problematyczny touran
-
grzegomir
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: śr cze 26, 2013 16:11
- Auto:: Touran BKC 2004
- Imię:: grzesiek
- Lokalizacja: białystok
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
problematyczny touran
czytam czytam te forum i mam coraz większe odczucie że touran nie jest udanym autem... wszyscy piszą tylko że to się zepsuło to to się zepsuło... czy są jakieś pozytywne odczucia zwiazane z tym autem?? powiem szczerze jestem załamany, boje się co będzie sie działo jak odbiorę swojego tourana... dobrze że mechanik co tydzień przekłada termin oddania samochodu... chyba zostane przy swojej e46 tam przynajmniej wsiadam i jadę nie martwię się o kilometry przez 4 lata użytkowania tylko 1 mnie zawiodła a tak poza tym wsiadam i jadę... no ale zawsze chciałem mieć te pudełko nie wiem co ma w sobie ale ma
Ostatnio zmieniony czw paź 17, 2013 18:19 przez grzegomir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Piotr1979
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
A ja napiszę tak:
Jeżeli chodzi o usterkowość auta to Touran orłem nie jest: dwumasa, wtryski, DPF, turbina. Nie jestem wyznawcą marki VW ale dobrze mi się turkiem jeździ, bardziej mnie do Forda ciągnie ale zraziłem się do rdzy- która niestety w Turku też się pojawia. Samochód średni na zewnątrz a duży wewnątrz. Tak jak admin napisał, każdy współczesny samochód ma swoje bolączki. Czasy Golfa III czy Mercedesa W124 odeszły w przeszłość i "to se ne wrati". Wolisz Beemwe to tego się trzymaj, będziesz szczęśliwszy. Ja wsiadam do swojego auta i nie martwię się o usterki bo dbam i "słucham" samochodu i co również ważne nie podcieram d... szkłem.
Szerokości i bezusterkowości.
Jeżeli chodzi o usterkowość auta to Touran orłem nie jest: dwumasa, wtryski, DPF, turbina. Nie jestem wyznawcą marki VW ale dobrze mi się turkiem jeździ, bardziej mnie do Forda ciągnie ale zraziłem się do rdzy- która niestety w Turku też się pojawia. Samochód średni na zewnątrz a duży wewnątrz. Tak jak admin napisał, każdy współczesny samochód ma swoje bolączki. Czasy Golfa III czy Mercedesa W124 odeszły w przeszłość i "to se ne wrati". Wolisz Beemwe to tego się trzymaj, będziesz szczęśliwszy. Ja wsiadam do swojego auta i nie martwię się o usterki bo dbam i "słucham" samochodu i co również ważne nie podcieram d... szkłem.
Szerokości i bezusterkowości.
Szukajcie a znajdziecie.
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
To zwykła eksploatacja, w każdym dieslu (BMW, Mercedes, Audi, Francuzy, Japońce itp) te elementy się po prostu zużywają i trzeba je wymienić/naprawić.Piotr1979 pisze:Jeżeli chodzi o usterkowość auta to Touran orłem nie jest: dwumasa, wtryski, DPF, turbina.
Wady to były pękające w niektórych silnikach głowice czy piezoelektryczne wtryskiwacze (które po prostu nagle się przepalały)..
- Robcio
- Użytkownik
- Posty: 262
- Rejestracja: pn lip 01, 2013 21:37
- Auto:: Touran 1,9TDI Trendline
- Imię:: Robert
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
...nie przesadzaj gregomir, kazdy samochod ma jakies wady, ale i zalety. Rozni kierowcy maja odmienne potrzeby i zroznicowanymi autami jezdza... my wybralismy Touran'a i trzeba takim jezdzic, dbac i naprawiac to, co sie ewentualnie zepsuje 
...: Touran by Robcio :...
Mobil: President Johnny II ASC/Densei EC-2002/Sirio Turbo 5000
Baza: President Lincoln/Densei EC-2023/Sirio 827
PMR: Intek HT-460scr/Motorola T5522/Nagoya NA-771
>> SQ8KMY _ 161DKC475 <<


Mobil: President Johnny II ASC/Densei EC-2002/Sirio Turbo 5000
Baza: President Lincoln/Densei EC-2023/Sirio 827
PMR: Intek HT-460scr/Motorola T5522/Nagoya NA-771
>> SQ8KMY _ 161DKC475 <<


-
Damian15
- Specjalista
- Posty: 558
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2012 14:06
- Auto:: Touran '03 AZV
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
W ogóle po co ten temat ? Niektórzy pakują na prawdę duże pieniądze w naprawy Tourana i są zadowolenie a Ty w swoim co robisz dokładnie ? Możemy kiedy tam zrobić mały spocić jeszcze kogoś skrzyknąć spotkać się i pogadać bo tyle ile widzę Touranów w Białymstoku to żaden nie ma ani klubowej wlepy ani ramek na blachy... a psuć coś się musi a najgorsze jest to jak ktoś pisze że jest blee bo klocki mu się skończyły...
