- Kalendarz będzie się składał z 12 zdjęć wybranych w ankietach, 13-ste okładkowe będzie ze Zlotu 2012.
- Zdjęcia MUSZĄ przedstawiać samochód VW Touran lub Caddy członka Touran Klub Polska (rejestracja na forum), autorem zdjęcia nie musi być właściciel auta.
- Zdjęcia będą wybierane poprzez 12 kolejnych ankiet z głosowaniem.
- Jedna osoba może na jedno głosowanie nadesłać minimum 1-ną pracę, maksymalnie 3 prace.
- Prace, które otrzymały co najmniej 1 głos, automatycznie przechodzą do kolejnego głosowania, chyba że autor nadeśle inne prace lub poprosi o wycofanie jego prac. Auto (NIE autor!) wygrywające w dowolnej pojedynczej edycji w danym roku nie może już startować w kolejnych edycjach danego roku.
- Do ankiety wysyłamy zdjęcia w NAJLEPSZEJ możliwej jakości tzn. w PEŁNEJ rozdzielczości (nie pomniejszamy) oraz nie używamy kompresji (zapisując w programie wybieramy jakość 100%).
- Wysłanie zdjęcia nie oznacza automatycznie, że zdjęcie wejdzie do głosowania - zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia pracy ze względu na jej walory techniczne lub sposób przedstawienia tematu (chodzi np. o treści rasistowskie, wulgaryzmy lub inne sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami).
- Termin nadsyłania prac i wątek z głosowaniem będzie ogłaszany w tym dziale.
- Wybrane w głosowaniach zdjęcia w końcowym etapie przygotowywania Kalendarza zostaną przypisane do danego miesiąca.
- Wybór wszystkich zdjęć planowany jest najpóźniej do września 2012, tak aby zdążyć z drukiem pod choinkę
- Zdjęcia wysyłamy e-mailem na adres tkp.kalendarz@gmail.com, proszę o podpisanie maila nickiem forumowym
- Nadesłanie zdjęcia z widocznym numerem rejestracyjnym auta równoznaczne jest z udzieleniem zgody na publikację w Kalendarzu zdjęcia z ujawnionym numerem!!! Jeśli nie chcesz ujawnienia numeru twojego auta poinformuj mnie na email tkp.kalendarz@gmail.com!!!
Terminy nadsyłania prac oraz głosowania w ankietach:[list=1]
[*] wysyłanie prac 21.03-29.03, głosowanie 30.03-08.04 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 30.03-12.04, głosowanie 13.04-22.04 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 13.04-26.04, głosowanie 27.04-06.05 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 27.04-17.05, głosowanie 18.05-27.05 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 18.05-31.05, głosowanie 01.06-10.06 ED. NIE ODBYŁA SIĂ !!!
[*] wysyłanie prac 01.06-11.06, głosowanie 12.06-24.06 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 12.06-28.06, głosowanie 29.06-08.07 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 29.06-12.07, głosowanie 13.07-22.07 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 13.07-26.07, głosowanie 27.07-05.08 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 27.07-09.08, głosowanie 13.08-19.08 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 10.08-23.08, głosowanie 25.08-02.09 EDYCJA ZAKOĂCZONA !!!
[*] wysyłanie prac 24.08-06.09, głosowanie 12.09-16.09 TERMIN AKTYWNY !!![/list]
[/b]