cieżko pali na zimnym silniku
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Jeszcze nie,dopiero w przyszłym tygodniu bede miał czas...Czy w tym zestawie uszczelek są te śruby regulacyjne do wtrysków,bo jeszcze nie patrzyłem i czy ta regulacja jest ważna i warto ją zrobić?Może to być powodem złego opalania na zimnym?Dodam,że jak już raz odpali to za 2 łapie od razu.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
To z ELSY mam
A powiedz mi gdzie idzie ten malutki uszczelniacz i ten sworzeń?One wchodzą jakby w glówke wtrysku? Wtryski mają jakieś 1,5mies,tylko były wyjmowane na spawanie głowicy i nie zmieniłem gumek przy montażu i mam nadzieję,że przez nie gorzej pali,bo jak nie to nie mam już pomysłów..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
przy jakich temperaturach to masz? bo jak przy niskich to mi wyglada na świece... najprościej bedzie jak sobie je posprawdzasz czy grzeja...Muti pisze: Mianowicie silnik od razu załapuje ale ma takie wahanie w okolicach 500obr i tak faluja,i po 2 sek wskakuje na normalne obroty puszczając dyma ...Jakies pomysły co to moze być?
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Hmmm może faktycznie to świece,bo wygląda to dość dziwnie..Bo teoretycznie paliwo ma od razu,bo załapuje po obrocie praktycznie,ale efekt jest własnie taki jakby opalać w cholerny mróz...
A podpowiedzcie jak najlepiej sprawdzić czy grzeją?Zdjać pokrywe i palcem dotknąć końcówki przy kostce?Czy wykręcic i podłaczyć do listwy świec i zobaczyc? Czy może sprawdzić oporność,bo podobno ma być coś koło 1Ohm
A touran odpala mniej wiecej tak bez tego długiego kręcenia na początku do załapania,ale sam efekt wahania się przy ok500obr/min jest..http://www.youtube.com/watch?v=xPF-4QSDLOE&feature=related
A podpowiedzcie jak najlepiej sprawdzić czy grzeją?Zdjać pokrywe i palcem dotknąć końcówki przy kostce?Czy wykręcic i podłaczyć do listwy świec i zobaczyc? Czy może sprawdzić oporność,bo podobno ma być coś koło 1Ohm
A touran odpala mniej wiecej tak bez tego długiego kręcenia na początku do załapania,ale sam efekt wahania się przy ok500obr/min jest..http://www.youtube.com/watch?v=xPF-4QSDLOE&feature=related
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
najprosciej sprawdzic swiece bez odkrecania, tylko aby sprawdzic czy nie spalona to zdejmij listwe od świec i na kazda spróboj podac + jak zaiskrzy to dobra a jak nie to spalona - to najprostrzy sposób... a jak chcesz zobaczy jak szybko grzeją i jak to wygląda to musisz wykręcic swiece i na krótko podłaczyc... bierzesz swiece w kombinerki podłaczasz do kombinerek mase z aku czy gdzies indziej i podajesz +... obserwujesz wtedy sobie jak swieca sie zachowuje i jak sie rozgrzewa, czy rownomiernie itd. przerabiałem ten temat juz nieraz.... miałem taki przypadek, ze grzały dwie swiece a dwie były spalone, zapalic zapalił ale na poczatku jakby nie chodził na wszystkie "gary" i kupa dymu była przy tym... po paru sekundach wszystko wracało do normy... po wymianie swiec było jak reka odjął...
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
w kanale 01 nie zmieniasz dawki rozruchowej, tylko dawkę paliwa... dawkę rozruchową zmienia sie na kanale 05 ale tam nic nie zrobisz bo kanał jest nieaktywny... w wiekszości przypadków, także i w moim regulacja dawki w kanale 01 pomaga na problemu z paleniem... uważam, że w twoim przypadku to jest jakaś poważniejsza usterka i nie załatwisz tego zwykłą regulacją...gregorypeg pisze:Zwiększanie wartości powoduje wzrost dawki rozruchowej?
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
No niestety tak nie można robić i niech sobie wszyscy zapamiętają!! W 2.0 TDi są swiece 5V,czyli po podaniu 12V świeca sie automatycznie pali..Dodi pisze:najprosciej sprawdzic swiece bez odkrecania, tylko aby sprawdzic czy nie spalona to zdejmij listwe od świec i na kazda spróboj podac + jak zaiskrzy to dobra a jak nie to spalona - to najprostrzy sposób... a jak chcesz zobaczy jak szybko grzeją i jak to wygląda to musisz wykręcic swiece i na krótko podłaczyc... bierzesz swiece w kombinerki podłaczasz do kombinerek mase z aku czy gdzies indziej i podajesz +... obserwujesz wtedy sobie jak swieca sie zachowuje i jak sie rozgrzewa, czy rownomiernie itd. przerabiałem ten temat juz nieraz.... miałem taki przypadek, ze grzały dwie swiece a dwie były spalone, zapalic zapalił ale na poczatku jakby nie chodził na wszystkie "gary" i kupa dymu była przy tym... po paru sekundach wszystko wracało do normy... po wymianie swiec było jak reka odjął...
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
no nie wiem moze w 2.0 Tdi tak jest ale 1.9 napewno mozna sobie tak sprawdzic jak opisałem... i na 100% nic sie nie stanie...Muti pisze:Dodi napisał/a:
najprosciej sprawdzic swiece bez odkrecania, tylko aby sprawdzic czy nie spalona to zdejmij listwe od świec i na kazda spróboj podac + jak zaiskrzy to dobra a jak nie to spalona - to najprostrzy sposób... a jak chcesz zobaczy jak szybko grzeją i jak to wygląda to musisz wykręcic swiece i na krótko podłaczyc... bierzesz swiece w kombinerki podłaczasz do kombinerek mase z aku czy gdzies indziej i podajesz +... obserwujesz wtedy sobie jak swieca sie zachowuje i jak sie rozgrzewa, czy rownomiernie itd. przerabiałem ten temat juz nieraz.... miałem taki przypadek, ze grzały dwie swiece a dwie były spalone, zapalic zapalił ale na poczatku jakby nie chodził na wszystkie "gary" i kupa dymu była przy tym... po paru sekundach wszystko wracało do normy... po wymianie swiec było jak reka odjął...
No niestety tak nie można robić i niech sobie wszyscy zapamiętają!! W 2.0 TDi są swiece 5V,czyli po podaniu 12V świeca sie automatycznie pali..
-
gregorypeg
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Przestawienie na 50,to jest tak mała różnica w dawce,że nie sądzę,aby powodowała kopcenie.Może auto było zimne i to była para z wydechu? Ja miałem jakiś czas 50 i nie było różnicy w dymieniu,tylko w minimalnie gorszej dynamice i lepszym paleniu.Teraz wróciłem do 0.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 