Dzisiaj pojechałem do sklepu i było ok.
Po wyjściu i odpaleniu samochodu przejechałem 5-10 metrów i samochód zgasł. Na kompie pokazała się kontrolka oleju i zdążyłem odczytać tylko komunikat "Engine off" (było coś jeszcze ale nie zdążyłem odczytać bo się zestresowałem.
Wyłączyłem zapłon i ponowna próba - > autko odpaliło. Niestety po przejechaniu 200m samochód zgasł zapaliła się na chwilę spirala świec i na ekranie wyświetlił się komunikat "Oil presure engine off. Owner's manual" i na górze paliła się ikona oleju. Samochód już nie odpalił.
Czy może mi ktoś potwierdzić czy to na 100% pompowtrysk czy może coś innego.
Czytałem na forum o pompach wtryskiwaczy oraz o możliwości ich wymiany w ASO, ale nie jestem pewny czy to na pewno pompowtrysk.
Po podłączeniu kompa wyświetliły mi się takie błędy:
aturday,09,February,2013,15:05:29:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 25 37 42 44 46 52 56 62 72
VIN: WVGZZZ1TZ6W206064 Mileage: 192710km/119744miles
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Part No SW: 03G 906 018 DB HW: 03G 906 018 AL
Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4344
Revision: --H22--- Serial number: VWZ7Z0F7035718
Coding: 0000078
Shop #: WSC 74128 141 95116
VCID: 68D5A6795B68FA9
2 Faults Found:
004160 - Supply Voltage A for Injectors
P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 40
Mileage: 192713 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:24:05
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Torque: 136.0 Nm
Speed: 30.0 km/h
Battery Volts: 143.5 V
Battery Volts: 137.5 V
Battery Volts: 132.5 V
Battery Volts: 182.3 V
008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A
P2146 - 009 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01000100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 21
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 10.62 V
Temperature: 39.0°C
Bin. Bits: 00000111
(no units): 0.0
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000005930112
Coding: 018B8F2100040F0000120C000000000000097F075C
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 2B5F19758A1E111
Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 D Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 160606 020 0501
Coding: 00038805
Shop #: WSC 01324
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 73
Mileage: 192485 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
ON
Voltage: 10.30 V
ON
ON
OFF
ON
ON
-------------------------------------------------------------------------------------------
W pozostałych sekcjach nie było błędów więc ich nie wklejałem.
We wtorek miałem mieć wyjazd na narty i pewnie pojechałem