automat a ciągnięcie przyczepy

Problemy dotyczące manualnych skrzyń biegów, a także DSG.
Awatar użytkownika
pawelwillk
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 18:34
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: kraków

automat a ciągnięcie przyczepy

Post autor: pawelwillk »

Witam
Mam pytanie ?jak sie ma ciągniecie pzryczepy dmc 1000kg automatem ze skrzynia dsg np 140/170 km w dieslu 320 /350 Nm co z wymiana oleju/ co z chlodzeniem
pzdr paweł
n00
Przeglądacz
Posty: 87
Rejestracja: czw lis 17, 2011 22:42
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Katowice

Post autor: n00 »

Raczej nie powinno być problemu ;) , można wcześniej zmieniać olej w skrzyni jak często będziesz jeździł z przyczepa :)

W internecie znalazlem podobny temat na forum karawaningu [LINK]
Samochód: Skoda Superb
Witam.

Co do holownika ze skrzynia DSG.
Mam takowy (2.0TDI 170KM DSG mokra) z przyczepa DMC 1600
Nie ma najmniejszych problemow. Ruszanie jest gladkie, wyprzedzanie normalne, hamowanie silnikiem tak jak bez przyczepy.
Po prostu samochod pali 2 litry wiecej i tyle, w razie potrzeby mam mozliwosc zmiany recznej i czesto z tego kozystam przed samym momentem wyprzedania, mam wtedy pewnosc ze bieg wrzucam ja a nie komputer. Jedyna wada jaka sie dala zauwazyc to problemy z "rozbujaniem" zestawu po zakopaniu sie w grzaskim terenie, ale tego nie da sie zrobic w zadnym automacie. Serwis potwierdzil ze zywotnosc skrzynki nie musi sie zmienic jesli tylko obchodzimy sie z nia prawidlowo. Ja predzej obawialbym sie o dwumase, ale to juz przypadlosc kazdego nowoczesnego diesla.
Takze wniosek jest jeden: DSG dziala bezproblemowo w trakcie ciagniecia przyczepy.
W razie pytan ...pytajcie.

MAciej
Moze Ci to pomoże ;)

Pozdro
CADDY LIFE STYLE
By BESTperformance
Passat 2.0 TDI BMR 170 @200/410
Caddy 2.0 TDI BMM 140 @170/410
Corsa C Z12XE 75 @ 80/120
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

Ważna rzecz to czy masz hak oryginalnie z fabryki czy dokładany później (nie ważne czy oryginalny, czy nie). Samochody z zamówionymi oryginalnymi hakami mają wydajniejsze wentylatory.
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
anko1973
Zaawansowany
Posty: 383
Rejestracja: pt lip 01, 2011 14:37
Auto:: 2,0 TDI BKD, DSG, 2005
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: anko1973 »

@ Turanek - a jak to sprawdzić?
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5611
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Po kodach PR
anko1973
Zaawansowany
Posty: 383
Rejestracja: pt lip 01, 2011 14:37
Auto:: 2,0 TDI BKD, DSG, 2005
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: anko1973 »

czyli jak mam na wlepce kod wyposazenia - hak - to jest fabryczny
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5611
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Wg mnie jak najbardziej tak.. Poszukaj 1D1/1D2
Awatar użytkownika
pawelwillk
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 18:34
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawelwillk »

Autko dopiero zamówiłem :) :) :) (bez haka, hak 3690 ) 2.0cross 350Nm 170 dsg poczytałem sporo na karawaning.pl ,powinno być ok . pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
smog waVWelski
ODPOWIEDZ