Strona 4 z 6
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: czw lip 09, 2015 23:37
autor: winetu_vip
Mol pisze:Nie słyszę różnicy w głośności.
EDIT:
Rozmawiałem i dpf fizycznie jest usunięty - był zapchany ;-(
Autko jeździ super. Nawet dziś średnia z dnia po mieście 5,8!
EDIT2:
Faktycznie turbo trochę głośniejsze.
Kolego sam nie wiesz co masz... nie wiesz czy masz dalej DPF czy zostały ci po nim tylko wspomnienia. czyli pucha...

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 14, 2015 18:03
autor: Mol
Dziękuje wszystkim za pomoc. Auto jeździ - lecz po rozmowie z Jackiem przejadę się na sprawdzenie do jego warsztatu co nastąpi zapewne pod koniec wakacji.
Jeśli przydarzy się coś podobnego Wam to kierujcie się do Jacka ;-) nawet jak auto jest w trybie serwisowym to wg. Jacka można jeździć. Ja za pewne zapłacę 2x za wycięcie dpf'a i egr ;-(. Zobaczymy jak wyszedł program. Teraz mam jeździć spokojnie ;-) będzie trudno bo po programie auto ożyło ...
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 14, 2015 23:10
autor: Maciej_F
Witam . Jak o EGR-e to się podepnę chociaż to Alhambra 2,0 CR .
też tu siedzi ten drogi EGR z chłodniczką kod 03L131512CF
Mój mechanik odczytał tylko bład :
p0403 system powrotnego prowadzenia spalin .
Nie mógł się dalej połączyć , żeby zdiagnozować pracę EGR-a
Na razie jeżdzimy i wydaje się ,że nic się nie dzieje pali się żółta kontrolka ''chek engine'' i wyskakuje bład układu start-stop na wyświetlaczu .
faktycznie nie działa to ustrojstwo .
Hmmm na razie jeździmy
Jaki to może mieć wpływ na DPF-a ( ale mokry AdBlue )
Z VCDS-a ogarniemy logi dla EGR-a ?
czy nie zastanawiać sie i kupować nowy ?? faktycznie zakupić ....CF czy szukać ....DQ jako nowszego ???
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 14, 2015 23:24
autor: Mol
Cześć, jeśli będziesz jeździł to licz się że zatkasz DPF jak ja i będzie Cie czekać zaślepienie EGR + wywalenie DPF. Co do mokrego DPF - niech lepiej się wypowie Jacek.
Co do samego EGR to mam taki na zbyciu - sprawny.
Jeśli będziesz chciał zrobić - zaślepić EGR - to od razu 3 pak ;-) EGR+DPF+modzik - i tak komputer jest wyjmowany ;-)
PS.: na allegro znajdziesz DQ za 1250 zł z FA od VW Plichta - bodajże - bardzo dobra cena! Ale jeśli będzie to co u mnie to ... wyrzucisz pieniądze w błoto.
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 14, 2015 23:36
autor: Maciej_F
Mol pisze:
PS.: na allegro znajdziesz DQ za 1250 zł z FA od VW Plichta - bodajże - bardzo dobra cena! Ale jeśli będzie to co u mnie to ... wyrzucisz pieniądze w błoto.
tak tę aukcję mam namierzoną i jak padnie decyzja o wymianie to tam właśnie kupię .
P.S.
By wydłubać tego EGRA-a dużo po drodze trzeba rzeczy poodłączać . Wygląda na nieźle schowany .
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: śr lip 15, 2015 00:04
autor: Mol
W turanie trzeba podobno opuścić zawieszenie ...
W ASO 1500 za wymianę EGR ...
Jeśli chcesz to mogę Ci wysłać swój CF - jak nie będzie działać odeślesz.
Polecam konsultacje z Jackiem z v-tech ;-)
Do Łowicza troche od Ciebie jest ale A1 + A2 i v max 110 i jesteś .... w 5h
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: śr lip 15, 2015 09:56
autor: vr_6
Z Pruszcza Gd masz dosłownie chwilke do TUNE-UP Podjedz i tam zapytaj.
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: czw lip 16, 2015 22:42
autor: Maciej_F
vr_6 pisze:Z Pruszcza Gd masz dosłownie chwilke do TUNE-UP Podjedz i tam zapytaj.
Tune-up to marka !!! Sie

chociaż im należy . Po pierwsze musimy sprawdzić wiązkę kablową do EGRa . POratuje ktoś ( trza mieć nową ELSE) schematem podłączeń do tego EGRa ?
P.S.

Dlaczego to ma być Jarry ?
Pleeeeease

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: pt lip 17, 2015 07:14
autor: jeżu

Nie liczysz na innych? Nieładnie...
To co Cię interesuje jest na str 14
http://tnij.org/3if8bmp
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: pt lip 17, 2015 11:47
autor: Maciej_F
jeżu pisze:
Nie liczysz na innych? Nieładnie...

