BLS - wady
: sob wrz 05, 2020 14:43
Witam, jestem nowy na forum i temat miałem założyć całkowicie gdzie indziej, ale nie dostałem linku aktywacyjnego konto do tej pory więc temat ląduje tutaj.
Poszukuję drugiego auta na co dzień na dojazdy do sklepu, pracy i ewentualnie przewiezienia czegokolwiek. Po przejrzeniu ofert padło na Seata Leona II gen 1.9 o oznaczeniu silnika BLS z wyciętym dpfem. Jako, że zależy mi na bezawaryjności i dobrym ocynku blachy padło na ten model. Oczywiście po wstępnym researchu okazało się, że silniki BXE i BLS miewały problemy z wystrzeliwującymi korbami oraz szybko wycierającymi się panewkami.
I tutaj pada moje pytanie mianowicie czy warto zaryzykować i brać Leona z tym silnikiem oraz czy wymiana panewek na sputterowe rozwiązuje problem raz na zawsze? Czy problem leży również w wadliwej konstrukcji korbowodów? Czytałem też coś na temat śrub korbowodowych, ale opinie są różne. Proszę o pomoc.
Poszukuję drugiego auta na co dzień na dojazdy do sklepu, pracy i ewentualnie przewiezienia czegokolwiek. Po przejrzeniu ofert padło na Seata Leona II gen 1.9 o oznaczeniu silnika BLS z wyciętym dpfem. Jako, że zależy mi na bezawaryjności i dobrym ocynku blachy padło na ten model. Oczywiście po wstępnym researchu okazało się, że silniki BXE i BLS miewały problemy z wystrzeliwującymi korbami oraz szybko wycierającymi się panewkami.
I tutaj pada moje pytanie mianowicie czy warto zaryzykować i brać Leona z tym silnikiem oraz czy wymiana panewek na sputterowe rozwiązuje problem raz na zawsze? Czy problem leży również w wadliwej konstrukcji korbowodów? Czytałem też coś na temat śrub korbowodowych, ale opinie są różne. Proszę o pomoc.