1.9 TDI szarpie podczas przyśpieszania, na luzie ok
: pn wrz 16, 2013 11:59
Witajcie.
W sobotę zatankowałem na "dziwnym" CPN pod Renicami (niby BP) bo już musiałem.
Pogoniłem trasę 300km (140-160km/h) i wszystko super. Rano odpalam autko i okazuję się, że szarpie podczas przyśpieszania w zakresie 1500-2500rpm. Gdy się zagrzeje wszystko wraca do normy.
Gdzie szukać przyczyny?
Błędy mam takie:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DM HW: 028 101 188 2
Component: R4 1,9L EDC G010SG 6045
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0E2036096
Coding: 0050071
Shop #: WSC 35110 377 00162
VCID: 71EDD1F7148D
3 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 46.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00001011
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 46.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00001011
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
18104 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller
P1696 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 4.0 Nm
Speed: 24.0 km/h
Load: 2.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 11001000
Bin. Bits: 00000000
(no units): 1.0
Readiness: 0 0 0 0 1
Ostatni błąd to najprawdopodobniej urwany przewód w przełączniku tempomatu.
Dodam, że błąd świec mam od zeszłej zimy i nic się nie zmienia.
Dzisiaj z rana podczas szarpania zapalała się kontrolka silnika i świec ale od razu gasła.
Oto logi z pracy wtrysków (na ciepło) na zimno zrobię wieczorem jak auto postoi.
http://vaglog.rtnet.pl/mskrapi1980_142247.html
Z góry dzięki za pomoc.
Ps. znacie jakiegoś dobrego "fachurę" w Gorzowie Wlkp. ?
W sobotę zatankowałem na "dziwnym" CPN pod Renicami (niby BP) bo już musiałem.
Pogoniłem trasę 300km (140-160km/h) i wszystko super. Rano odpalam autko i okazuję się, że szarpie podczas przyśpieszania w zakresie 1500-2500rpm. Gdy się zagrzeje wszystko wraca do normy.
Gdzie szukać przyczyny?
Błędy mam takie:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DM HW: 028 101 188 2
Component: R4 1,9L EDC G010SG 6045
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0E2036096
Coding: 0050071
Shop #: WSC 35110 377 00162
VCID: 71EDD1F7148D
3 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 46.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00001011
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 46.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00001011
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
18104 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller
P1696 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 4.0 Nm
Speed: 24.0 km/h
Load: 2.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 11001000
Bin. Bits: 00000000
(no units): 1.0
Readiness: 0 0 0 0 1
Ostatni błąd to najprawdopodobniej urwany przewód w przełączniku tempomatu.
Dodam, że błąd świec mam od zeszłej zimy i nic się nie zmienia.
Dzisiaj z rana podczas szarpania zapalała się kontrolka silnika i świec ale od razu gasła.
Oto logi z pracy wtrysków (na ciepło) na zimno zrobię wieczorem jak auto postoi.
http://vaglog.rtnet.pl/mskrapi1980_142247.html
Z góry dzięki za pomoc.
Ps. znacie jakiegoś dobrego "fachurę" w Gorzowie Wlkp. ?