Strona 4 z 5
: pt mar 09, 2012 00:42
autor: Muti
marynarz75, PW,bo tu niezły OT się robi

: pt mar 09, 2012 12:37
autor: Ciapek
Muti pisze:marynarz75, jeszcze sie okaże czy przyjadę swoim

ale jak tak,to challange accepted

5,5 nie więcej

mozna zrobić i mniej, ale po co jechać 80-90 na autostradzie Amber One

Aż się prosi, żeby buta wcisnąć... oczywiście w ramach rozsądku

: pt mar 09, 2012 12:40
autor: Muti
Ciapek, 5,5 to ja mam jak jade po zwykłych drogach przy ok 120km/h z zasadami eco drivingu

A przeciętnie koło 6,5,ale też i 8 z trasy się zdarza

: pt mar 09, 2012 17:06
autor: sianko86
ja mam srednio 6,2 tak po miescie i na trasie przy ok 120km/h a jak moja pani jezdzi to ma 5,5 tak do 100km/h na naszej A1(80km dlugosci) przy 190 km/h spalanie pokazalo 9,1
: pt mar 09, 2012 22:17
autor: Marco_Polo
Muti z tym rasowaniem do 200KM to jakoś nie jestem przekonany, że spalanie będzie mniejsze. Wcześniej miałem 2.0 TDI 140KM więc teoretycznie idąc tokiem który piszesz mój 2.0 TDI 170KM powinien na trasie spalić 4l/100KM

a nie wiem czy się wyrobie w 6l/100km. W Passacie B6 i Golfie Plusie potrafiłem zejść poniżej 5l/100KM.
Pozdrawiam
: pt mar 09, 2012 22:36
autor: Muti
Marco_Polo, nieeee...Rozkład mocy jest inny i mniej pali. Marek z Masters tuning jak zrobił swoją 170km w leonie na 205km to spalanie spadło mu o litr przy takiej samej jezdzie!
: pt mar 09, 2012 22:42
autor: Marco_Polo
Orientujesz się ile taka impreza podwyższenia mocy kosztuje?? Z tego co sie orientuje to w TuneUp to robią. Orientowałeś się może?
Pozdrawiam
: pt mar 09, 2012 22:52
autor: Cesarz
Marco_Polo pisze:Orientujesz się ile taka impreza podwyższenia mocy kosztuje?? Z tego co sie orientuje to w TuneUp to robią. Orientowałeś się może?
Pozdrawiam
swego czasu 1300 - 1500, dowiesz sie na spocie

: pt mar 09, 2012 23:12
autor: Muti
Teraz już mniej

: sob mar 10, 2012 21:56
autor: JacaTouran
Muti pisze:Marco_Polo, nieeee...Rozkład mocy jest inny i mniej pali. Marek z Masters tuning jak zrobił swoją 170km w leonie na 205km to spalanie spadło mu o litr przy takiej samej jezdzie!
Muti tu nie chodzi o rozkład mocy, a o przebieg i wzrost momentu obrotowego, dzięki czemu masz inne nieco przełożenia i auto nie ma takiego zapotrzebowania na paliwo.
Impreza nie jest aż tak kosztowna , ważne aby była wykonana przy użyciu hamowni.
Dla klubowiczów zawsze są zniżki

Tune Up napewno dobrze to zrobi, jak trzeba to i ja służę pomocą

.
W touranie 170PS masz wszystko na siemensie i 205PS to juz duuzo, aczkolwiek nie dla silnika, ale sprawa tkwi w sterowniku do takich osiągów trzeba ruszyć nieco więcej niż w standardzie

, ale do zrobienia
Pozdrawiam
: sob mar 10, 2012 22:39
autor: Muti
JacaTouran, no a moment jest to "szybkość wzrastania"mocy,także to samo co napisałeś

: sob mar 10, 2012 22:47
autor: Cesarz
Tak właściwie to w eksploatacji ważne jest, aby wysoki moment obrotowy utrzymywał się w szerokim / pełnm zakresie obrotów silnika, co czyni silnik elastycznym. Umożliwia to płynną jazdę bez konieczności częstej zmiany biegów.

: sob mar 10, 2012 23:16
autor: JacaTouran
Muti pisze:JacaTouran, no a moment jest to "szybkość wzrastania"mocy,także to samo co napisałeś

Próbowałem łopatologicznie wytłumaczyć , ja doskonale wiem co to moment i moc . Pracując nad programem masz możliwość ułożenia auta i charakterystyka momentu obrotowego pozwala nam na oszczędności co z kolei nie oznacza , że moc nie jest z tym sciśle powiązana.
Jednak prawdą jest to , że jeździmy w naszych furakach momentem i nie cyfry mówiące o ilości koni mają tu znaczenie , a przebieg wartości momentu i mocy.
To tyle ode mnie i mam nadzieję , że nie uraziłem , a rozjaśniłem czyt. doprecyzowałem.
Pozdr
: sob mar 10, 2012 23:18
autor: Muti
To tyle ode mnie i mam nadzieję , że nie uraziłem , a rozjaśniłem czyt. doprecyzowałem.
Luźno

: sob mar 10, 2012 23:23
autor: Cesarz
Moc jest własciwie parametrem dosc fikcyjnym... Chyba ze moc

% wtedy to jest moment
