Ok dzięki
-- Pt maja 22, 2020 09:05 --
Odma nowa już jest założona.
-- N cze 14, 2020 11:32 --
Witam po przerwie. Okazało się że pekły pierścienie ciśnieniowe na pierwszym i czwartym tłoku, oraz wyłupały się prowadzenia Pierścieni na tych tłokach. Co dziwne brak rys na gładzi cylindra. Wszystko rozpadło się po wyjęciu. I teraz mam pytanie:
Czym się kierować w doborze tłoku?
Tylko oznaczeniem silnika?
Są też oznaczenia na korbowodzie i samym tłoku. O ile na korbowodzie w używkach numery się powtarzają to na tłokach są rużne oznaczenia. Jak dobrać, jak ktoś z forumowiczów wie to czekam na info.
Czy wymieniać wszystkie 4 czy tylko te dwa?
-- N cze 14, 2020 12:47 --
Odpowie ktoś???
-- Pt cze 26, 2020 00:10 --
Dla potomnych:
przy doborze tłoków patrzymy na oznaczenia od spodu tłoka pod sworzniem i na korbie.