Dzieki o wielki !!! Sorry ,że na ciebie nie postawiłem .
Dzięki wszystkim

w sprawie EGR-a .Skończyło się na wymianie całego nowego . Regeneracja nic nie dała . Trza było pruć pół auta by go wydłubać .
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: pn lip 02, 2018 16:24
autor: ostry33
Witam mam problem właśnie z tym EGR w 1.6 tdi CAYC tylko ze Altea.
logi z odczytu
odczyt1
7461 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146186 km
Data: 2018.06.30
Czas: 23:35:36
Prędkość obrotowa silnika: 2546.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.7 %
Prędkość pojazdu: 129 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 61.652 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 758.731 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Odczyt2
Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 AB HW: 03L 906 023 GG
Komponent: R4 1.6l TDI H23 9980
Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny:
Kodowanie: 00114014032400080000
Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023AB 003014
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 66C28E049967CC760B-8032
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [232] - usterka
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 146324 km
Data: 2018.07.01
Czas: 01:10:19
Prędkość obrotowa silnika: 2098.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 63.1 %
Prędkość pojazdu: 106 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 47.17 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.940 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 696.143 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146260 km
Data: 2018.07.01
Czas: 00:30:07
Prędkość obrotowa silnika: 2418.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.3 %
Prędkość pojazdu: 123 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 57.32 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 66.541 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 717.571 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
odczyt 3
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146440 km
Data: 2088.14.31
Czas: 02:35:21
Prędkość obrotowa silnika: 2465.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 47.5 %
Prędkość pojazdu: 126 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 53.52 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 764.178 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146491 km
Data: 2088.14.31
Czas: 03:07:52
Prędkość obrotowa silnika: 2606.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 60.8 %
Prędkość pojazdu: 132 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.118 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 62.60 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 60.712 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 887.51 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
odczyt 4
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 147021 km
Data: 2088.14.31
Czas: 08:58:18
Prędkość obrotowa silnika: 1829.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 59.2 %
Prędkość pojazdu: 93 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 735.311 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146658 km
Data: 2088.14.31
Czas: 05:04:55
Prędkość obrotowa silnika: 1907.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 58.8 %
Prędkość pojazdu: 97 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 15.228 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 774.881 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Wczoraj stało mi się to na wyjeździe. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo
bez turbo musiałem pokonać 1100km
czy EGR do wymiany czy można coś z tym zrobić bo przede mną droga powrotna 1300km
Porównywałem błędy odczytu i tylko jedna wartość się nie zmienia
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
-- Pn lip 02, 2018 15:24 --
Witam mam problem właśnie z tym EGR w 1.6 tdi CAYC tylko ze Altea.
logi z odczytu
odczyt1
7461 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146186 km
Data: 2018.06.30
Czas: 23:35:36
Prędkość obrotowa silnika: 2546.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.7 %
Prędkość pojazdu: 129 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 61.652 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 758.731 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Odczyt2
Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 AB HW: 03L 906 023 GG
Komponent: R4 1.6l TDI H23 9980
Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny:
Kodowanie: 00114014032400080000
Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023AB 003014
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 66C28E049967CC760B-8032
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [232] - usterka
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 146324 km
Data: 2018.07.01
Czas: 01:10:19
Prędkość obrotowa silnika: 2098.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 63.1 %
Prędkość pojazdu: 106 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 47.17 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.940 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 696.143 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146260 km
Data: 2018.07.01
Czas: 00:30:07
Prędkość obrotowa silnika: 2418.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.3 %
Prędkość pojazdu: 123 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 57.32 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 66.541 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 717.571 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
odczyt 3
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146440 km
Data: 2088.14.31
Czas: 02:35:21
Prędkość obrotowa silnika: 2465.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 47.5 %
Prędkość pojazdu: 126 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 53.52 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 764.178 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146491 km
Data: 2088.14.31
Czas: 03:07:52
Prędkość obrotowa silnika: 2606.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 60.8 %
Prędkość pojazdu: 132 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.118 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 62.60 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 60.712 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 887.51 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
odczyt 4
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 147021 km
Data: 2088.14.31
Czas: 08:58:18
Prędkość obrotowa silnika: 1829.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 59.2 %
Prędkość pojazdu: 93 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 735.311 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146658 km
Data: 2088.14.31
Czas: 05:04:55
Prędkość obrotowa silnika: 1907.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 58.8 %
Prędkość pojazdu: 97 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 15.228 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 774.881 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Wczoraj stało mi się to na wyjeździe. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo
bez turbo musiałem pokonać 1100km
czy EGR do wymiany czy można coś z tym zrobić bo przede mną droga powrotna 1300km
Porównywałem błędy odczytu i tylko jedna wartość się nie zmienia
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: pn lip 02, 2018 22:18
autor: JacaTouran
2 godziny pracy i wywalamy badziew z auta. Off w sofcie też po złączu OBD bez wyjmowania ecu.
One są wadliwe, tu nic i nikt tego nie zmieni.
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 03, 2018 09:56
autor: ostry33
Cena takiej uslugi? I czy nic sie nie stanie jak bede wracal do pl 1300km w trybie serwisowym?
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 03, 2018 10:29
autor: JacaTouran
Tel. Masz w podpisie. Zadzwoń to pogadamy
Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI
: wt lip 03, 2018 13:14
autor: Mol
Dzwoń do Jacy ;-)
U mnie skończyło się też na modzie + "czip" i "dpf off" - czyli "pakiecik".