Grzechotka akumulatorowa

Ciężkie problemy ze stolcem tak to tutaj
Awatar użytkownika
tomek12
Zaawansowany
Posty: 396
Rejestracja: wt mar 25, 2014 13:25
Auto:: TOURAN 2.0TDi CFHC , 1T3
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: PL/UK
Podziękował: 56 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Grzechotka akumulatorowa

Post autor: tomek12 »

Witam czy ktoś korzysta z
takiej grzechotki i czy warto mieć?

https://www.ebay.co.uk/itm/303342926497
VCDS i wszystko jasne ;-)
był 1.9TDI BKC a teraz jest 2.0TDI CFHC
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4959
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: wesol »

Na warsztatach widziałem że czasami się stosuje z tym że na powietrze. W fordzie mieliśmy znaczy się każdy mechanik miał swoją właśnie na 3/8. Wszędzie nie dojdziesz coprawda. Ja szukam jakiejś fajnej przekładni kątowej takiej mocnej by dawało się założyć na klucz udarowy. Chciałbym mieć dojście do niektórych śrub.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Awatar użytkownika
tomek12
Zaawansowany
Posty: 396
Rejestracja: wt mar 25, 2014 13:25
Auto:: TOURAN 2.0TDi CFHC , 1T3
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: PL/UK
Podziękował: 56 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: tomek12 »

Wiem że takie coś jest na powietrze ale niestety nie mam kompresora jeszcze:).
Dokładnie nie wszedzie tym się dojdzie ale można zaoszczędzić sobie troche czasu.
VCDS i wszystko jasne ;-)
był 1.9TDI BKC a teraz jest 2.0TDI CFHC
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4959
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: wesol »

Zazwyczaj trzeba tak czy siak poluzować zwykłym kluczem a potem odkręcać tego typu sprzętami. Jak masz wkrętarkę to też można i tym się posłużyć. Ja mam taką b&d starego typu na 12 V i ma bardzo fajne przełożenie bo na wolnobiegu ma obroty maksymalne tylko 250 obr. Na szybko biegu czyli na dwójce 1000 obr. Dzisiejsze wkrętarki zazwyczaj mają na 1 tak z 400 obr a na 2 już 1200 czy nawet 1600 obr.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Awatar użytkownika
marcyb3
Expert
Posty: 1236
Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Jastrowie
Podziękował: 141 razy
Otrzymał podziękowań: 182 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: marcyb3 »

Mam pneumatyczną taka , dojście jest kiepskie zazwyczaj bo ona ma dużą obudowę, ale przy ściąganiu skrzyni nadaje się idealnie jak i przy remoncie silnika :P , osobiście polecam

Wysłane z mojego Hammer Energy przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
Awatar użytkownika
tomek12
Zaawansowany
Posty: 396
Rejestracja: wt mar 25, 2014 13:25
Auto:: TOURAN 2.0TDi CFHC , 1T3
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: PL/UK
Podziękował: 56 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: tomek12 »

Szkoda tylko że to jest na 3/8 ja wolałbym na 1/2 no ale 85Nm to nie jest tak mało i dla własnego urzytku przy aucie wystarczy.
VCDS i wszystko jasne ;-)
był 1.9TDI BKC a teraz jest 2.0TDI CFHC
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4959
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Grzechotka akumulatorowa

Post autor: wesol »

Właśnie bardzo dobrze. Na 1/2 to się odkręca konkretne rzeczy a takie coś by tu nie miało prawa zadziałać. Wszyscy tym odkręcają pokrywy dolne silników jak auto wisi na podnośniku. Tym nawet nie odkrecisz sworznia czy śrub wahacza czy końcówki drążka. Dlatego bym chciał jakąś przekładnie i kluczem udarowym atakować właśnie wahacz czy coś takiego.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
ODPOWIEDZ