Pierścień ślizgowy klaksonu:
Type 1: 1K0-959-653 oraz 1K0-959-653-A
Type 2: 1K0-959-653-C oraz 1K0-959-653-D
Warianty/wersje:
Lowline: Bez dodatkowych opcji/funkcji
Midline: Tempomat, Konputer pokładowy
Highline: Tempomat, Konputer pokładowy, kierownica multifunkcyjna
czujnik kąta skrętu
TAK: czujnik kąta skrętu (G85)zainstalowany bezpośrednio na kole kierownicy/pierścieniu ślizgowym.
NIE: czujnik kąta skrętu (G85) jest częścią elektro mechanicznego wspomagania

jak widać po załączonym zestawienie wariantów jest ciut ciut i jeszcze trochę
Wysłany: Dzisiaj 11:51
--------------------------------------------------------------------------------
i tu mam pytanie do mądrych głów
szfankuje mi mój 1k0 953 549BK
generalnie nie do zdobycia
czy są jakieś tabele gdzie można stwierdzić na który można jaki zamienć?
czym się różnią poziomy softweru - zapewne funkcjonajnością - ktoś wie?
i co to jest wersja LIN?

