Strona 1 z 1

Problem z pompowtryskiwaczem 2.0 TDI BKD

: śr gru 26, 2012 21:36
autor: sz.p.bartek
Ostatnio wymieniłem termostat i po paru dniach na trasie przy przyspieszaniu od 3 biegu zaczęło mi szarpać autem. Pierwsza myśl - koło dwumasowe kończy swój żywot. I w sumie zacząłem już się rozglądać za nowym ale przed chwilą podpiąłem VCDS-a i taki oto zaskok.

Na jałowym:

Address 01: Engine (03G 906 016 BQ)

20:07:32 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

20:07:32 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-27.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-27.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

20:07:32 Group 005: Start Conditions (last Engine Start)
840 /min Engine Speed (G28)
13.5 mg/str Start Injection Quantity
48.0 Start Synchronisation
83.7°C Coolant Temperature (G62)

Myślę sobie, że nic niepokojącego się nie dzieje... ale zrobiłem logi (na tyle ile mogłem) i zonk !
http://vaglog.rtnet.pl/sz.p.bartek_108949.html

Widać, że pompka na 1 cyl siedzi. Teraz tylko potrzeba żeby ktoś kto się na tym zna ocenił czy pompka się zawiesza, czy wystarczy czyszczenie, czy regeneracja.

: śr gru 26, 2012 21:56
autor: lock00
moim skromnym zdaniem, po wartościach prawidłowych na biegu jałowym, fizycznie ona nie siadła , tak jakby coś ja dusilo pod obciążeniem i nie nadążała przełączać

: śr gru 26, 2012 22:55
autor: kowet
Ja mam co prawda DSG ale przeczytaj to:
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=464
może ci to pomoże w diagnozie twojego problemu

: śr gru 26, 2012 23:12
autor: sz.p.bartek
U mnie wiązka pompowtrysków była wymieniana dokładnie rok temu. Ale trzeba będzie dekiel zdjąć i się przyjrzeć jej dokładnie. A jak nie to jedną pompkę do czyszczenia.