Pompa ABS z Hill Hold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

jeżu pisze:
hagio pisze:No i lipa nie mogę się zalogować do sterownika. Invalid key 40168
Próbowałeś i przez 16- security acces lub przez 11- Coding II ?
Coding II przyjął 40168 ale w adaptacja ch kanał 03 nadal error a tu dla potomnych jazda wokół komina Obejrzyj film „01486 - System Function Test” w YouTube
https://youtu.be/7AVPRj2BNuc
taksiarz83
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 09, 2015 12:50
Auto:: Touran 2.0 BMN, 2007
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Skandynawia

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: taksiarz83 »

Panowie potrzebna pomoc Jarry już ode mnie nie odbiera telefonu :)

Pompa, piny, wielosensor zamieniony.
Na zegarach czysto, wszystko działa tylko obiecanego hill hold a brak :P
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

taksiarz83 pisze:Panowie potrzebna pomoc Jarry już ode mnie nie odbiera telefonu :)

Pompa, piny, wielosensor zamieniony.
Na zegarach czysto, wszystko działa tylko obiecanego hill hold a brak :P
A jaką masz pompę?
taksiarz83
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 09, 2015 12:50
Auto:: Touran 2.0 BMN, 2007
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Skandynawia

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: taksiarz83 »

MK60 AT
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: spacewalker »

DuoSensor odpowiedni i w daptacjach Aktywować
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

taksiarz83 pisze:MK60 AT
Z tego co koledzy piszą HH trzeba aktywować .tu jest opisane ładnie http://forum.golf6.pl/warsztat/vcds-akt ... -t250.html
taksiarz83
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 09, 2015 12:50
Auto:: Touran 2.0 BMN, 2007
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Skandynawia

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: taksiarz83 »

A jeśli moje kodowanie jest krótkie , co wtedy? Wydaje mi się ze już próbowałem tego sposobu ale niestety nie mam opcji "Long Coding Helper"
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

taksiarz83 pisze:A jeśli moje kodowanie jest krótkie , co wtedy? Wydaje mi się ze już próbowałem tego sposobu ale niestety nie mam opcji "Long Coding Helper"
Odpuść Long Coding i zobacz w adaptacjach tak jak piszą chłopaki z golfa.Pewnie trzeba się zalogować do pompy.
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: andreass211 »

taksiarz83 pisze:A jeśli moje kodowanie jest krótkie , co wtedy? Wydaje mi się ze już próbowałem tego sposobu ale niestety nie mam opcji "Long Coding Helper"
a vcds nie pokazuje błędu o adaptacjach?też nie działało mi to pamiętam adaptacje pomogły, nie pamiętam która grupa to była
pozdrawiam
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

andreass211 pisze:
taksiarz83 pisze:A jeśli moje kodowanie jest krótkie , co wtedy? Wydaje mi się ze już próbowałem tego sposobu ale niestety nie mam opcji "Long Coding Helper"
a vcds nie pokazuje błędu o adaptacjach?też nie działało mi to pamiętam adaptacje pomogły, nie pamiętam która grupa to była
prosze dla pompy AT cyt z forum.golf6.pl

1.Klikamy Adaptation - 10

2.Rozwijamy suwak na górze (1) i wybieramy opcje HHC lub wpisujemy w oknie Channel: 58 i klikamy Read.
W okienku (2) [New value] wpisujemy wartość 0 lub 1 lub 2.
0 = Hill Hold Control (HHC) "normal"
1 = Hill Hold Control (HHC) "early" (odpuszcza przy niskich obrotach silnika)
2 = Hill Hold Control (HHC) "late" (odpuszcza przy wysokich obrotach silnika)

3.Klikamy "Save"(3) a potem "Done, Go Back"(4)
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

Cytat.
Link mhhauto.com/Thread-ABS-ESP-CALCULATOR

Nie wiem jak wstawić obrazek tego softu 

Czy ktoś posiada w/w soft? Wszędzie wołają kasę. Jak co to proszę na PW.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

hagio pisze:Cytat.
Link mhhauto.com/Thread-ABS-ESP-CALCULATOR

Nie wiem jak wstawić obrazek tego softu

Czy ktoś posiada w/w soft? Wszędzie wołają kasę. Jak co to proszę na PW.
Posiada :D
taksiarz83
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 09, 2015 12:50
Auto:: Touran 2.0 BMN, 2007
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Skandynawia

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: taksiarz83 »

Działa i cały czas działało ale po prostu wzniesienie musi być "większe" niż myślałem :)
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

Wymieniłem pompę na MK60EC1 i pojawiły się błędy
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 323B4016092700034C0F02ED901A0062050400
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF3812BFA2A56F93A9-802E
tu chyba rozwiązanie pierwszego błędu
https://www.youtube.com/watch?v=u8s1dwW9HwY
i tu prośba o łopatologiczne przetłumaczenie o co chodzi.....
2 Faults Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 234
z drugim nie wiem co zrobić
02186 - Engine <-> ADR Interface
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 234
Mileage: 185293 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.16
Time: 20:30:51
dodam że w maglu brak błędów
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K1 909 144 H
Component: EPS_ZFLS Kl.6 1502
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 30696607A3EC65A1DFB-8065

No fault code found.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

No czego nie rozumiesz ? ;)
1. Odpalasz silnik
2. 03 ABS---> Security... (40168)----> Basic setting----> kanal 25
3.ON/OFF/NEXT
4. W nawiasie masz wartosci [116/129] czyli od 116 do 129
5. Wciskasz pedal hamulca i przytrzymujesz kiedy wrtosc obok nawiasu >000< bedzie sie miescic w w/w zakresie np. >121<
6.Pedal zrobi "klik" a nawiasie zamiast [116/129] pojawi sie [000/000] puszczasz hamulec i czekasz na nastepna wrtosc i powtarzasz pkt 5 i 6
7. Moze to potrwac ok 5 min, az przejdzie test na wszystkich wartosciach
8. Jak skonczy wylaczasz silnik, czekasz ok 3 godz

Po 3 godz zaczynasz od punktu 1 tyle, ze logujesz sie na kanal 26 ;)

Jak pozbedziesz sie pierwszego bledu i zrobisz Test Drive, wtedy zobaczysz czy zostanie blad 'ADR' :)

-- So kwi 16, 2016 22:09 --

... a jeszcze jedno, po zmianie pompy robiles odpowietrzanie VCDS-em ?, jesli nie to zrob i potem znowu scan, jesli bledy zostana to tak jak wyzej pisalem ;)
ODPOWIEDZ