@Krzysiek - wg mojego słuchu jakość dźwięku jest o wiele lepsza, podbicie możesz sobie włączyć większe przez przyciśnięcie przycisku głośności. Trzeba naprawdę mocno podkręcić radio żeby coś zacharczało. Zapuściłem dla testu jakiś audiobook z youtuba przez BT i zero szumu. Czysty głos lektora.
@Mefju -System operacyjny: Windows CE 6.0, możesz wrzuć różne nawigacje, w ustawieniach zmieniasz która ma ci się odplać. Ja mam na razie automapę i navitela.
W sieci znalazłem instrukcję do tego chińczyka gdzie opisane są menu:
http://cms2.netnews.cz/files/shop-attac ... 0-menu.pdf
@tberent - dzięki za info -z tego co piszesz to do tego doskonale będzie się nadawać ten separator co podałem w linku powyżej 2x fakra
edit:
Separator zamówiony. Po zamontowaniu zobaczymy czy będzie lepiej.
--
edit2: Na antenie jest 12v więc okazało się że separator nie był potrzebny. Podłączyłem 1 antenę z 2. Wydaje mi się że jest ok. W trasie nie miałem problemów, czego się wcześniej obawiałem.
-- Pn cze 27, 2016 23:21 --
Do radia podłączyłem chińską kamerę do lampki podświetlenia Viaken za ok 90 zł. Pierwsza się popsuła po 15 min, odesłałem i dostałem drugą - miała masę na kablu przesyłowym, a z normalnej masy nie korzystała (sam plus wystarczył) - to normalne twierdził serwisant po rzuceniu paru ku** pod nosem myśląc że tego nie słychać
Żeby radio wykryło kamerę potrzeba w moim przypadku było podłączyć plus do czerwonego kabelka z RCA i z drugiej strony czerwony kabelek do "back" z tyły radia.
Kamera działała po wrzuceniu wstecznego, ale gdy odpalałem silnik pojawiały się pasy i wyświetlał się czarny ekran i napis "no signal".
Zastosowałem "przekaźnik samochodowy" koszt 14 zł - wtyczka + przekaźnik w miejscowym sklepiku elektronicznym.
Podłączenie:
pin 30 do "+ 12v" z akumulatora w moim przypadku gniazda zapalniczki w bagażniku
pin 87 do zasilenia kamery
pin 85 stała masa z zapalniczki w bagażniku
pin 86 plus ze świateł cofania (czarno-zielony kabelek - są 2 podobne w tej samej wiązce - w moim przypadku na sapera się nie nadaję ) połączyłem go z kabelkiem czerwonym od RCA, by dać sygnał do "back" radia.
Kabelek 5m nie starczył gdy puściłem go - od radia za schowkiem- po słupku- do dołu- przez listwę progową do tyłu- nadkolem do słupka - i do klapy przez gumową osłonkę kabli.
Kabel RCA dosztukowałem i polecam tą opcje bo ciężko jest ze wtyczką przejść przez gumową osłonę.
Do montażu potrzebne mi były:
-żyłka/drut do przeciągnięcia przez "gumę harmonijkę" z taśmą izolacyjną
-dodatkowe 4m kabla podwójnego cienkiego prądowego
-2-3m kabla RCA przedłużka (oryginalnego nie ciąłem)
-klej guma metal bo popsułem wtyczkę od harmonijki
-bezpiecznik 15' bo się spalił od gniazda zapalniczki
-przekaźnik samochodowy z wtyczką
-śrubokręty torx,gwiazdkowy, klucz 13, kliniki do podważania tapicerki, ewentualnie zapasowe kołki(metalowe, plastikowe) do montażu tapicerki
-lutownica, koszulka termokurczliwa, zapaliczka, taśma izolacyjna
-multimetr
Jeśli robisz to sam i pierwszy raz może trochę dłużej zejść, ale satysfakcja gwarantowana.
Parę fotek.


czerwony kabelek to przedłużka nie mylić z zasilającym
