Co to za błąd? Nie mogę znaleźć w sieci podpowiedzi.
Skrzynia wskoczyła w tryb awaryjny i wyrzucila taki błąd.
Teraz wygląda, że sposobem jest okiej ale.... obawiam się, że sytuacja może się powtórzyć.
DSG tryb awaryjny :(
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: DSG tryb awaryjny :(
czujnik cisnienia w środku
Zmienił bym olej (jak ma juz się ku końcowi) i Zrób nastawy Podstawowe skrzyni po tym zabiegu (nie tylko odpowietrzenie)
Zmienił bym olej (jak ma juz się ku końcowi) i Zrób nastawy Podstawowe skrzyni po tym zabiegu (nie tylko odpowietrzenie)
- marcelid
- ____________________

- Posty: 947
- Rejestracja: czw lis 29, 2012 22:55
- Auto:: BASIC, 1.9 TDi-BKC, 2004
- Imię:: Marceli
- Lokalizacja: Głogów - DGL
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: DSG tryb awaryjny :(
No i problem wrócił ....spacewalker pisze:czujnik cisnienia w środku
Zmienił bym olej (jak ma juz się ku końcowi) i Zrób nastawy Podstawowe skrzyni po tym zabiegu (nie tylko odpowietrzenie)
Kurcze olej wymieniałem przy naprawie mechatroniki.
Czyli dokładnie 20 tys. km temu.
Naprawę zleciłem w firmie z Wrocka i od nich też mam gwarancję (6 miesięcy - akurat do 21 maja jeszcze jest na gwarancji
- KLIKNastawy podstawowe
-- 12 maja 2015, o 01:30 --
Znalazłem proces adaptacji ... ale jest po angielsku, a mój angielski jest na poziomie 0,1
LINK - KLIK
może ktoś ma opisany proces adaptacji po naszemu - polskiemu
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- marcelid
- ____________________

- Posty: 947
- Rejestracja: czw lis 29, 2012 22:55
- Auto:: BASIC, 1.9 TDi-BKC, 2004
- Imię:: Marceli
- Lokalizacja: Głogów - DGL
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: DSG tryb awaryjny :(
tak też zrobiłem ale dziś po prawie 2 latach od pierwszej naprawy mechatroniki (bo rok temu była druga gwarancyjna) znowu "bałagan" i tryb awaryjnyspacewalker pisze:jak była naprawiana to nie kombinuj wracaj do nich
poniżej scan skrzyni ...
biorąc pod uwagę, że autko ma prawie 500 tys. km .... szykować się na remoncik generalny skrzyni ??Tuesday,08,March,2016,20:44:09:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 02E-300-0xx.lbl
Control Module Part Number: 02E 300 041 R HW: 02E 927 770 L
Component and/or Version: GSG DSG 041 0812
Software Coding: 0000020
Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
VCID: 2143FB5DF8D2CB1
2 Faults Found:
18203 - Vehicle Speed Signal
P1795 - 002 - Open Circuit - Intermittent - MIL ON
17116 - Gear 2
P0732 - 000 - Incorrect Ratio - Intermittent
p.s. jakoś zawsze mam kody błędów które wujek Google nie wynajduje ... jaki syf
-- 15 mar 2016, o 19:32 --
Skrzynia po remoncie, tzw. kapitalnym i w sumie też zmieniła jej się kultura jazdy
Robiłem w ASB Długołęka ... jakby ktoś potrzebował więcej info to proszę o sygnał.