oględziny auta po naprawie blacharskiej w ASO vw
: pn mar 19, 2018 20:51
Cześć wszystkim.
Mam pytanie odnośnie odbioru auta po naprawie blacharskiej z ubezpieczenia w ASO vw.
W aucie uszkodzenie błotnik lewy przód, drzwi kierowcy lekko załamana (zagięta pionowo) blacha, skrzywiona lekko felga.
Po oględzinach rzeczoznawcy z PZU tylko błotnik wymiana, reszta naprawa tj. drzwi prostowanie i szpachlowanko + lakierowanie, felga prostowanie.
Z kolei w ASO oględziny i to co pracownik robiący oględziny stwierdził to błotnik i drzwi wymiana, felga prostowanie.
Stąd moje wątpliwości czy naprawa drzwi gdzie jest pionowe załamanie blachy będzie naprawą skuteczną i nie zacznie pękać szpachla po częstym otwieraniu i zamykaniu drzwi.
Na co zwrócić uwagę i czy ewentualnie można reklamować zgłaszać swoje zastrzeżenia co do jakości wykonanej naprawy blacharskiej.
Oraz czy mogę nie zgodzić się przy odbiorze auta jak stwierdzę, że jest naprawa drzwi, a nie wymiana na nowe??
Co mogę jako klient w takiej sytuacji??
Mam pytanie odnośnie odbioru auta po naprawie blacharskiej z ubezpieczenia w ASO vw.
W aucie uszkodzenie błotnik lewy przód, drzwi kierowcy lekko załamana (zagięta pionowo) blacha, skrzywiona lekko felga.
Po oględzinach rzeczoznawcy z PZU tylko błotnik wymiana, reszta naprawa tj. drzwi prostowanie i szpachlowanko + lakierowanie, felga prostowanie.
Z kolei w ASO oględziny i to co pracownik robiący oględziny stwierdził to błotnik i drzwi wymiana, felga prostowanie.
Stąd moje wątpliwości czy naprawa drzwi gdzie jest pionowe załamanie blachy będzie naprawą skuteczną i nie zacznie pękać szpachla po częstym otwieraniu i zamykaniu drzwi.
Na co zwrócić uwagę i czy ewentualnie można reklamować zgłaszać swoje zastrzeżenia co do jakości wykonanej naprawy blacharskiej.
Oraz czy mogę nie zgodzić się przy odbiorze auta jak stwierdzę, że jest naprawa drzwi, a nie wymiana na nowe??
Co mogę jako klient w takiej sytuacji??

