Analiza Logów
-
reqris
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: wt lip 19, 2016 20:20
- Auto:: Touran, 2.0 tdi dsg, 2007
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Środa Wielkopolska
- Podziękował: 5 razy
Analiza Logów
... przeniesiony (yox)
Proszę o dopisywanie sie w ninjeszym temacie wraz z dołączonymi LOGAMI. Dokładnie w takiej formie jak u kolegi. nie "zrzutami" z VCDS-a.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Witam
Proszę o analizę logów z pompowtrysków. Objawy auta: na postoju zaczyna puszczać lekko niebieskiego dymka, przy odpaleniu rano. Brak ubytków płynu i oleju. Przybywać też nie przybywa. Podczas jazdy nie dymi tylko jak się wdusi gaz do dechy to przykopci na lekko niebiesko. Spaliny mają zbyt gryzący zapach.
Nie wiem czy dobrze wykonałem logi w razie czego proszę o poradę jak wykonać prawidłowo.
LOG-01-013-023-018 bieg jałowy
LOG-01-013-023-001 normalna jazda
LOG-01-013-023-001 jazda od 1500obrotow do 4500 na 3 biegu
LOG-01-013-023-018 do 3tys obr na jedynce
Czy obroty silnika mogą skakać pomiędzy 840/819?
obroty silnika na biegu jalowym
Dodatkowo wykonałem log statyczny egr i nagrałem basic test egr
LOG-01-xxx-xxx-003 egr na postoju
https://youtu.be/l-o_hY9DHSE
-- N maja 12, 2019 11:39 --
Ktoś coś podpowie odnośnie logów z wtrysków?
Proszę o dopisywanie sie w ninjeszym temacie wraz z dołączonymi LOGAMI. Dokładnie w takiej formie jak u kolegi. nie "zrzutami" z VCDS-a.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Witam
Proszę o analizę logów z pompowtrysków. Objawy auta: na postoju zaczyna puszczać lekko niebieskiego dymka, przy odpaleniu rano. Brak ubytków płynu i oleju. Przybywać też nie przybywa. Podczas jazdy nie dymi tylko jak się wdusi gaz do dechy to przykopci na lekko niebiesko. Spaliny mają zbyt gryzący zapach.
Nie wiem czy dobrze wykonałem logi w razie czego proszę o poradę jak wykonać prawidłowo.
LOG-01-013-023-018 bieg jałowy
LOG-01-013-023-001 normalna jazda
LOG-01-013-023-001 jazda od 1500obrotow do 4500 na 3 biegu
LOG-01-013-023-018 do 3tys obr na jedynce
Czy obroty silnika mogą skakać pomiędzy 840/819?
obroty silnika na biegu jalowym
Dodatkowo wykonałem log statyczny egr i nagrałem basic test egr
LOG-01-xxx-xxx-003 egr na postoju
https://youtu.be/l-o_hY9DHSE
-- N maja 12, 2019 11:39 --
Ktoś coś podpowie odnośnie logów z wtrysków?
Ostatnio zmieniony wt maja 14, 2019 14:30 przez reqris, łącznie zmieniany 1 raz.
- swimmer
- Expert
- Posty: 1287
- Rejestracja: sob paź 18, 2014 18:30
- Auto:: VW Touran
- Imię:: Lukasz
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Analiza Logów
Chłopaki - pomóżcie koledze
ale tak nawiasem mówiąc --- ruszyłeś z 3 biegu ? po co ?
ale tak nawiasem mówiąc --- ruszyłeś z 3 biegu ? po co ?
-
reqris
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: wt lip 19, 2016 20:20
- Auto:: Touran, 2.0 tdi dsg, 2007
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Środa Wielkopolska
- Podziękował: 5 razy
Re: Analiza Logów
Zle opisalem na 3 biegu od 1500 obrotow jest log podczas jazdyswimmer pisze:Chłopaki - pomóżcie koledze![]()
ale tak nawiasem mówiąc --- ruszyłeś z 3 biegu ? po co ?
