Strona 63 z 92

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 00:02
autor: marcyb3
No to nie wiem od czego to jest uzależnione

wystukane z garażu z kluczem w ręku

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 00:05
autor: bartez55
Może to zależy od wersji vcds? Ja mam 16.8.0 a u Ciebie widzę inna wersję. Może też być różnica w tym że mój to 2.0 TDI.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 01:13
autor: marcyb3
Ja mam 15,7 wersję i silnik 1,6 TDI. Może to i od tego niech się znawcy wypowiedzą

wystukane z garażu z kluczem w ręku

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 05:59
autor: wesol
Od silnika

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 18:02
autor: karolg
Koledzy, podpowiedzcie,

Dpf wypalil mi się wczoraj, ale o jakieś 50km szybciej niż to z reguły się odbywa, a dzisiaj w momencie kiedy normalnie powinien sie wypalać czyli okolice 360km wywalil podczas jazdy dwa razy info na mfa "Motorstörung Werkstatt" z kontrolą spirali.

Po skanowaniu vcds odkryłem :

Błąd 000258
Błąd 005784

Ponadto dpf po 50km od wypalenia spalil 2,4litra ropy i już ma 15% zapełnienia tego "chwilowego".

Przebieg 250800 dpf pełny na 69g. 1.9tdi bls po chipie.

Co robić?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 24, 2017 18:32
autor: wesol
Blad od przeplywki i od kolumny kierowniczej ale podawaj opisy bledow jakie podaje vcds. Po cos to jest. Auto ci pali 2.4 litra na 50 km czyli 4.8 litra ropy na setke?.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: wt lip 25, 2017 13:05
autor: karolg
błąd na wyświetlaczu wyskoczył jeszcze raz, znowu podczas wolnej jazdy na dwójce, do pracy mam 35km jechałem tempem 80/100 i żadnego błędu, po pracy podpiąłem komputer znowu, dpf 0%, 120km i 6,5litra, chyba wróciło do normy, zobaczymy dzisiaj jak będzie w drodze do pracy.

Kod: Zaznacz cały

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BLS.clb
   Part No SW: 03G 906 021 QJ    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  1340  
   Revision: --H07---    Serial number: VWX7Z0G62441AF
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

2 Faults Found:
005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics 
               P1698 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.69 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 0.0

000258 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0102 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 250878 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:01:05

             Freeze Frame:
                    RPM: 1323 /min
                    Speed: 20.0 km/h
                    Load: 35.3 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Bin. Bits: 00101000
                    Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Readiness: 0 0 0 0 0 

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr lip 26, 2017 21:25
autor: JacaTouran
Chlopie przestan marudzic i zrob co napisze. Sprawdz wiazke od przeplywomierza, jak jest dobra to wymien przeplywke i temat zamkniety.
Nie umiesz, nie wiesz o co codzi - oddaj specjaliscie.

Pozdr

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pn lip 31, 2017 21:27
autor: waski78
Witam, czy takie pomiary dpf`a już kwalifikują rychły początek końca? Pytam bo z kolegą siedzimy w jego turanie i nie mogę dojść numerów bloków w uds, ale wygląda znajomo.
Turan 1.6 tdi 189000 km,
Image

tu wklejka auta
Image

Jeszcze raz:
Image

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: wt sie 01, 2017 13:58
autor: kristouran
Jak dla mnie , to coś nie tak z tym filtrem. Ostatnia regeneracja była 3238,6 km temu, a to chyba nie możliwe ?

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: wt sie 01, 2017 16:42
autor: wesol
I beczke ropy spalil.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: wt sie 01, 2017 20:56
autor: waski78
Witam. Dopytal kumpel poprzedniego właściciela co z tym dpf'em to lakoniczne wspomniał że "coś z nim robił, jakoś go ominął"
No tylko pytanie czy to fakt i jeśli tak, to jak to było zrobione. Może się mało na tym znam ale czy tylko mnie się wydaje ze o ile "fizyczne" załatwił gość sprawę, o tyle programowo wygląda to trochę jakby "licznik nie przestał nabijać" ? Przynajmniej kilku parametrów. Auto ma od miesiąca i na razie tylko nim jeździ nie zaglebiajac się w problem, ale czytając temat od początku to raczej nie olewalbym sprawy. ( aż się co stanie)

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr sie 02, 2017 12:16
autor: kristouran
Jaki przebieg ma kolega? Bo wg. Moich wyliczeń powinno być ok. 220kkm

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: śr sie 02, 2017 12:47
autor: waski78
Mileage: 189540km-117774miles

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: czw sie 03, 2017 13:31
autor: kristouran
Jak dla mnie to go tam nie ma. Pewnie w mapie coś poprzestawiane. Parametry nabija, bo czujniki nie wskazują podstawy do regeneracji. Tak tylko gdybam, bo od jakiegoś czasu analizuje na jakiej podstawie są właśnie te parametry zapisywane. Analizując już kilku aut głównie z silnikiem 1.6tdi wywnioskowalem, że każde 10 000km przejechanie zapisuję średnio 0,0275g zapelnienia popiołem.
W moim przypadku: 205kkm - 55g popiołu.
U ojca w golfie : 220kkm - 61g popiołu
Kolegi paseratti. : 110kkm - 32g popiołu
Dodam jeszcze raz , że to tylko moje przypuszczenia , że tak to jest.
Proszę o komentarze kolegów, jak to wygląda u Was ?