Mama nie spełna 350k km i nie narzekam ... chce wirusa to faktstann pisze:Marcel a powiedz mi jak sprawuje się ten silniczek przy pełnym załadowaniu, jak jedziesz gdzies w trasę z rodziną? Pytam sie ponieważ w dalszym ciągu szukam odpowiedniego silnika dla mnie. Wczoraj chciałem 1.4 tsi dziś już jestem skłonny kupić 1.9.
Touran 1.4 TSI 140 czy warto kupić?
- marcelid
- ____________________

- Posty: 947
- Rejestracja: czw lis 29, 2012 22:55
- Auto:: BASIC, 1.9 TDi-BKC, 2004
- Imię:: Marceli
- Lokalizacja: Głogów - DGL
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Do tematu wklejam link odnośnie silnika 1.4 TSI. Tak jak pisałem wcześniej temat był poruszony w Turbo Kamerze.
http://www.youtube.com/watch?v=0TDPqP6G9Ug
Pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=0TDPqP6G9Ug
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Łukaszz
- Zaawansowany
- Posty: 482
- Rejestracja: sob sie 25, 2012 19:45
- Auto:: BLS 1.9 tdi
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: Dolnośląskie/Canada
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Najlepie jak byś sie sam przejechał to by rozwiało twoje wątpliwości apropo 1.9stann pisze:Marcel a powiedz mi jak sprawuje się ten silniczek przy pełnym załadowaniu, jak jedziesz gdzies w trasę z rodziną? Pytam sie ponieważ w dalszym ciągu szukam odpowiedniego silnika dla mnie. Wczoraj chciałem 1.4 tsi dziś już jestem skłonny kupić 1.9.
BLS 147ps 375nm
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Jak dla mnie DSG to jeden z lepszych wynalazków jaki jest w motoryzacji. Mam skalę porównawczą bo jeździłem wcześniej na kilku manuałach 5 i 6 biegowych. Obecnie mam drugie auto z DSG i kolejne też będzie z DSG chyba, że wymyślą coś lepszego. 
Skrzynia jest naprawdę super wiadomo ma też swoje mankamenty i jest droższa w eksploatacji, ale i tak stawiam na DSG. Mankamenty to problemy z kołem dwumasowym i mechatroniką. Trzeba też co 60tys km wymieniać olej i filtr.
Nie jeździłem 7 biegową chyba tzw. suchą ale z tego co czytałem to lepsze opinie ma 6 biegowa.
Z tymi 7 biegowymi jest teraz duża akcja naprawcza w Chinach ze względu na awaryjność. Poczytaj sobie jak chcesz jest temat na forum w osobnym wątku. Ze swojej strony polecam skrzynię DSG jak raz spróbujesz to już nigdy nie będziesz chciał manuala.
Pozdrawiam
Skrzynia jest naprawdę super wiadomo ma też swoje mankamenty i jest droższa w eksploatacji, ale i tak stawiam na DSG. Mankamenty to problemy z kołem dwumasowym i mechatroniką. Trzeba też co 60tys km wymieniać olej i filtr.
Nie jeździłem 7 biegową chyba tzw. suchą ale z tego co czytałem to lepsze opinie ma 6 biegowa.
Z tymi 7 biegowymi jest teraz duża akcja naprawcza w Chinach ze względu na awaryjność. Poczytaj sobie jak chcesz jest temat na forum w osobnym wątku. Ze swojej strony polecam skrzynię DSG jak raz spróbujesz to już nigdy nie będziesz chciał manuala.
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
Nie mieszaj problemów z DSG do problemów z dwumasą, problemem z dwumasa są obarczone wszystkie "moderne" silniki diesla. Jaedyny mankament to taki że do DSG dwumasa jest ciut droższaMarco_Polo pisze:to problemy z kołem dwumasowym
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Rozmawiałem z kilkoma mechanikami w sprawie dwumasy i mówili, że żywotność jej w autach ze skrzynią DSG kształtuje się w przedziale 180-200tys km.
Co by nie mówili dla mnie DSG jest the best i tego się będę trzymał
Co by nie mówili dla mnie DSG jest the best i tego się będę trzymał
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
I coś w tym jest, bo ja wymieniałem u siebie przy 200 tys kmMarco_Polo pisze:mówili, że żywotność jej w autach ze skrzynią DSG kształtuje się w przedziale 180-200tys km.
Nie mniej jednak w manualach tez padaja dwumasy
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm