Strona 6 z 8

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: sob sie 01, 2015 21:33
autor: siano111
Witam,
Mnie też dopadło coś podobnego po wymianie i regeneracji turbiny pojawia mi się błąd przy ok 3000obr/min wpada w tryb awaryjny i następuje spadek mocy sprawdzone węże i wszystko niby szczelne nie wiem czy to źle zrobiona turbina czy może coś innego do tego wydaje mi się ja by dziwnie dzwonił tak jak kiedyś dzwoniły pierścienie ale po dodaniu gazu dźwięk ustaje. Co to może być czy turbinę reklamować?

Moje błędy poniżej

Saturday,01,August,2015,21:19:40:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72 76 77


VIN: WVGZZZ1TZ7W075854 Mileage: 168670km/104806miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 021 MJ HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 2,0L EDC G000SG 0484
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0G23NJ0TX
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00001 000 00000
VCID: 73E1DBFF6975

2 Faults Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 168437 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:42:48

Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 1.2 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 13.5°C
Bin. Bits: 10110000

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Mileage: 168513 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:12:47

Freeze Frame:
RPM: 3024 /min
Speed: 96.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2366.4 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
Component: ESP FRONT MK60 0101
Revision: 00H11001
Coding: 0023238
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 73E1DBFF6975

No fault code found.

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn sie 03, 2015 15:14
autor: JacaTouran
Turbo przeładowuje, do sprawdzenia wysterowanie turbiny i jak dobre to turbo na stół.

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn sie 03, 2015 16:29
autor: zibi1961
Oczywiście ,że reklamuj jeżeli masz taką opcję i nie zwlekaj z tym .

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn sie 03, 2015 16:54
autor: JacaTouran
zibi1961 pisze:Oczywiście ,że reklamuj jeżeli masz taką opcję i nie zwlekaj z tym .

Najpierw niech sprawdzi wysterowanie turbiny, a potem reklamuje (jeśli jest taka opcja ;) )

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn sie 03, 2015 17:18
autor: siano111
Ok dzięki diś sprawdzałem z nim w trakcie jazdy i faktycznie przeładowuje ok 300mbarów mówi że sprawdzi jeszcze n 75 i ustawienia doładowania turbiny jak nic nie da to będzie reklamować

"Po dokładnym sprawdzeniu okazało się że walnięta jest membrana w gruszce po wymianie wszystko ok"

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn lut 15, 2016 22:08
autor: Nidhhogg
Witam,

Trochę odgrzewanie kotleta ale... ;)

Niestety u mnie w Turku też zaczął się pojawiać błąd przeładowania turbo. Zastosowałem się do instrukcji z pierwszego postu i trochę jakby pomogło ale przy obciążeniu (jazda pod górkę) auto dalej dostaje czkawki. Na 99% jestem pewny, że to będzie gdzieś dziurka w którymś wężyku podciśnienia. Jak wlazłem pod samochód i zamieniłem sobie wężyk na hmmm... "ręczny" a gruszkę zastąpiłem moją gębą i odsysałem powietrze to kierowniczka ładnie się opierała aż o sam zderzak na turbo i wcale jakoś się męczyć nie musiałem. Dodatkowo jak trzymałem powietrze zęby sprawdzić czy grucha nie wraca do położenia początkowego ta się dzielnie trzymała w pozycji której ustawiłem ją moją "pompką vacum". Jeżeli to nie wężyki to będzie to zawór N75 - chociaż na teście wygląda jak by działał bez problemu. W załącznikach podsyłam logi dla bardziej kumatych niż ja :) Kilka jest na postoju a kilka podczas jazdy.

A teraz pytanie konkursowe, o ile się nie mylę to w 2.0 TDi AZV jest "wyspa zaworowa" a nie pojedyncze zawory jak to było w 1.9 prawda? Jaka cena takiego wynalazku tak pi razy drzwi?

P.S
Zdaję sobie sprawę, że logi mogą być zrobione źle bo robiłem je na szybko po pracy :)

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn lut 15, 2016 22:25
autor: JacaTouran
Jak nie znajdziesz nieszczelności to zwróć uwagę na czujnik ciśnienia w kolektorze :)

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn lut 15, 2016 22:53
autor: PIOTREL
Jacku jak możesz podesłać link tematu w którym opisałeś sprawdzenie turbo i sprawdzenie wysterowania turbiny. Byłbym wdzięczny

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn lut 15, 2016 22:57
autor: JacaTouran
PIOTREL pisze:Jacku jak możesz podesłać link tematu w którym opisałeś sprawdzenie turbo i sprawdzenie wysterowania turbiny. Byłbym wdzięczny
Prościej będzie jak jutro do mnie dryndniesz i po krotce powiem :)

Nie bardzo mam dziś czas na szukajke

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: pn lut 15, 2016 22:58
autor: PIOTREL
Ok

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: wt lut 16, 2016 00:21
autor: Nidhhogg
JacaTouran pisze:Jak nie znajdziesz nieszczelności to zwróć uwagę na czujnik ciśnienia w kolektorze :)
Jutro wymiana rozrządu wiec nie wiem czy dam rady to sprawdzić :/ na pewno zajmę się tym po wymienię rozrządu. Jak najszybciej zbadać ten czujnik? który blok w VCDS i jakie wartości na postoju powinien mieć?

-- So lut 20, 2016 21:13 --

Znalazłem winowajcę całego zamieszania, w gruszce zjadło wzięło sprężynę i nie ma co odbijać cięgna do pierwotnego położenia :/ Trzeba było w nią delikatnie dmuchnąć żeby cięgno wróciło na swoją pozycję. Gruszkę wymienić to nie ma problemu, gorzej z jej prawidłowym ustawieniem :/

-- Nd mar 13, 2016 23:08 --

Ok, a czy gruszka jest taka sama jak w 1,9 TDi? Bo widziałem, że są dwie taka z oczkiem jak w 1,9 własnie i taka gdzie jest tylko sam gwint... Poratuje ktoś? bo na VagFans.com jest turbo ale jako zestaw :/

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: ndz kwie 03, 2016 21:54
autor: smn2000
Witam. Mam mały problem z silnikiem 1.9 tdi. Podczas jazdy silnik traci moc, odcina turbo.
Błąd, który się wyświetlił:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -

Zrobiłem też logi turbiny i przepływomierza:
http://vaglog.pl/log_256988.html
http://vaglog.pl/log_256987.html

Turbina przeładowuje czasem do 3000 mbar i wtedy następuje odcięcie. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy.
Jakie mogą być ewentualne przyczyny takiego zachowania?
Bardzo proszę o pomoc

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: ndz kwie 03, 2016 22:27
autor: JacaTouran
Turbo do wyjecia, program do korekty.

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: ndz kwie 03, 2016 22:32
autor: smn2000
Czy samo czyszczenie turbiny pomoże? A z programem co jest nie tak, bo nie znam się za bardzo na tych sprawach.

Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani

: ndz kwie 03, 2016 22:47
autor: JacaTouran
Jak wrzucasz temat , który nie dotyczy silnika tourana to napisz , że to silnik avf bo wprowadzasz w błąd.