Strona 1 z 1
Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 12:20
autor: EWITOM
Witam padła mi uszczelka pod głowicą z jakimi kosztami muszę się liczyć

Może ktoś poleci jakiś warsztat
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 12:37
autor: Szyna087
Po czym stwierdzasz że to uszczelka?
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 12:46
autor: spacewalker
Szyna087 pisze:Po czym stwierdzasz że to uszczelka?
Czy to ważne ?
Zobacz na profil, ani nie napisał jakie auto, profil nie uzupełniony , nic ......
Kolejny "nowy" ........i domyślajcie się wszyscy jakie mam auto, jaki silnik itp
jakie pytanie - taka odpowiedz.
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 13:45
autor: EWITOM
O kurcze a gdzie moje dane sie stracily dawno mnie nie bylo juz uzupelniam
-- 2 gru 2015, o 12:51 --
EWITOM pisze:O kurcze a gdzie moje dane sie stracily dawno mnie nie bylo juz uzupelniam
-- 2 gru 2015, o 12:52 --
Prosze usunąć mojego posta
-- 2 gru 2015, o 12:53 --
EWITOM pisze:Witam
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 13:58
autor: spacewalker
nigdzie ich nie ma
a w czym problem by napisac ?
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr gru 02, 2015 22:26
autor: andreass211
EWITOM pisze:Witam padła mi uszczelka pod głowicą z jakimi kosztami muszę się liczyć

Może ktoś poleci jakiś warsztat
w lutym to przerabiałem koszty są piorunujące bo w tych 2.0 może być też głowica pęknięta, zdjąć wysłać do sprawdzenia na mikropęknięcia oby to faktycznie była tylko uszczelka bo inaczej to oczy są takie

Re: Uszczelka pod głowicą
: czw gru 03, 2015 01:41
autor: Muti
U mnie oddałem do spawania i ogólnego serwisu z docieraniem zaworów, planowaniem itd. w jednym z lepszych zakładów w Polsce (Piętka Wrocław) i chyba 1400zl wzięli. Ja przejechałem 150kkm i z tego co wiem u Kuby dalej jeździ.
NzTT
Re: Uszczelka pod głowicą
: czw gru 03, 2015 09:10
autor: niko02
Maks to około 4500zł, minimum tak jak muti pisze 1400
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr kwie 14, 2021 13:36
autor: BODZIO1975
Witam mam następujące pytanie o UPG w moim Turku.
Touran 1.9 Tdi 2003r. silnik AVQ nalatane 385 kkm.
Autko w rodzinie od 2012r. z przebiegiem 190kkm.
Usterka UPG--Brązowy tłusty płyn z zbiorniku wyrównawczym (test na co2 -pozytywny).
Po demontażu mechanik stwierdził--że założona uszczelka była najgrubsza-czyli miała 3 otwory . Czy to możliwe żeby na pierwszy montaż dawali najgrubszą uszczelkę??. Mam książkę serwisowa niemiecką i nic w niej nie ma o wymianie UPG.
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr kwie 14, 2021 17:07
autor: wesol
Uszczelka nie jest dobierana na podstawie ile razy była ściągana głowicą. Dobiera się grubość na podstawie wystawania tłoków z bloku. Czyli głowicą tu nie ma nic do gadania. Skoro nie ruszasz bloku w sensie szlifu bloku czy też wymiana korb lub tłoków to grubość uszczelki nie zmienia się. Ba nawet jakbyś robisz szlif głowicy nawet piąty raz to uszczelka ma być taka sama. To jest tolerancja produkcyjna bo nie da się tak trafić po założeniu wału z korbami i tłokami by względem bloku nie było różnic w wystawianiu większych jak 0.1. Takiej precyzji wykonania nie ma na długości około 30 cm czyli 300 mm by nie było różnicy o 0.1 mm
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr kwie 14, 2021 20:47
autor: BODZIO1975
Czyli trójka na pierwszy montaż mogła być zastosowana?
Re: Uszczelka pod głowicą
: śr kwie 14, 2021 21:20
autor: wesol
Każda mogła być zastosowana. Jest dobierana na podstawie wystawania tłoków z bloku.
Jaka byś zastosował uszczelkę jakbyś dostał blok z tłokami jakiś używany oraz używana głowice. Wszystko ze szrotu z rozbiórki i nie wiadomo co było brane od którego auta i silnika?? Jak byś ocenił jaka dać uszczelkę?