Strona 57 z 92

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn kwie 10, 2017 21:37
autor: Qba
Karl - myślę że mam większe szanse że przejdzie, głównie przez to że przynajmniej on tam jest.

Oczywiście wolałbym go wyciąć, mieć spokój pod względem technicznym, mieć więcej mocy, ale większy niepokój miałbym wtedy na przeglądach.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn kwie 10, 2017 21:45
autor: Łukaszz
Gdyby auto w miarę świeże (okolice 200 tyś)miało by nie przejść przeglądu bo wycięty jest dpf to z naszych dróg musiałoby zniknąć 50 % aut,w tym duzo jednostek z rocznika 2009 które go nie mają i kopcą jak sie za nimi jedzie ( najczęściej Ford focus) :)

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn kwie 10, 2017 23:11
autor: wesol
Fordy to generalnie sa mocno przekoksowane. Dlatego tez puszczaja juz w serii nawet dobra zadyme. GCS tuning moga potwierdzic. Specjalizuje sie w fordach. Ale robiac kiedys w fordzie to zauwazylem wlasnie ze fordziaki tez maja spore problemy z wtryskami cr.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: czw kwie 20, 2017 15:06
autor: robi30
Koledzy dziś auto stoi u mechanika korekty dawki startowej itp,i miał zerknąć na stan Pdf i wg komputera stan Pdf 78%gram .auto ma 270tys przebiegu mam je prawie rok czasu i zrobiłem nim 8tysięcy,czy ten Pdf jak jest wycięty to komputer coś pokazuje,bo mam podejrzenia ze go tam nie ma.ale dla świętego spokoju podjade na kanał

-- Cz kwi 20, 2017 16:46 --

Gość typowo od tłumików itp twierdzi ze jednak filtr nadal jest.także jestem umówiony na wycinke.jeśli chodzi o kwestie techniczną jak to się odbywa u niego , to wycina filtr nie montuje żadnego katalizatora ,coś w oprogramowaniu zmienia.wszystkie czujki itd zostają z zewnątrz wygląda jak przed wycinką.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz kwie 23, 2017 11:57
autor: JacaTouran
Z zewnątrz wygląda jak przed wycinką, jednak diagnosta czy mechanik od razu usłyszy , ze wydech pusty :).
Nie wstawia nic bo to za dużo kombinowania i czasu, ale efekt jest nie do porównania z pustą puszka , a potem z katalizatorem bxe bkc i auto wygląda jak fabryczne bxe czy bkc z normą euro4 :).

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz kwie 23, 2017 13:29
autor: robi30
pytałem czy wstawia katalizator mówi że nie ale jakieś modyfikacje tam robi,na 8h odstawiam auto koszt 800zł.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz kwie 23, 2017 14:45
autor: bdronka
JacaTouran: a do silnika BMM z 2010 (jeszcze polift) wstawia się katalizator zamiast dpf czy on już go ma?

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz kwie 23, 2017 15:04
autor: PIOTREL
Kolego ja mam też BMM i fabryczny DPF wymieniłem na katalizator u Jacka.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr maja 03, 2017 20:02
autor: kyniek
Mam pytanko w moim turanku dpf wypala się co jakieś 300 km czy to normalne czy może się kończy przebieg 290000

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr maja 03, 2017 20:16
autor: wesol
Zalezy gdzie robisz te 300 km. Jesli bedziesz latal tylko na autostradach to przy sprawnym systemie mozna smialo tysiaka walnac.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr maja 03, 2017 22:08
autor: kyniek
no niestety raczej misto i czasami potrafi zabujać budą na wolnych obrotach ciekaw jestem czy dpf ma coś z tym wspólnego

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr maja 03, 2017 23:00
autor: JacaTouran
Przy tym przebiegu i cyklach miejskich dpf juz ledwo dycha.
Bujanie nie ma niż z nim wspolnego

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz maja 14, 2017 10:00
autor: kristouran
A ja w dalszym ciągu szukam odpowiedzi nt. mojego DPF.
Czy dobrze rozumiem, że max może być 70g, a ja mam 53,29g ?
Auto ma przelot 200tkm i robię praktycznie trasy. DPF wypala mi się co ok. 300km

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz maja 14, 2017 14:25
autor: mario78
Tak, dobrze rozumujesz, chociaż niektórzy mają zapełnienie i 100g i jeżdżą. Chociaż jak na auto które lata tylko w trasie to wypalanie co 300km wydaje się za częste. Może wtryski niedomagają i dlatego filtr szybko się zapełnia.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz maja 14, 2017 14:32
autor: wesol
Ja mam co 360 km wypalanie ale latany glownie w miescie. Zapelnienie cos kolo 78g.