może to poprawiło pracę motoru)

: ndz sie 04, 2013 15:10
autor: Cesarz
SMS poszedł

: ndz sie 04, 2013 23:07
autor: kowet
marynarz75, piwo poleciało - dzięki
Poniżej błędy w VCDS, jak przypuszczam jest to przeładowanie, proszę o info co o tym sądzicie, logi będę mógł zrobić dopiero po powrocie aby nie nadużywać gościny :)

Sunday,04,August,2013,21:51:06:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1K0
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 56 62 72

VIN: WVGZZZ1TZ5W056195 Mileage: 244610km/151993miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DR HW: 028 101 184 4
Component: R4 2,0L EDC G000AG 5925
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D0630491
Coding: 0000078
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 76E9F80101DC1C9

1 Fault Found:
16683 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 230.0 Nm
Speed: 110.0 km/h
Load: 61.6 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2050.2 mbar
Absolute Pres.: 1621.8 mbar

Readiness: 0 1 0 0 0

: wt sie 06, 2013 13:49
autor: Cesarz
kowet pisze:marynarz75, piwo poleciało - dzięki
Dobre piwo ni jest złe... ;)


kowet pisze:Poniżej błędy w VCDS, jak przypuszczam jest to przeładowanie
kowet pisze:16683 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached
raczej nie doładowanie...

: wt sie 06, 2013 19:17
autor: kowet
marynarz75 pisze:raczej nie doładowanie...
no to mnie trochę zmartwiłeś... to co to może być?

: wt sie 06, 2013 22:11
autor: Daga
kowet pisze:
marynarz75 pisze:raczej nie doładowanie...
no to mnie trochę zmartwiłeś... to co to może być?
To samo co przy przeładowaniu... zacinajaca się geometria turbosprężarki... raz może być za dużo powietrza innym razem za mało.... zależy w jakiej pozycji zatrze się geometria

: wt sie 06, 2013 22:15
autor: kowet
A to nie jest tak źle - wiem, że przycina tylko zobaczymy jak będę wracał - trochę go przegazuję i może pomoże, a jak nie to po powrocie do mechaniora na czyszczenie "odkurzacza" :) - może gruszka się przycina - dojście trudne i na ulicy tego nie sprawdzę :(

: wt sie 06, 2013 22:24
autor: Daga
kowet pisze:może gruszka się przycina - dojście trudne i na ulicy tego nie sprawdzę
Podnośnik się kłania, u nas demontaż / czyszczenie / montaż zajęło jakies 4 godz. a z tego co mówił marynarz75 dojście paskudne tylko od spodu auta

: wt sie 06, 2013 22:25
autor: kowet
Daga pisze:z tego co mówił marynarz75 dojście paskudne tylko od spodu auta
no właśnie dlatego do domu muszę dojechać - 700 km. - da radę :)

: wt sie 06, 2013 22:27
autor: Daga
kowet pisze:
Daga pisze:z tego co mówił marynarz75 dojście paskudne tylko od spodu auta
no właśnie dlatego do domu muszę dojechać - 700 km. - da radę :)
Jak nie będziesz gwałtownie przyspieszał to będzie OK. Dobrze ze daliście rade z Markiem i VCDS ;)

: wt sie 06, 2013 22:29
autor: kowet
Daga pisze:
kowet pisze:
Daga pisze:z tego co mówił marynarz75 dojście paskudne tylko od spodu auta
no właśnie dlatego do domu muszę dojechać - 700 km. - da radę :)
Jak nie będziesz gwałtownie przyspieszał to będzie OK. Dobrze ze daliście rade z Markiem i VCDS ;)
oj tak ta analiza trochę mnie uspokoiła i powoli do domu

: wt sie 13, 2013 21:46
autor: yamsza
Witam. Podepnę się pod temat. U mnie również wyskoczył Abgas Werkstatt i kod błędu:

004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 000 - -

O który czujnik chodzi wg obrazka, czy o sondę lambda na rysunku 7, czy o któryś z czujników temperatury na rysunku 10, 12, 15........który wymienić?? (a możne jakoś sprawdzić, czy ten błąd świadczy ze do wymiany??

Proszę o poradę czy to chodzi o ten czujnik przy turbinie tu jest Bank1 Sektor1, czy inne miejsce ???

pozdrawiam

: śr sie 14, 2013 08:35
autor: JacaTouran
najprosciej.... najgrubszy na wydechu