Strona 1 z 1

probelm z EGR

: sob lip 30, 2011 21:44
autor: andrz3j
Dzisiaj podczas jazdy w deszczu zaczęło szarpać autem i zapaliła się kontrolka "żółtego helikopterka" :). Zjechałem na parking odpaliłem auto, po chwili auto zgasło , potem już z delikatnymi szarpaniami dojechałem do domu z zapalona kontrolką
Podłączyłem VAG i wyskoczył błąd:

17808 - EGR VALVE (N18) Electrical Malfunction
P1400 - 002 Lower limit Exceeded


Moje pytanie co właściwie jest do wymiany, naprawy? Czy to może być wina wilgoci, lub uszkodzonego przewodu(braku styku we wtyczce).Czy do wymiany układ N18 , EGR??

: sob lip 30, 2011 23:26
autor: spacewalker
Po pierwsze to czy mozesz załaczac screen tylko z VAG ? Nie interesuje mnie zbytnio to co masz na pulpicie a i zdjęcie większe i cięzsze....
Błąd do wykasowania, sprawdz czy powraca, zrób tezt zaworu EGR z bloków pomiarowych, fizyczne wyjęcie sprawdzenie, jesli stoi, zatarty, zablokowany, to do wymiany

: ndz lip 31, 2011 10:42
autor: Turanek
@Andrz3j
Wystarczy raaem z klawiszem printa-scrinta lewy Alt przytrzymać i masz tylko aktywne okno zrzucone.

: ndz lip 31, 2011 13:34
autor: andrz3j
Błąd opisany jest w poście, zrzut w takim razie nie potrzebny..

Czy po tym opisie błędu jesteście w stanie powiedzieć od czego zacząć. Błędy skasowałem od razu.. Jakaś instrukcja wyczyszczenia i zlokalizowania EGR bo etka mi nie chce zaskoczyć...

P.S.Panowie zrzut ekranu zajął 56 kb to 1/10 waszego awatara i 1/5 waszego banerka u dołu...no comment..

Zaczynam żałować że sprzedałem ABF...

: pn maja 06, 2013 20:47
autor: czester1304
Mam podobny problem jadąc samochodem zaświeciła mi się kontrolka świecy żarowej.
Po wizycie u mechanika zdiagnozowano dwa błędy:
- zbyt mały przepływ EGR
- oraz zawór recyrkulacji gazów N18.
Wyczyściłem zawór Egr i pierwszy błąd znikł a pozostał drugi.
Czy to oznacza wymiane zaworu N18?
Mój silnik to 1,9 - 105km. BLSAC

Czekam na odzew będę wdzięczny za wszelką pomoc

: czw maja 09, 2013 13:53
autor: Marko_77_
Mam również podobny problem. W zakresie obrotów od 1600 do 2000 dwukrotnie poszarpuje mi autem. cieżko stwierdzic dokładnie przy jakich obrotach. Wydaje mi sie ze jest to okolo 1800 wiec chyba w tym przedziale gdzie chyba zalacza sie turbo. Pytanie moje czy jest to mozliwe przy zasyfionym egr. Znalezlem srodek valvolin egr + turbo i zastanawiam sie czy nie zastosowac go.
Czy ktos z was stosowal taki preparat, czy trzeba do niego demontowac egr i ewentualnie po zamontowaniu zaworu trzeba go jakos adoptowac vagiem.
Dzieki z gory za podpowiedz