Otóż od pewnego czasu zaczął pojawiać się dziwny dźwięk przy manewrach parkingowych w momencie krecenia kierownica w lewą stronę. To był głuchy dziek jakby ocierania opony o nadkole (to tylko przykład dzwieku, w rzeczywistosi kolo nie ocierało) i pojawiało sie tylko przy kreceniu w lewo. Ostatnio przy wykonywaniu lewoskrętu bez zatrzymywania sie i predkosci jakies 15km/h usłyszałem metaliczny dzwiek przeskoczenia metalowego elementu (taki pojedynczy stuk) i lekko poczułem to na kierownicy. Kilka dni temu pojawił sie ten sam dzwiek przy manewrach parkingowych i tez przy kreceniu w lewo. Próbowałem na max skreconych kołach ruszać zeby sprawdzić czy czasem przegub nie przeskakuje ale nie. Czy to cos z układem kierowniczym? Jakieś sugestie, diagnozy? Zacząć się martwić? Z góry dzieki za podpowiedzi
Metaliczne stukanie - prośba o próbę diagnozy
- malcolm
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 12:36
- Auto:: Touran 2.0 TDI 150KM 5T1
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował: 1 raz
Metaliczne stukanie - prośba o próbę diagnozy
Drodzy koledzy mam prośbę o próbę diagnozy tego co poniżej
Otóż od pewnego czasu zaczął pojawiać się dziwny dźwięk przy manewrach parkingowych w momencie krecenia kierownica w lewą stronę. To był głuchy dziek jakby ocierania opony o nadkole (to tylko przykład dzwieku, w rzeczywistosi kolo nie ocierało) i pojawiało sie tylko przy kreceniu w lewo. Ostatnio przy wykonywaniu lewoskrętu bez zatrzymywania sie i predkosci jakies 15km/h usłyszałem metaliczny dzwiek przeskoczenia metalowego elementu (taki pojedynczy stuk) i lekko poczułem to na kierownicy. Kilka dni temu pojawił sie ten sam dzwiek przy manewrach parkingowych i tez przy kreceniu w lewo. Próbowałem na max skreconych kołach ruszać zeby sprawdzić czy czasem przegub nie przeskakuje ale nie. Czy to cos z układem kierowniczym? Jakieś sugestie, diagnozy? Zacząć się martwić? Z góry dzieki za podpowiedzi
Otóż od pewnego czasu zaczął pojawiać się dziwny dźwięk przy manewrach parkingowych w momencie krecenia kierownica w lewą stronę. To był głuchy dziek jakby ocierania opony o nadkole (to tylko przykład dzwieku, w rzeczywistosi kolo nie ocierało) i pojawiało sie tylko przy kreceniu w lewo. Ostatnio przy wykonywaniu lewoskrętu bez zatrzymywania sie i predkosci jakies 15km/h usłyszałem metaliczny dzwiek przeskoczenia metalowego elementu (taki pojedynczy stuk) i lekko poczułem to na kierownicy. Kilka dni temu pojawił sie ten sam dzwiek przy manewrach parkingowych i tez przy kreceniu w lewo. Próbowałem na max skreconych kołach ruszać zeby sprawdzić czy czasem przegub nie przeskakuje ale nie. Czy to cos z układem kierowniczym? Jakieś sugestie, diagnozy? Zacząć się martwić? Z góry dzieki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2014 10:24 przez malcolm, łącznie zmieniany 1 raz.
- malcolm
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 12:36
- Auto:: Touran 2.0 TDI 150KM 5T1
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował: 1 raz
żeby w Tourku odkręcić Mc Phersona trzeba demontowac podszybie prawda? nie byłem jeszcze w warsztacie ale ciekawi mnie ile za robocizne mogą wziąc. Zastanawiam sie jak to zrobić bo przede mną jest wymiana tarcz i klocków z przodu i nie wiem czy bardziej nie bedzie opłacało sie razem tego zrobić, tzn czy robocizna nie wyjdzie taniej.
Acha i jeszcze jedno. Wymieniac obie strony czy tylko tą która stuka?
Acha i jeszcze jedno. Wymieniac obie strony czy tylko tą która stuka?