Cześć wszystkim
Jakiś czas mnie nie było ale wróciłem i szybkie pytanie bo chciałem wziąść aluski i co na ten temat sądzicie , warto czy nie ? Opony o profilu 40 są 2x225 2 x 235 http://olx.pl/oferta/audi-a4-vw-chicago ... fc5b8fece0 Temat byłby dość pilny bo mam mało czasu na decyzję z góry dziękuję za odpowiedzi
9,5" szerokości to ja nie wiem czy w nadkole się schowa...a jak się schowa to na styki i albo ranty trza klepać albo zawias na gwincie skręcony żeby nie wadziło,opona hmm szerokość na 9,5cala to optimum 265 żeby wyglądało normalnie a nie jak naciągnięte gacie,na 8,5 cala 245 ale profil to nie wiem 30 tył 30-35 przód cena opon w tym rozmiarze poraża 4 Micheliny ponad 5000zł jakąś Chinę za ok. 2000zł to kupi,a coś lepszego 3000-4000zł przy takim rozmiarze opon nie wiem czy twoje FSI nie zacznie z 5L więcej palić a jazda w koleinach po deszczu takimi walcami to sama przyjemność ale kto bogatemu zabroni
Też już znajomy mówi że będzie ciężko ale wszystko jest do ogarnięcia
jutro przyjadą więc zamontujemy narazie na sucho i zobaczymy jak to będzie a wtedy zaczniemy myśleć, zrobię foty i zapodam to będziecie mogli się wypowiedzieć
Było : Audi 100 2.6 V6 150 km
Jest : VW Touran 2.0 FSI 150 km
Jest : BMW E46 2.8i 193 km
Jaki masz zawias? Jak seria, to między felgę, a błotnik głowę wsadzisz. Trochę będzie piał.
Miałem 18" i oponę o wysokim profilu 50, a i tak była japa...
Witam, alusy właśnie przyjechały i jest mała korekta bo to 19" et 43 7.5 i 8.5
Jakie byście opony zaproponowali do nich- na dwóch są Dunlop sport coś tam ale zjechane (podobno zajefajnie kleją się w asfalt)
spalanie chyba nie będzie tragiczne na pewno podskoczy 2 no max 3 litry ale teraz na 16" 205/55 mam przy spokojnej 6.5 litra no max 6.8 mi pokazało więc śmigam na shell Vipover nitro + 100 oktanów i tragedii niema
noko02- na razie jest seria ale już myślę nad gwintem bo to ma wyglądać
Było : Audi 100 2.6 V6 150 km
Jest : VW Touran 2.0 FSI 150 km
Jest : BMW E46 2.8i 193 km
To przy tej szerokości to zmienia postać rzeczy na 8,5 wrzucisz 235-245 na 7,5 -215-225 i też będzie dobrze wyglądać profil .... zależy jak chcesz mocno posadzić a licznik najmniej będzie przekłamywał zakładając że oryginał to 205/55r16 przy przodach 215/35r19,225/35r19 tył ma mniejsze znaczenie ale raczej profil 35 utrzymać lub zejść na 30 zależy co chcesz uzyskać...
-- Cz lut 18, 2016 17:56 --
W Touranie ta felga i opona powinna wyglądać sporo lepiej niż na tym czerwonym tylko et30 to nie wiem czy nie będzie stało na równo z płaszczyzną błotnika bo tu w tym czerwonym tak to wygląda są wypchnięte z nadkoli wolałbym jakieś et 40-45 ale jak tak będzie to kupisz Crossa albo nakładki i ładnie Ci się schowają
Bez gleby pełnego efektu nie osiągniesz :] zawsze będzie koza :]
A co do ET 30 przy 8J to za mocno nie będzie wychodzić ?
Ja mierzyłem ET42 czy 45 ale przy 8,5 i był git majonez na spasik - tzn troche koza ale jakby poszedł w dól to z błotnikiem spasik by był :]
Witam. Mam aluski 18 8j 225/40 i jak z zejściem w dół na samych sprezynach, przykladowo -45mm nie będzie nic tarlo przy pełnym obciążeniu? Dodam że Turek 7 osobowy.