Strona 66 z 92

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pt wrz 29, 2017 00:16
autor: StefanTG
Według mnie przy zapełnieniu 40% lub 360km od ostatniego wypalnia

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: pt wrz 29, 2017 10:38
autor: JacaTouran
widocznie parametr przekroczył wartosc i dopalał

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob wrz 30, 2017 07:12
autor: kristouran
U mnie schemat wypalania jest zawsze taki sam(1.6 tdi). Proces załącza się po osiągnięciu 24g skalkulowanej sadzy, która jest naliczana na podstawie stylu jazdy. I przeganianie auta co jakiś czas nie ma w ogóle sensu.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: sob paź 07, 2017 18:41
autor: StefanTG
A co może powodować wypalanie DPF każdorazowo co 40km ? zapełnienie po takim przebiegu osiąga 40%.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 00:34
autor: JacaTouran
Jego koniec powiduje tak czeste dopalanie

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 07:27
autor: wesol
moze rozpoczal sezon grzewczy.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 14:45
autor: StefanTG
JacaTouran pisze:Jego koniec powiduje tak czeste dopalanie
Ok, czy w takim razie czyszczenie chemiczne załatwi sprawę w 100% ? Czy to tylko rozwiązanie tymczasowe ?? Ktoś to przerabiał?

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 14:54
autor: wesol
Musisz zrozumiec ze od czegos sie on skiepszczyl. No chyba ze masz juz nakulane 800 tys km

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 15:41
autor: StefanTG
215 tys km , z czego auto mam od 15 tys km , jak je kupiłem to już tak było , także czemu padł nie mam pojęcia . Pytanie czy czysCzenie pomoże ?

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 16:18
autor: cbrstreet
Usunięcie napewno :shock:

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 16:44
autor: StefanTG
cbrstreet pisze:Usunięcie napewno :shock:
Haha - bez wątpliwości :)
Ktoś z was przerabiał temat , zastąpienia dpf, katalizatorem z BXE ? Czy podejdzie oryginalna puszka razem z rura w miejsce dpf'a bez większych przeróbek ? Z tego co się orientowałem bxe ma wyjście z turbiny po przeciwnej stronie. Nie chce samej pustej puszki po dpf bo auto bd głośnie.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 17:03
autor: JacaTouran
Nie ma nic plug &play trzeba troche przerobic wydech.
Plukanie chemiczne - bzdura nad bzdury.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 18:02
autor: wesol
nie wiem czy to nawet nie pogorszyloby sprawy. Ale tu kolega moze powinien wpierw obadac sprawe co jest tak naprawde skiepszczone bo zawsze wszyscy obwiniaja sam filtr dpf a to w wiekszosci nie jest przyczyna. Ja bym nie kastrowal puki jest mozliwosc tego naprawienia w normlanej kwocie.

P.S. nie powinno byc glosno po wykastrowaniu dpf. Generalnie duza role w dzwieku odgrywa sam juz koncowy tlumik.

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 20:02
autor: StefanTG
wesol pisze:nie wiem czy to nawet nie pogorszyloby sprawy. Ale tu kolega moze powinien wpierw obadac sprawe co jest tak naprawde skiepszczone bo zawsze wszyscy obwiniaja sam filtr dpf a to w wiekszosci nie jest przyczyna. Ja bym nie kastrowal puki jest mozliwosc tego naprawienia w normlanej kwocie.

P.S. nie powinno byc glosno po wykastrowaniu dpf. Generalnie duza role w dzwieku odgrywa sam juz koncowy tlumik.
Niestety do tej pory nie znalazłem kompetentnej osoby, która by to ogarnęła. Faktem jest to, że zapełnienie popiołu wynosi 62g , a dpf wypala się co 50km niezależnie czy miasto czy trasa.
Czujnik różnicy ciśnień podmieniałem i dalej to samo. Także nie wiem gdzie szukać innej przyczyny ? Sonda ?

Re: Filtr cząstek stałych DPF - problemy, doświadczenia

: ndz paź 08, 2017 20:04
autor: JacaTouran
Póki co jak zrobilem tego w ch...j i ciut ciut w wiekszosci byl tylko i wyłącznie winny sam dpf i po kastracji auto wyjezdzalo bez najmniejszych problemow i zareczam , ze do 800kkm to bylo mu w pyte daleko o ile wogole tyle dojezdzi...

W bmm i bls jest głośniej, slychac 3 razy bardziej miedomagania turbo (niedowazenie). W bmn nie zauwazylem drastycznej roznicy.