Wykonałem dodatkowo takie logi
LOG-01-007-013-023. ZIMNY PO ODPALENIU
LOG-01-007-013-023 ROZGRZANY ODPALENIE
LOG-01-007-013-023 ROZGRZANY JALOWY
LOG-01-001-003-xxx STATYCZNY 50SEKUND
LOG-01-003-004-xxx STATYCZNY 50 SEKUND
LOG-01-007-013-023 ROZPEDZANIE 1500 OBROTOW Z 3 BIEGU DO 4 TYS DELIKATNIE I ODPUSZCZENIE
LOG-01-003-011-xxx ROZPEDZANIE 1500 OBROTOW Z 3 BIEGU DO 4 TYS DELIKATNIE I ODPUSZCZENIE
LOG-01-004-001-011 ROZPEDZANIE 1500 OBROTOW Z 3 BIEGU DO 4 TYS DELIKATNIE I ODPUSZCZENIE
LOG-01-004-001-011 GAZ DO DECHY BEZ KICKDOWNA
LOG-01-003-011-xxx GAZ DO DECHY BEZ KICKDOWNA
LOG-01-007-013-023 GAZ DO DECHY BEZ KICKDOWNA
Wczoraj auto nie dymilo na postoju tylko przy odpaleniu. Zapach spalin tez byl znosny. Ogolnie to zalezy od dnia ale wiecej jest dni w ktorych dymi regularnie.
Dzisiaj zrobiłem jeszcze dwa logi tez bez dymienia i normalny zapach spalin:
LOG-01-013-018-023 jalowy 90
LOG-01-013-018-023 jazda normalna
Nie mam pojecia od czego zalezy kiedy dymi a kiedy nie? Moze winne sa swiece?
-
darek_w
- Przeglądacz
- Posty: 101
- Rejestracja: wt paź 11, 2011 20:54
- Auto:: Touran 2.0 110 DFGA 2016
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Analiza Logów
Witam mie wiem czy dobrze wykonałem logi proszę o pod sprawdzenie .
Statyczny:
http://vaglogi.pl/log-001_WiuXQ.html
http://vaglogi.pl/log-004_2nrOq.html
http://vaglogi.pl/log-013_Tmq07FP.html
http://vaglogi.pl/log-018_g3AQbR1.html
http://vaglogi.pl/log-023_NX9R5L8.html
Basic setting
http://vaglogi.pl/log-003_30jVp8t.html
http://vaglogi.pl/log-011_GfXTF.html
Oddałem wtryski do sprawdzenia w Kożuchowie, jak odbierałem gostek powiedział mi że dwa wtryski miały gorszą dawkę wtrysku poprawił i powiedzał że teraz będzie dobrze. Po założeniu na MFA mam dziwne wskazania spalania na biegu jałowym wskazuje mi 0.7L najmniej a nawet 0.8L . Jak jadę i stanę na D wskazuje 0.8L a nawet 0.9l. I jeszcze jedno zatankowałem pełen bak paliwo już prawie się kończy a w cyklu mieszanym mam przejechane 540km . Zauważyłem też że jak depnę porządnie to podczas przyspieszania mam czarny dym za sobą.
Statyczny:
http://vaglogi.pl/log-001_WiuXQ.html
http://vaglogi.pl/log-004_2nrOq.html
http://vaglogi.pl/log-013_Tmq07FP.html
http://vaglogi.pl/log-018_g3AQbR1.html
http://vaglogi.pl/log-023_NX9R5L8.html
Basic setting
http://vaglogi.pl/log-003_30jVp8t.html
http://vaglogi.pl/log-011_GfXTF.html
Oddałem wtryski do sprawdzenia w Kożuchowie, jak odbierałem gostek powiedział mi że dwa wtryski miały gorszą dawkę wtrysku poprawił i powiedzał że teraz będzie dobrze. Po założeniu na MFA mam dziwne wskazania spalania na biegu jałowym wskazuje mi 0.7L najmniej a nawet 0.8L . Jak jadę i stanę na D wskazuje 0.8L a nawet 0.9l. I jeszcze jedno zatankowałem pełen bak paliwo już prawie się kończy a w cyklu mieszanym mam przejechane 540km . Zauważyłem też że jak depnę porządnie to podczas przyspieszania mam czarny dym za sobą.
