DSG błąd P1815 zawór N215 prz 415tys - naprawa czy wymiana
: ndz gru 10, 2023 12:18
Witam,
Jak w temacie, od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią LTG z 2010r DQ250, po dłuższym postoju występuje problem aby samochód ruszył czy na R czy D, jak dodam więcej gazu szarpnie, jak już jeździ nie ma problemu.
Uszkodzona jest prawdopodobnie mechatronika, w vcds błąd P1815 problem z zaworem N215. Przebieg skrzyni 415 tys.
Rozmawiałem z wieloma zakładami naprawiającymi dsg i opinie są różne, od tych aby remontowac, po te że przy tym przebiegu to remont nie ma już sensu i tylko wymiana.
Co radzili byście zrobić aby samochodem jeszcze trochę pojeździć:
- kupić używana skrzynie
- naprawić mechatronike
- wyremontować cała skrzynie
Jeżeli naprawa może polecicie kogoś sensownego od naprawy mechatroniki - najlepiej aby jeden warsztat ja zdjął, naprawił i założył ponownie aby potem nikt nie zrzucał winy że coś źle zrobione.
Jak w temacie, od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią LTG z 2010r DQ250, po dłuższym postoju występuje problem aby samochód ruszył czy na R czy D, jak dodam więcej gazu szarpnie, jak już jeździ nie ma problemu.
Uszkodzona jest prawdopodobnie mechatronika, w vcds błąd P1815 problem z zaworem N215. Przebieg skrzyni 415 tys.
Rozmawiałem z wieloma zakładami naprawiającymi dsg i opinie są różne, od tych aby remontowac, po te że przy tym przebiegu to remont nie ma już sensu i tylko wymiana.
Co radzili byście zrobić aby samochodem jeszcze trochę pojeździć:
- kupić używana skrzynie
- naprawić mechatronike
- wyremontować cała skrzynie
Jeżeli naprawa może polecicie kogoś sensownego od naprawy mechatroniki - najlepiej aby jeden warsztat ja zdjął, naprawił i założył ponownie aby potem nikt nie zrzucał winy że coś źle zrobione.