Cześć,
Z racji posiadanego radia "z epoki" chciałbym je zmienić na nieco bardziej na czasie.
Znajomy chce sprzedać Zenca Z-E2015.
Radio nie dysponuje najnowszymi osiągnięciami techniki , ale nie chcę wydać więcej jak 1k na radio.
Czy warto kupić te radio i jaka kasa jest odpowiednia dla tego modelu.
Stan radia bardzo dobry.
Zenec Z-E2015
-
- ____________________
- Posty: 812
- Rejestracja: wt gru 12, 2017 22:44
- Auto:: Sharan 7N, CFFB, 2010
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: FZ
- Podziękował: 56 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: Zenec Z-E2015
Kolego, jakbyś był zainteresowany to mam Zenec ZE-NC2010, zmieniłem na RNS510. Do ostatniego dnia wszystko działało, ops, wyświetlanie info z klimy, sterowanie z kierownicy multifunkcyjnej. Wady to brak odbiornika GPS (trzeba dokupić na allegro od 30zl - został z RNS) i brak pilota (wszystko bez problemu obsługujesz z radia). Patrząc po cenach to 600zl plus wysyłka. Radio chce sprzedać, a nie sprzedawać [WINKING FACE]
-
- ____________________
- Posty: 812
- Rejestracja: wt gru 12, 2017 22:44
- Auto:: Sharan 7N, CFFB, 2010
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: FZ
- Podziękował: 56 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: Zenec Z-E2015
Ponieważ siedzę w vagu już dłuższy okres, jeżdżę na zloty, tuning itp. zawsze szedłem w wygląd OEM. Tak jak w golfie 4 zmieniłem na MFD, że względu na wygląd, choć radio nie oferowało za wiele.
Jak widać od tamtego pierwszego zdjęcia wiele się zmieniło.
Jak widać od tamtego pierwszego zdjęcia wiele się zmieniło.
