Ostatnio wymieniłem termostat i po paru dniach na trasie przy przyspieszaniu od 3 biegu zaczęło mi szarpać autem. Pierwsza myśl - koło dwumasowe kończy swój żywot. I w sumie zacząłem już się rozglądać za nowym ale przed chwilą podpiąłem VCDS-a i taki oto zaskok.
Na jałowym:
Address 01: Engine (03G 906 016 BQ)
20:07:32 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
20:07:32 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-27.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-27.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
20:07:32 Group 005: Start Conditions (last Engine Start)
840 /min Engine Speed (G28)
13.5 mg/str Start Injection Quantity
48.0 Start Synchronisation
83.7°C Coolant Temperature (G62)
Myślę sobie, że nic niepokojącego się nie dzieje... ale zrobiłem logi (na tyle ile mogłem) i zonk !
http://vaglog.rtnet.pl/sz.p.bartek_108949.html
Widać, że pompka na 1 cyl siedzi. Teraz tylko potrzeba żeby ktoś kto się na tym zna ocenił czy pompka się zawiesza, czy wystarczy czyszczenie, czy regeneracja.
Problem z pompowtryskiwaczem 2.0 TDI BKD
-
- Początkujący
- Posty: 34
- Rejestracja: sob sie 18, 2012 21:32
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: 3miasto
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- kowet
- Zaawansowany
- Posty: 348
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 21:31
- Auto:: Touran 2,0 TDI DSG
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Ja mam co prawda DSG ale przeczytaj to:
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=464
może ci to pomoże w diagnozie twojego problemu
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=464
może ci to pomoże w diagnozie twojego problemu
Już nie Touran
ale Sharan...

-
- Początkujący
- Posty: 34
- Rejestracja: sob sie 18, 2012 21:32
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: 3miasto
- Otrzymał podziękowań: 2 razy