Dużo pytań.

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
speedy
Początkujący
Auto:: Touran
Imię::

Dużo pytań.

Post autor: speedy »

Witajcie. Jak wspominałem w powitaniu kupuję już niedługo Tourana. Autko z Niemiec. Jeśli się okaże w dobrym stanie to będę brał, a konkretnie Tourana highline 1.6 FSI z roku 2003. na 5 miejsc siedzących. W związku z tym, że jestem kompletnie zielony mam dużo głupich pytań, ale jestem drobiazgowym człowiekiem. Mam nadzieję, że nie będziecie źli za ilość pytań.

Oto zestaw wyczerpujących( czytaj: głupich pytań):

1. Jakie jest wyposażenie w powyższej wersji ( z tego co wiem ma tempomat, klimatronic, halogeny).

2. Ilość szyb elektrycznych to 4?

3. Jaka jest ilość poduszek powietrznych?

4. Lubie mieć dużo schowków - gdzie są poukrywane schowki np czy są pod fotelami? Czy jakieś schowki są w bagażniku. Zapewne schowek nie jest chłodzony?

5. Czy fotele są podgrzewane? Jeśli tak to które?

6. Relingi - wiem że to coś do bagażnika, ale czy muszę kupować coś dodatkowo do relingów, aby mieć bagażnik dachowy?

7. Jakie informacje są wyświetlane na desce rozdzielczej i komputerze.

8. Mój samochód ma mieć półskórzaną kierownicę. To znaczy? :)

9. Posiada 3-cie światło stop?

10. Kluczyk ma formę tak zwanego scyzoryka?

11. Niezapięte pasy - sygnalizowane dźwiękiem?

Chyba Wszystkie pytania. Wiem - durne, ale nie dają mi spokoju. Jeśli jeszcze ktoś posiada instrukcję obsługi w naszym języku to bym poprosił. Jeszcze raz przepraszam za moje pytania.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Przepraszać nie ma za co, ale warto byłoby poszukać na forum, dopiero co powstał wątek o różnicach wyposażenia http://touranklub.pl/forum/viewtopic.ph ... cc71#69072

i tak jak piszą koledzy rożnie modele były wyposażane w zależności od kraju pochodzenia.
speedy
Początkujący