Proszę o ocenę Tourana (niedoświadczony z VW)

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
czendlik82
Auto:: Touran
Imię::

Proszę o ocenę Tourana (niedoświadczony z VW)

Post autor: czendlik82 »

Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam zamiar kupić VW TOURAN. Nie mam doświadczenia żadnego z samochodami VW. Byłem dziś zobaczyć jednego. W środku czyściutki nie zniszczony, z zewnątrz też rewelacja. Proszę szanownych użytkowników o opinie. Za dużo nie dowiedziałem się ponieważ nie było właściciela.

VW TOURAN 2.0TDI 136KM
Awatar użytkownika
kowet
Zaawansowany
Auto:: Touran 2,0 TDI DSG
Imię:: Tomek
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: kowet »

Najpierw się witamy w odpowiednim dziale, a następnie czytamy, czytamy, czytamy i oczywiście możesz liczyć na naszą pomoc.
Co do samochodu to wygląda dość ciekawie dla mnie trochę mały przebieg - obstawiam, że ma o 60-100 tyś więcej, ja mam z 2004 i obecnie 232 tyś a jest to drugi samochód w rodzinie :)
Jeśli jest serwisowany to VIN i do serwisu VW w celu sprawdzenia (a najlepiej z samochodem) - chromowane relingi... nie wiem czy w tym modelu były - chyba, że jest to wersja HIGHLINE. Włącznik świateł chyba powycierany (a może to słońce) ale jeśli tak to ja mam mniej wytarty a u nas jeździ się na światłach więc używa się go częściej. Silnik obowiązkowo do sprawdzenia pod KOMPem i rozrząd wymieniony - f-ra gdzie i kiedy?
To tyle poczekaj na inne opisy i sam zdecydujesz. Jeśli chcesz zobaczyć kilka Touranów to poczytaj bo teraz grupa śląska organizuje taki duży zlot i będzie tam trochę aut i ich właścicieli więc podjedź i popytaj. Ja niestety nie mogę - praca :(
Już nie Touran :( ale Sharan...
phalt
Początkujący

Post autor: phalt »

Co do relingów to może być, że są oryginalne. Ostatnio kolega kupił "golasa",
a chromowane relingi posiadał.