Analiza logów

dudikow
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: pt sie 05, 2011 10:00
Auto:: 1T, 1.9, 2005
Imię:: Maciej
Lokalizacja: Olecko

Analiza logów

Post autor: dudikow »

Hej

Mam problem od jakiegoś czasu z mocą w Touranie. BKC DSG 242 000
Byłem u tunera i na hamowni i po chipie na ok 135 wychodzi mi 111km i 259 Nm.
Niby wszystko jest sprawne i w normach lecz ni jak wydusić z samochodu więcej "kucy"
Samochód nie dymi na czarno a tak naprawdę nie dymi na żaden kolor - przy wciśniętym gazie do końca prawie się nie wydostaje z niego dym za to spaliny są strasznie gryzące.

Sprawdzona pompa vacum i w zbiorniku, wymienione filtry, wywalony kat. Turbo trochę przeładowuje.
Ponoć jest to wina pompowrtysków, ale i miała być też wina wałka rozrządu, którego wymieniłem i nadal to samo ( samochód równiej pracuje po wymianie i odpala praktycznie od strzału, nie szarpie silnikiem )
Nie bierze oleju od wymiany do wymiany co 10000 i nie przybywa. Wymieniane były podkładki pod pompkami i po tym zabiegu stracił na mocy po czym sprawdzane były osadzenia pompek i ustawiane na listwę. Docisk sprężyny ( czy jak to nazwać )jest na - 180 stopni.

Na kanale 013 na statycznym jest w miarę ok, ale już przy ok 1500 obrotów na 2 pompce wartość wzrasta do ok 1.15 - nawet do 1.50

to samo tyczy się kanału 23

poniżej logi

dynamiczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143185.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143186.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143187.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143188.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143189.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143190.html

statyczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143191.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143192.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143193.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143194.html
Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143195.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143196.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_143197.html
Grupy: 013 http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_139954.html
Grupy: 013 http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_140462.html
Grupy: 023 http://vaglog.rtnet.pl/maciej.dudanowicz_139956.html

Czy jest możliwe by siadły wszystkie pompki na raz??? co może być przyczyną tak wysokich bipów i straty mocy (dodam że nie mam oryginalnej mapy 105 do samochodu )

Co do skrzyni to działa bardzo płynnie na manualu i auto z tym że przeciąga do ok 2200 czasem do 3000 na niewielkim wzniesieniu. ( przed problemami z mocą nie było przeciągania na biegach ) olej w skrzyni ma 45 tyś

[ Dodano: Czw Wrz 26, 2013 06:51 ]
Panowie, nikt się nie wypowie na temat logów ?

[ Dodano: Sob Wrz 28, 2013 20:58 ]
jestem po zmianie miejscami pompek ( 2 i 3 ) i wartości na 013 poprawiły się ale 023 nadal wysoko i wszystkie na minus.
Po podłączeniu opornika pod kabel przeplywki ( 1n4148 - wskazania przepływki na maxa 1250 ) auto zaczyna kopcić na szaro, moc bez zmian - na przepływce jest nadal bezdymne i śmierdzące, mocy jak nie było tak nie ma.
Czekam na LIQUI MOLY 2666 i zobaczę czy czyszczenie bezpośrednie coś da.
Macie jakieś pomysły co może być przyczyna spadku mocy i braku dymu ?
Załączniki
pompki po ustawieniu.png
touran.jpg
ODPOWIEDZ