-
konradkry
- Użytkownik
- Posty: 190
- Rejestracja: pn kwie 18, 2016 17:45
- Auto:: Toledo 1,9 BXE-
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Analiza Logów
Coś te logi na bs, ci nie wyszły.
Zweryfikuj układ dolotowy, bo tam jest kłopot.
Nie loguj trzech wartości na raz,
Loguj na 4 coś więcej widać
Zweryfikuj układ dolotowy, bo tam jest kłopot.
Nie loguj trzech wartości na raz,
Loguj na 4 coś więcej widać
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Wygląda na 3 pompkę kulawą. Co tam ten gościu niby tam poprawiał w niej i jak? Jak coś to rób samego loga 013 i z pedałem wciśniętym konkretnie i na tym 4 biegu i nie odpuszczaj aż do 4000 obr.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
darek_w
- Przeglądacz
- Posty: 101
- Rejestracja: wt paź 11, 2011 20:54
- Auto:: Touran 2.0 110 DFGA 2016
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Analiza Logów
Dynamiczny:z wciśniętym pedałem.
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_kLzfn5K.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_N6Uzs9.html
I fotka po przyjeździe z pomiaru grupy 13.
http://prntscr.com/nx4brc
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_kLzfn5K.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_N6Uzs9.html
I fotka po przyjeździe z pomiaru grupy 13.
http://prntscr.com/nx4brc
-
konradkry
- Użytkownik
- Posty: 190
- Rejestracja: pn kwie 18, 2016 17:45
- Auto:: Toledo 1,9 BXE-
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Analiza Logów
Grupa 13 jest. Korekta biegu jałowego.
Więc pomiar dynamiczny jest tutaj zbędny.
Zaloguj dynamicznie 11,10,8.
Pompki zostaw w spokoju.
Więc pomiar dynamiczny jest tutaj zbędny.
Zaloguj dynamicznie 11,10,8.
Pompki zostaw w spokoju.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Przeplywka okej, turbo przy wstawaniu kapie overbosta ale to tylko 2.5 sekundy i opanowuje sprawę. Możesz odczuwać jakby nieco mocniejszego kopa w tym zakresie obrotowym od 2000 obr.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Lewik
- Zaawansowany
- Posty: 404
- Rejestracja: ndz cze 05, 2016 11:24
- Auto:: BKC 1,9
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Analiza Logów
łapie przeładowanie tryb awaryjny , dodatkowo to grzechotanie (zmienej geometrii?)
