: ndz lis 04, 2012 18:37
umawiaj się z Jackiem i pozbąć się teraz i nie czekaj.wiem z autopsji.
Forum dla Użytkowników VW Tourana
https://www.touranklub.pl/forum/
MarceL pisze:Liczyłem się z tym, że filtr trzeba będzie usunąć lecz miałem nadzieję, że odpowiednim stylem jazdy uda się tego uniknąć. Przynajmniej przez dłuższy czas. Czy jeśli wartość 68.1 będzie szybko rosnąć to znaczy, że filtr już długo nie pociągnie?
Czy mam rozumieć, że gdy wartość 68.2 wzrośnie do 68mg to wtedy system zarządzi tryb serwisowy? Ile mogę przejechać w takim trybie? Pytam bo w przyszłym roku szykuje mi się dłuższa podróż i chciałbym wiedzieć czy lepiej zrobić porządek z filtrem przed wyjazdem.
Do tej pory żadne kontrolki ani błędy z VCDS nie zgłaszały problemów z tym związanych.
Łukaszz pisze:A jak po usunięciu kolego baron,auto lepiej chodzi? nie kopci?
MarceL pisze:Owszem, mam życzenie...
Rozmawialiśmy już o tym (korespondencyjnie) pod koniec września, ale miałem nadzieje, że uda się jednak bez tego zabiegu. Poobserwuję, go jeszcze i na pewno się odezwę.
Hehe,no tak masz racjeJacaTouran pisze:MarceL pisze:Liczyłem się z tym, że filtr trzeba będzie usunąć lecz miałem nadzieję, że odpowiednim stylem jazdy uda się tego uniknąć. Przynajmniej przez dłuższy czas. Czy jeśli wartość 68.1 będzie szybko rosnąć to znaczy, że filtr już długo nie pociągnie?
Czy mam rozumieć, że gdy wartość 68.2 wzrośnie do 68mg to wtedy system zarządzi tryb serwisowy? Ile mogę przejechać w takim trybie? Pytam bo w przyszłym roku szykuje mi się dłuższa podróż i chciałbym wiedzieć czy lepiej zrobić porządek z filtrem przed wyjazdem.
Do tej pory żadne kontrolki ani błędy z VCDS nie zgłaszały problemów z tym związanych.
Wartość 68 to już wartość skrajna. Kontrolki zaswieca jak już auto straci moc. Nie sądzę żebyś do Nowego Roku dociagnal. Dpf to nie jest dożywotnie rozwiązanie. Producent przewidział 150kkm do wymiany na nowy. Choć bywają i auta, które przejeżdżają i ponad 200kkm.
Jak masz życzenie to zapraszam
, zrobimy z tym porzadek![]()
[ Dodano: Nie Lis 04, 2012 17:46 ]Łukaszz pisze:A jak po usunięciu kolego baron,auto lepiej chodzi? nie kopci?
Zadam Ci podobne pytanie.
Czy zdrowe auta fabrycznie bez dpf kopca?
tak właśnie.ja przy 64 miałem check engine bez żadnych objawów, z informacją o uszkodzonym czujniku różnicy ciśnień ( a nie był uszkodzony,tylko zawalony filtr )JacaTouran pisze:baron1,
W 2007 roczniku tak właśnie jest z kontrolkami
baron1 pisze:tak właśnie.ja przy 64 miałem check engine bez żadnych objawów, z informacją o uszkodzonym czujniku różnicy ciśnień ( a nie był uszkodzony,tylko zawalony filtr )JacaTouran pisze:baron1,
W 2007 roczniku tak właśnie jest z kontrolkami
MarceL pisze:Da się z takim błędem zrobić jeszcze kilkaset kilometrów?
Hmm, odnalazłem wynik testu sprzed równo miesiąca:
Obrazek
da się określić jakąś tendencje?
Wyniki możesz oglądnąc u nas na FB. Jest tam wynik barona. Myślę, że mu odpowiadają efekty bo zażaleń nie byłoMarceL pisze:Baron, robiłeś przy okazji korektę map? Jakie wrażenia?
baron1 pisze:myślę tylko nad podjechaniem żebyś mi w tej mapce wyłączył egr-a,ale jeszcze rozmyślam.co ty na to ?