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
cheles pisze:Chyba założę, taki temat, bo jak na razie jestem szczęśliwy, że nic nie robię, chyba, że jakieś moda ale to zawsze będzie dla przyjemności.Nie ma tematów "jestem szczęśliwy bo nic w aucie nie robię".
Bo 1.6 102KM mają to do siebie, że nie ma co przy nich robić
To ostatni silnik "nie do zajechania" tak długo wkładany do grupy VAG.
Ale niestety w poliftach to jest ich może 1% wszystkich aut dostępnych w ofercie, większość to diesle.
No i raczej do jazdy miejskiej się tylko nadaje albo na spokojną trasę.
-
grzegomir
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: śr cze 26, 2013 16:11
- Auto:: Touran BKC 2004
- Imię:: grzesiek
- Lokalizacja: białystok
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
[quote="Damian15"]W ogóle po co ten temat ? Niektórzy pakują na prawdę duże pieniądze w naprawy Tourana i są zadowolenie a Ty w swoim co robisz dokładnie ?
książę i skarbniczka wymyślili przerobić przód z przed lifta na po lifta... interes nie opłacalny ale jak już było troche gratów to czemu nie. i tak zamawiam na tym allegro coś zaczną kompletować już składają to zabraknie jakiejś pierdoły i znowu czekania tydzień... później opowiem co i jak już przedstawię swojego tourana
książę i skarbniczka wymyślili przerobić przód z przed lifta na po lifta... interes nie opłacalny ale jak już było troche gratów to czemu nie. i tak zamawiam na tym allegro coś zaczną kompletować już składają to zabraknie jakiejś pierdoły i znowu czekania tydzień... później opowiem co i jak już przedstawię swojego tourana
- marnon
- Zaawansowany
- Posty: 374
- Rejestracja: wt lis 20, 2012 16:53
- Auto:: Golf V variant
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: śląsk
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
wtryski to też rzecz eksploatacyjna...grzegomir pisze:no w sumie tak rzeczy eksploatacyjne się nie liczą gorzej jak zaczną dziać sie cyrki z wtryskami wtedy będę liczył na waszą pomoc w wersji łopatoligicznej aż zacznę rozumieć co i jak samemu robić tak jak było z bmw...
wiesz skąd biorą się takie opinie? po części jest to wina polskiego rynku , na którym większość jak nie 90% aut VW z silnikiem TDI (i nie tylko vw) ma skręcone liczniki, każdy z nas chce kupić idealne auto ,bezwypadkowe i z oryginalnym przebiegiem z zachodu łudząc się, że ten właśnie egzemplarz który mam jest taki. Kupisz auto , które ma na liczniku 180tyś , a w rzeczywistości na zachodzie zrobiło 300tyś zł, kupisz takie auto piękne pachnące , z lakierem po polerce, wszystko jak nowe i zaczniesz jeździć a tu 4 wtryski do wymiany, turbina, dwumas i wchodzisz na forum i piszesz co za syf, to auto mnie wykańcza, ciągle problem, tyle PLNów już wydałem... itp. itd.
to tylko jeden z czynników, możesz kupić wadliwy model, może być po powodzi, może być po wypadku, a może poprostu dostał zły olej czy paliwo i problem zawsze się znajdzie...
Dziś producenci robią takie auta, które muszą się kiedyś zepsuć bo większość zarobku mają na serwisowaniu samochodów, ot przykład super silników benzynowych vw z łańcuchem rozrządu, który miał być bezobsługowy, a czasami po 40tyś już nadaje się do wymiany.
e46 miałem 320d polift i do teraz żałuję, że się go pozbyłem, fajne autko. Touran i cała grupa vw też jest fajna, uwierz mi jest bardzo dużo ludzi, użytkowników tourana, które jeżdżą i jeżdżą i nic się nie dzieje, tylko tak jak koledzy wspomnieli o tym się nie pisze. Głowa do góry
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Wiedziałem co kupuję, ale żeby nie było mam jeden problem dość poważny i nie wiem jak sobie poradzić, ale koledzy z TKP na pewno pomogą. Bo ostatnio zauważyłem, że nie mam jednego podświetlania w tablicy rejestracyjnej. Działać działa jak dokręcę luźniej śrubkę to się świeci, jak zamknę auto i otworzę to za pierwszym razem zapala się ale za drugim razem już nie. Taki mam problem z moi autkiem, ale w weekend przymierzam się do wymiany kamery cofania i przy okazji zerknę.admin pisze:cheles pisze:Chyba założę, taki temat, bo jak na razie jestem szczęśliwy, że nic nie robię, chyba, że jakieś moda ale to zawsze będzie dla przyjemności.Nie ma tematów "jestem szczęśliwy bo nic w aucie nie robię".
Bo 1.6 102KM mają to do siebie, że nie ma co przy nich robić![]()
To ostatni silnik "nie do zajechania" tak długo wkładany do grupy VAG.
Ale niestety w poliftach to jest ich może 1% wszystkich aut dostępnych w ofercie, większość to diesle.
No i raczej do jazdy miejskiej się tylko nadaje albo na spokojną trasę.