po zagrzaniu raz jedzie a raz ma moc od 2800 / min i wtedy puzcza czarnego bąka
to przeładowanie w dolnym zakresie da sie wyregulować sztangą?(skrócić /wydłuzyć)
po zagrzaniu raz jedzie a raz ma moc od 2800 / min i wtedy puzcza czarnego bąka
to przeładowanie w dolnym zakresie da sie wyregulować sztangą?(skrócić /wydłuzyć)
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Z logów wynika że nie łapie notlaufa. Za krótko torwa bo by musiało być przeładowanie około 6 sekund by wyłapał. Wygląda na jakiś luz na geometrii, łapce zmiennej geo, pierścieniu itp. no chyba że gdzieś bieżnia jest wysmigana w pewnym miejscu i wtedy będzie się wieszać, trzymać chwilę aż na gruszce nie wytworzy się sila która pokona.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Lewik
- Zaawansowany
- Posty: 404
- Rejestracja: ndz cze 05, 2016 11:24
- Auto:: BKC 1,9
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Analiza Logów
na krótkich podjazdach jest ok ale w trasie jak widział górke ,lub przy wyprzedzaniu nie bylo wesoło jak łapał tryb awaryjny
jedyne bledy P0234 cis doł zbyt wysokie
po zapaleniu na zimnym było ok, po ok 100 kilometrach na rozgrzanym górka i ledwo sie skrobałem na 2 biegu
Czyli turbina na stół czyszczenie i kontrola luzów
mam delikatny luz na dzwigni (wałku od gruszki) i to grzechotanie w pewnym przedziale obrotów
jedyne bledy P0234 cis doł zbyt wysokie
po zapaleniu na zimnym było ok, po ok 100 kilometrach na rozgrzanym górka i ledwo sie skrobałem na 2 biegu
Czyli turbina na stół czyszczenie i kontrola luzów
mam delikatny luz na dzwigni (wałku od gruszki) i to grzechotanie w pewnym przedziale obrotów
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Ja już od kilku lat mówię że warto, że dobrze jest nawet raz na 5-10 lat wyciągnąć turbo, wyczyścić, wyszlifować bieżnie i mamy spokojną głowę o takie rzeczy jak przeładowania itp. bez czyszczenia to po latach myślę że większość tunerów na hamowni ma lekką zagwizdke tuningujac auto bo nie mogą w 100 procentami kontrolować turbiny. Niby nie jest tragicznie ale do pełni szczęścia brakuje sporo. Coś jak egr. Ile by nie śmigał jakie trasy by nie robił i różnymi stylami to i tak po latach wyciągając go za głowę się łapiemy jak jest oblepiony.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
Herv
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: śr maja 29, 2019 19:13
- Auto:: Touran BLS 2008
- Imię:: Przemek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 5 razy
Re: Analiza Logów
Witam,
Zwracam się z prośbą o analizę logów pompowtryskow i ewentualnie turbo. Nie znam się na tym a mam problem z drganiami i może w tych logach się coś znajdzie. Drgania czuje na 5 biegu najczęściej okolice 70km minimalny gaz 1.8k obroty.
1.9 bls 2008. 190tys przebiegu. Nie robione nic z pompkami.
3 bieg
http://vaglogi.pl/log-018_023_013_JH1gva.html
Bieg 3 dynamicznie
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Io14S.html
Bieg 4 i 5 i obroty odczuć drgań
http://vaglogi.pl/log-018_013_023_goP84.html
Bieg5 okolice odczucia drgań
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Qx0tm.html
Turbo http://vaglogi.pl/log-004_013_011_A63qF.html
Statycznie
Adres 01: Silnik (03G 906 021 RN)
15:38:07 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
15:38:07 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-22.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
15:38:07 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.56 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Bardzo dziękuję za każdą pomoc.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Zwracam się z prośbą o analizę logów pompowtryskow i ewentualnie turbo. Nie znam się na tym a mam problem z drganiami i może w tych logach się coś znajdzie. Drgania czuje na 5 biegu najczęściej okolice 70km minimalny gaz 1.8k obroty.
1.9 bls 2008. 190tys przebiegu. Nie robione nic z pompkami.
3 bieg
http://vaglogi.pl/log-018_023_013_JH1gva.html
Bieg 3 dynamicznie
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Io14S.html
Bieg 4 i 5 i obroty odczuć drgań
http://vaglogi.pl/log-018_013_023_goP84.html
Bieg5 okolice odczucia drgań
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Qx0tm.html
Turbo http://vaglogi.pl/log-004_013_011_A63qF.html
Statycznie
Adres 01: Silnik (03G 906 021 RN)
15:38:07 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
15:38:07 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-22.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
15:38:07 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.56 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Bardzo dziękuję za każdą pomoc.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka