W autku wymieniony został motor na nowy (w sensie inny używany), odrazu założony nowy zestaw łańcucha rozrządu, nowy olej etc. Podobno jest wszystko super ale nie jest.
Po 10-20km zapala sie Check i wyrzuca błąd 16395 Regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1 - nie może osiągnąć zadanej wartości, za mocno opóźniony - stały. Błąd da się skasować. Silnik odpala cichutko bez stukania jak diesel (duzo czytalem na forum o tym), jeździ normalnie, brak jakichkolwiek objawów, żeby coś było źle.
Co robić mam? Rozrząd majstry źle ustawiły? Zarzekają się, że wszystko jest super a to, że wyskakuje błąd to może być wina któregoś czujnika - co wg mnie jest kompletną bzdurą.
Co czynić? Dodam, że dostałem na silnik, rozrząd i całą wymianę fakturę VAT i 6 miesięcy pisemnej gwarancji na silnik wiec moge wojowac tylko jak, jak oni mowia, ze wszystko jest super
