Ocena logu
-
- Kandydat
- Posty: 9
- Rejestracja: sob lip 01, 2017 13:20
- Auto:: Altea, 2008, BXE
- Imię:: Konrad
Ocena logu
Cześć,
Od tygodnia ujeżdżam Altea z silnikiem BXE,
Tak dla ciekawości zrobiłem logowanie na kanale 11. Procedura zachowana 3 bieg i but.
efekt poniżej:
http://vaglog.pl/log-011_0bt0wtp.html
wygląda ze słabo.
Dorzucam jeszcze BS ze sterownia gruchą,
http://vaglog.pl/log-011_5GqOFH.html
i EGR,
http://vaglog.pl/log-003_12GM029.html
tu jest ok,
Wychodzi na to ze turbo ma problem.
Od tygodnia ujeżdżam Altea z silnikiem BXE,
Tak dla ciekawości zrobiłem logowanie na kanale 11. Procedura zachowana 3 bieg i but.
efekt poniżej:
http://vaglog.pl/log-011_0bt0wtp.html
wygląda ze słabo.
Dorzucam jeszcze BS ze sterownia gruchą,
http://vaglog.pl/log-011_5GqOFH.html
i EGR,
http://vaglog.pl/log-003_12GM029.html
tu jest ok,
Wychodzi na to ze turbo ma problem.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4945
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Ocena logu
Tak ma problem. Nie stoi deba ale przycina sie przy malych ruchach. Pozno wstaje tez. Nie bylo majstrowane moze-regenerowane itp?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: pt cze 06, 2014 22:31
- Auto:: Touran 1.9 2004
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: jasło
Re: Ocena logu
Zerknijcie na to koledzy nie podoba mi sie to
http://vaglog.pl/log-003_Iv428.html
http://vaglog.pl/log-011_7727I.html
jutro zrobie dynamiczne

http://vaglog.pl/log-003_Iv428.html
http://vaglog.pl/log-011_7727I.html
jutro zrobie dynamiczne
-
- Kandydat
- Posty: 9
- Rejestracja: sob lip 01, 2017 13:20
- Auto:: Altea, 2008, BXE
- Imię:: Konrad
Re: Ocena logu
Wesol, mam pytanko do cb
Ustawieni sztangi, znalazłem materiał szkoleniowy VW jak to zrobić poprawnie na samochodzie.
Spotkałem się jeszcze z teorią by obserwować wypełnieni N75 tak by było w okolicach 63-69%, Nurtuje mnie jedno pytanie kiedy to wypełnienie ma wystąpić ??
na jałowych czy podczas przyspieszanie przy 2 tyś obr.
-- N lip 02, 2017 19:13 --
Sterowanie turbo - dynamiczny pokarze skalę problemu.
Ustawieni sztangi, znalazłem materiał szkoleniowy VW jak to zrobić poprawnie na samochodzie.
Spotkałem się jeszcze z teorią by obserwować wypełnieni N75 tak by było w okolicach 63-69%, Nurtuje mnie jedno pytanie kiedy to wypełnienie ma wystąpić ??
na jałowych czy podczas przyspieszanie przy 2 tyś obr.
-- N lip 02, 2017 19:13 --
EGR żyjejazo1 pisze:Zerknijcie na to koledzy nie podoba mi sie to![]()
http://vaglog.pl/log-003_Iv428.html
http://vaglog.pl/log-011_7727I.html
jutro zrobie dynamiczne
Sterowanie turbo - dynamiczny pokarze skalę problemu.
-
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: pt cze 06, 2014 22:31
- Auto:: Touran 1.9 2004
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: jasło
Re: Ocena logu
Turbina nowa z pudełka Garretta
no chyba ze zawór podcisniena
turbina wstaje strasznie pozno
no chyba ze zawór podcisniena

turbina wstaje strasznie pozno
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4945
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Ocena logu
Sztange ustawia sie wg ilosci podcisnienia. Garrett podaje jesli mnie pamiec nie myli podcisnienie -0.65. Oczewiscie ustawienie na aucie smigajacym bedzie idealne jesli ktos pakuje turbo jakies inne wieksze gruszke tez z jakiegos innego auta turbo itd. Tak zeby wysterowanie przy logu dyn 011 pokazywalo okolice tych 65-75%
75% to chyba ideal bo jest jeszcze rezerwa do zbicia doladowania a w razie co tuner jeszcze ma tez rezerwe jakby chcial nieco dowalic powietrza. Mowa przy edc15 gdzie skala dziala w ta strone bo nowsze maja odwrotna
75% to chyba ideal bo jest jeszcze rezerwa do zbicia doladowania a w razie co tuner jeszcze ma tez rezerwe jakby chcial nieco dowalic powietrza. Mowa przy edc15 gdzie skala dziala w ta strone bo nowsze maja odwrotna
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Kandydat
- Posty: 9
- Rejestracja: sob lip 01, 2017 13:20
- Auto:: Altea, 2008, BXE
- Imię:: Konrad
Re: Ocena logu
Dzieki za opis.
Czyli przy bxe, mamy edc16, wiec wysterowanie powinno być w okolicach 40-45.
W zakresie obrotow1700-4000.
Zaś ustawienie podciśnienia tak by sie sztanga oparła o ogranicznik dolny.
Czyli przy bxe, mamy edc16, wiec wysterowanie powinno być w okolicach 40-45.
W zakresie obrotow1700-4000.
Zaś ustawienie podciśnienia tak by sie sztanga oparła o ogranicznik dolny.
-
- Kandydat
- Posty: 8
- Rejestracja: pt cze 06, 2014 22:31
- Auto:: Touran 1.9 2004
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: jasło
Re: Ocena logu
Panowie chyba mam przyczyne
Sprawdziłem podcisnienie na pompie vacum no i
Może to być przyczyna poznego wstawania turbiny

Sprawdziłem podcisnienie na pompie vacum no i

Może to być przyczyna poznego wstawania turbiny


- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Ocena logu
Tak
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Kandydat
- Posty: 9
- Rejestracja: sob lip 01, 2017 13:20
- Auto:: Altea, 2008, BXE
- Imię:: Konrad
Re: Ocena logu
LOG z BS
wygląda słabo,
http://vaglog.pl/log-011_Ke829B.html
Podpięcie vacumetra pokazuje przy on -6,4 bara przy teście na ON, na biegu jałowym - 5 bara.
Gruszka szczelna,
Wychodzi ze zawór sprawny, gruszka tez szczelna.
wygląda słabo,
http://vaglog.pl/log-011_Ke829B.html
Podpięcie vacumetra pokazuje przy on -6,4 bara przy teście na ON, na biegu jałowym - 5 bara.
Gruszka szczelna,
Wychodzi ze zawór sprawny, gruszka tez szczelna.
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Ocena logu
Wychodzi na to, ze nie wiem skad Ci takie kosmiczne pomiary tym vacuometrem powychodziły.
Kiedys dosc szeroko kilka razy pisałem jakie są prawidlowe wartosci.
Poszukaj i zobaczysz co zle robisz....
Kiedys dosc szeroko kilka razy pisałem jakie są prawidlowe wartosci.
Poszukaj i zobaczysz co zle robisz....
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz