Strona 1 z 2

Analiza loga

: czw maja 16, 2013 18:49
autor: pavloroz
Witam
Od kilku dni mój Touran inaczej pali tzn podczas odpalania trzęsie silnikiem jakieś 4 sekundy póżniej się uspokaja, po za tym spadła moc, wciskam gaz a on bardzo wolno reaguje, no i spalanie na biegu jałowym tylko 0,4 z klimą a zawsze miałem 0,6. Zrobiłem skan VCDS-em 11.11.3 nie było żadnych błędów związanych z silnikiem. Przeprowadziłem diagnozę pompowtrysków ale ciężko mi stwierdzic czy coś jest nie tak. Czy ktoś z pomógł by mi w analizie.

03G 906 021 HN,,R4 2.0L EDC G000SG 9097,

,Group A:,'018,,,,Group B:,'023,,,,Group C:,'013
,,Injector Status,Injector Status,Injector Status,Injector Status,,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,,Injection Quantity,Injection Quantity,Injection Quantity,Injection Quantity
,TIME,Cylinder 1,Cylinder 2,Cylinder 3,Cylinder 4,TIME,Cylinder 1,Cylinder 2,Cylinder 3,Cylinder 4,TIME,Deviation Cyl. 1,Deviation Cyl. 2,Deviation Cyl. 3,Deviation Cyl. 4
Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str
,0.41,0.0,0.0,0.0,0.0,0.11,1.0,-22.0,-13.0,-3.0,0.25,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,0.81,0.0,0.0,0.0,0.0,0.54,1.0,-19.0,-18.0,1.0,0.68,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,1.23,0.0,0.0,0.0,0.0,0.95,1.0,-18.0,-18.0,1.0,1.09,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,1.65,0.0,0.0,0.0,0.0,1.36,1.0,-21.0,-14.0,-1.0,1.51,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,2.06,0.0,0.0,0.0,0.0,1.78,1.0,-20.0,-14.0,-1.0,1.91,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,2.47,0.0,0.0,0.0,0.0,2.20,1.0,-20.0,-13.0,-3.0,2.33,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,2.89,0.0,0.0,0.0,0.0,2.61,1.0,-20.0,-16.0,-1.0,2.75,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,3.31,0.0,0.0,0.0,0.0,3.01,2.0,-22.0,-16.0,0.0,3.16,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,3.72,0.0,0.0,0.0,0.0,3.43,2.0,-22.0,-15.0,-1.0,3.57,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,4.15,0.0,0.0,0.0,0.0,3.86,2.0,-24.0,-15.0,-2.0,4.01,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,4.57,0.0,0.0,0.0,0.0,4.30,2.0,-24.0,-14.0,-3.0,4.44,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,5.00,0.0,0.0,0.0,0.0,4.70,2.0,-20.0,-14.0,0.0,4.86,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,5.42,0.0,0.0,0.0,0.0,5.13,2.0,-23.0,-16.0,-1.0,5.27,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,5.83,0.0,0.0,0.0,0.0,5.55,2.0,-22.0,-19.0,-6.0,5.69,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,6.27,0.0,0.0,0.0,0.0,5.98,2.0,-22.0,-18.0,-3.0,6.13,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,6.69,0.0,0.0,0.0,0.0,6.41,2.0,-24.0,-18.0,-5.0,6.56,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,7.11,0.0,0.0,0.0,0.0,6.83,2.0,-24.0,-17.0,-2.0,6.96,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,7.52,0.0,0.0,0.0,0.0,7.25,2.0,-20.0,-17.0,0.0,7.38,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,7.94,0.0,0.0,0.0,0.0,7.67,1.0,-20.0,-16.0,-1.0,7.80,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,8.37,0.0,0.0,0.0,0.0,8.07,1.0,-20.0,-16.0,-3.0,8.23,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,8.81,0.0,0.0,0.0,0.0,8.52,5.0,-21.0,-19.0,-3.0,8.65,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,9.22,0.0,0.0,0.0,0.0,8.95,2.0,-20.0,-18.0,-2.0,9.10,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,9.64,0.0,0.0,0.0,0.0,9.38,2.0,-19.0,-17.0,-2.0,9.52,-0.68,-0.24,0.42,0.49
,10.07,0.0,0.0,0.0,0.0,9.78,2.0,-19.0,-17.0,0.0,9.93,-0.68,-0.24,0.42,0.49

