Dzięki Touranek za ogarnięcie tematu

Piszę post pod postem, żeby się pokazało zalogowany, że jest coś nowego do przeczytania.
Mam pytanie odnośnie regeneracji filtra DPF.
Czy to ma sens i jest możliwe jego przyzwoite wyczyszczenie?
Tutaj dają np. pół roku gwarancji:
http://eurovat.info.pl/wypalanie_regene ... talych.php
Czyli w zasadzie nie za dużo, bo większość osób zrobi w takim okresie góra 10.000km.
Czy lepiej zakupić nowy DPF (gdzie, żeby cena nie zabijała).
Wycinania pod uwagę nie biorę!
Poruszam temat, bo sprawdzałem u siebie i w grupie 68 w polu 2 mam 64 (zdaje się, że to gramy nie?), a pole 1 i 3 mam 0 (niestety VCDS nie ma lbl do mojego silnika, więc nie wiem co jest co - na innych silnikach wyświetla, ale nie mam dostępu do innego z DPFem

).
PS1.
Jako, że znalazłem lbl do mojego silnika, to potwierdziłem, że 068.2 to ilość popiołu w DPF podana w gramach no i ja mam 64g na 60g dopuszczalnych i co teraz? W 068.1 mam 5,5% zapełnienia DPF na 40% max. Komputer w samochodzie nie pluje błędami, ani nie zapala nawet lampek zapraszających do serwisu. I w takim razie jak się ma % zapełnienia DPF, do 64g popiołów w nim zgromadzonych? Który parametr oznacza konieczność wymiany/regeneracji filtra?
PS2.
Nadal badam temat DPF.
Używek jak na lekarstwo - stan nieznany, więc jest to kiepskie rozwiązanie.
Nowy w ASO Warszawa 6000PLN + 500PLN wymiana.
Regeneracja - 615PLN + koszta przesyłki.
Bo z tego co gadałem z człowiekiem, który zajmuje się regeneracją/czyszczeniem DPF, to 64g/60g dopuszczalnych to sporo, ale filtr nadaje się do chemicznego czyszczenia.