Touran 1.4 TSI 140 czy warto kupić?

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
Awatar użytkownika
marcelid
____________________
____________________
Posty: 947
Rejestracja: czw lis 29, 2012 22:55
Auto:: BASIC, 1.9 TDi-BKC, 2004
Imię:: Marceli
Lokalizacja: Głogów - DGL
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: marcelid »

stann pisze:Marcel a powiedz mi jak sprawuje się ten silniczek przy pełnym załadowaniu, jak jedziesz gdzies w trasę z rodziną? Pytam sie ponieważ w dalszym ciągu szukam odpowiedniego silnika dla mnie. Wczoraj chciałem 1.4 tsi dziś już jestem skłonny kupić 1.9.
Mama nie spełna 350k km i nie narzekam ... chce wirusa to fakt :> ... ale nic mi nie brakuje ... DSG jest najszybszą skrzynią na świecie i ... skrzyżowania są moje ... nie mam jeszcze doświadczenia na trasie załadowany full .... ale ... zrobiłem kilka tras i gdyby nie mój ecodriving to pewnie był bym najszybszy :> ... 105 Km i ten moment radzą sobie je* :> ... polecam i jeszcze raz POLECAM - nie ma DPF :mrgreen:
161GD030, SQ6KBO
Mój MAJONEZIK ... a to JA
Awatar użytkownika
stann
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt kwie 23, 2013 19:18
Auto:: Touran 1.4 TSI BMY 2007
Imię:: Staszek
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Post autor: stann »

A co powiesz o silniku 1.9 BLS . Ma od PDF który można odciąć. Czy może kupić od razu bez filtra?
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

stann pisze:PDF
DPF
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
stann
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt kwie 23, 2013 19:18
Auto:: Touran 1.4 TSI BMY 2007
Imię:: Staszek
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Post autor: stann »

Sorry, jestem zmęczony DPF ma być.
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

można kupić bez filtra dpf ale ciężko takie auto znaleźć
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

stann pisze:Sorry, jestem zmęczony DPF ma być.
Spoko, to tak tylko dla porzadku :piwo:
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

stann pisze:Sorry, jestem zmęczony DPF ma być.
Każdemu się może zdarzyć :)
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Do tematu wklejam link odnośnie silnika 1.4 TSI. Tak jak pisałem wcześniej temat był poruszony w Turbo Kamerze.
http://www.youtube.com/watch?v=0TDPqP6G9Ug

Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Awatar użytkownika
Łukaszz
Zaawansowany
Posty: 482
Rejestracja: sob sie 25, 2012 19:45
Auto:: BLS 1.9 tdi
Imię:: Łukasz
Lokalizacja: Dolnośląskie/Canada
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: Łukaszz »

stann pisze:Marcel a powiedz mi jak sprawuje się ten silniczek przy pełnym załadowaniu, jak jedziesz gdzies w trasę z rodziną? Pytam sie ponieważ w dalszym ciągu szukam odpowiedniego silnika dla mnie. Wczoraj chciałem 1.4 tsi dziś już jestem skłonny kupić 1.9.
Najlepie jak byś sie sam przejechał to by rozwiało twoje wątpliwości apropo 1.9 :ok:
BLS 147ps 375nm
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
Awatar użytkownika
stann
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt kwie 23, 2013 19:18
Auto:: Touran 1.4 TSI BMY 2007
Imię:: Staszek
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Post autor: stann »

Dzięki Marco_Polo za linka rzeczywiście nieciekawy to silnik. Ciekawe co ile tyś km trzeba wymieniać ten rozrząd.
Łukaszz będę chciał się przejechać i sprawdzić.
Powiedzcie co sądzicie o skrzyni DSG. Sprawdza się czy raczej bajer który kosztuje i ulega awarią.
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

stann pisze:Powiedzcie co sądzicie o skrzyni DSG.
DSG jest OK. Mam auto od 5 lat i żadnych problemów, nalezy tylko pilnować czasu wymiany oleju/filtra - co 60 tys. km. Choc słyszałem i głosy ze lepiej to robic co 50 tys
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Jak dla mnie DSG to jeden z lepszych wynalazków jaki jest w motoryzacji. Mam skalę porównawczą bo jeździłem wcześniej na kilku manuałach 5 i 6 biegowych. Obecnie mam drugie auto z DSG i kolejne też będzie z DSG chyba, że wymyślą coś lepszego. :)
Skrzynia jest naprawdę super wiadomo ma też swoje mankamenty i jest droższa w eksploatacji, ale i tak stawiam na DSG. Mankamenty to problemy z kołem dwumasowym i mechatroniką. Trzeba też co 60tys km wymieniać olej i filtr.
Nie jeździłem 7 biegową chyba tzw. suchą ale z tego co czytałem to lepsze opinie ma 6 biegowa.
Z tymi 7 biegowymi jest teraz duża akcja naprawcza w Chinach ze względu na awaryjność. Poczytaj sobie jak chcesz jest temat na forum w osobnym wątku. Ze swojej strony polecam skrzynię DSG jak raz spróbujesz to już nigdy nie będziesz chciał manuala.

Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Marco_Polo pisze:to problemy z kołem dwumasowym
Nie mieszaj problemów z DSG do problemów z dwumasą, problemem z dwumasa są obarczone wszystkie "moderne" silniki diesla. Jaedyny mankament to taki że do DSG dwumasa jest ciut droższa ;)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Rozmawiałem z kilkoma mechanikami w sprawie dwumasy i mówili, że żywotność jej w autach ze skrzynią DSG kształtuje się w przedziale 180-200tys km.
Co by nie mówili dla mnie DSG jest the best i tego się będę trzymał :)
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Marco_Polo pisze:mówili, że żywotność jej w autach ze skrzynią DSG kształtuje się w przedziale 180-200tys km.
I coś w tym jest, bo ja wymieniałem u siebie przy 200 tys km :piwo:
Nie mniej jednak w manualach tez padaja dwumasy :P.... A ja osobiscie to nie wiem czy potrafil bym jeszcze pojechac manualem ;)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
ODPOWIEDZ