Podzielę się z Wami moim problemem, który dość mocno doskwierał mojemu Caddy 2.0 CNG BSX
Na początku co kilka dni zapalała się kontrolka EPC+ESP.
Silnik wchodził w tryb awaryjny - błąd P0221
Diagnoza komputerem to podał gazu lub przepustnica.
W warsztacie sprawdzili że pedał jest ok , a przepustnica została wymyta i zaadoptowana na nowo ,lecz problem pozostał.
Poradzono mi szukać używaną przepustnicę A2C53043740 06A133062AD ale było ich bardzo mało i w kosmicznych cenach po 600zł na alledrogo.
Za namową kolegi oddałem przepustnicę do regeneracji.
Koszt 150zł w tym naprawa spękanych ścieżek na płytce i wymiana silniczka.
Po zamontowaniu zregenerowanej przepustnicy wywaliło nowy błąd P0222 - zbyt niski sygnał wejściowy......czyli nadal EPC i ESP i tryb awaryjny silnika .
Problem rozwiązałem rozebraniem całej wiązki elektrycznej od przepustnicy.
Okazało się że była sztukowana. Kabelki ktoś posztukował wsuwkami + zwykła izolacja .....

Po wymianie przewodów i wtyczek błąd znikł a przepustnica dała się zaadoptować i wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam forumowiczów adminów i ojca rydzyka
marcin wawa
P.S. wymiana oleju i czujnika stop nie pomaga - jak doradzają na innych forach hahaha