: czw maja 16, 2013 21:34
autor: lock00
pavloroz, ale wrzuciłeś ten skan :/ , uporządkuj to , z tego co widze wtryski i bipy jak najbardziej wporządku

: pt maja 17, 2013 08:21
autor: pavloroz
Sorrki tak mi zapisał więc nie wiem gdzie szukać przyczyny niby wszystko oki a silnik nie ma mocy turbina się nie włącza cisnę go do 4500 obrotów a on jak żółw idzie no i spalanie na biegu jałowym dziś przy klimie 0,4. Co jest? Poradzie.

: pt maja 17, 2013 10:38
autor: collega
Tu masz strone ktora zrobi za ciebie ladnego loga http://vaglog.rtnet.pl/

: pt maja 17, 2013 11:44
autor: pavloroz
Dzięki moj log na stronie http://vaglog.rtnet.pl/pavlor_126848.html może teraz będzie łatwiej z analizować go.

: pt maja 17, 2013 11:52
autor: lock00
pavloroz, czyli dobrze rozczytałem wszystko :ok:

: pt maja 17, 2013 13:30
autor: pavloroz
Autoskan ok w VCDS 11.11.3 pompowtryski też więc gdzie szukac przyczyny. Wiem że dwu mas daje znac o sobie ale co on ma do spadku mocy i spalania może tylko do drgań podczas odpalania.

: pt maja 17, 2013 16:37
autor: collega
Te czasy pompek sa troche dziwne u mnie wyglada to tak -18 -19 -20 -21 znajomy ma w passacie nowe pomki (wymienial wszystkie na akcji serwisowej rok temu ) i u niego na kazdej pompce jest wartosc -21

Nie wiem czy to ma znaczenie ale tak jak mowie porownujac to do moich czy tez mojego znajomego wyglada to dosc dziwnie

: pt maja 17, 2013 18:01
autor: pavloroz
A więc tak byłem w serwisie skody i diagnoza pierwszy pompowtrysk nie domaga. teraz pytanie czy po vin można dojść jakie pompowtryski są u mnie bo chcę wymienić pierwszy wadliwy.

: pt maja 17, 2013 20:16
autor: lock00
pavloroz pisze:A więc tak byłem w serwisie skody i diagnoza pierwszy pompowtrysk nie domaga
ze co? :shock: nie mów że będziesz wymieniał ? :omatko:
,akurat pierwszy koryguje resztę

: pt maja 17, 2013 20:38
autor: pavloroz
czy jesteś pewien lock00 ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie oni powiedzieli że do wymiany pierwszy. Może zrobię jeszcze raz loga do przeanalizowania, albo pojadę do innego serwisu na diagnozę.

: pt maja 17, 2013 20:52
autor: lock00
Nie zauważyłem czasu od 92 sek , sorki mój błąd :bry: ,rutyna nie jest dobra :/ od tego czasu rzeczywiście jest duża różnica, czy pomiar był cały czas na biegu jałowym ?
Według mnie jeśli coś nie tak to bardziej z 2 a nie 1....

: sob maja 18, 2013 08:31
autor: pavloroz
Tak pomiar był na biegu jałowym od czasu do czasu dodawałem trochę gazu.

: sob maja 18, 2013 10:34
autor: lock00
zrob jeszcze raz pomiar tyle że też z grupą 004

: sob maja 18, 2013 18:57
autor: pavloroz
Oto log z grupą 4 http://vaglog.rtnet.pl/pavlor_127010.html
Z góry dzięki za pomoc.