Strona 1 z 1

Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 20:01
autor: Jacekp54
Mam nadzieję, że jest to mały problem z ESP, a mianowicie...

Rano touran nie chciał odpalić, konkretną przyczyną był akumulator, który zwyczajnie padł. Po wymianie na nowy i odpaleniu auta mam wyłączone ESP i nie idzie go włączyć. Podjechanie do przodu i do tyłu (tak jak w przypadku kontrolki ABS) nic nie pomogło. Mieliście taki problem?

Dodam że od niedawna, co jakiś czas zaraz po odpaleniu dawał mi sygnał i przez chwilę świeciły się kontrolki od ESP i ABS, po czym gasły.

(...Nie mam możliwości podpięcia komputera...)

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 20:10
autor: bartek0-01
U mnie ostatnio po odpieciu aku tez sie świecił ESP ale po przejechaniu około 300 metrów sam sie jakby zakodował i wrócił do normy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 20:18
autor: Tomas
Podłączyłeś akumulator i jeździłeś później czy tylko podłączyłeś ? ESP powinno się wyłączyć, wariacje kontrolek występują przy zaniku napięcia.

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 21:36
autor: marnon
mi się raz tak zadziałało jak zmieniałem licznik świeciła mi się kontrolka wspomagania oczywiście i ESP... wspomaganie po krótkiej jeździe zgasło... ESP niestety nie - pomógł skan VCDSem i usunięcie błędów.

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 22:42
autor: Jacekp54
Jeździłem, i nie zgasło, nawet trochę poszarpałem nim, żeby sprawdzić czy to tylko kontrolka, ale jednak całe ESP nie działa, próby włączenia przyciskiem też nic nie dają.

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 22:46
autor: andreass211
podepnij vcds we Wrocławiu napewno ktos z forum ma

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 22:47
autor: Jacekp54
Jutro coś pokombinuję ;) , jak narazie trzeba ostrożnie jeździć

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: czw sty 23, 2014 23:29
autor: JacaTouran
Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

-- 23 sty 2014, o 22:34 --

Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: pt sty 24, 2014 10:31
autor: Jacekp54
JacaTouran pisze:Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

-- 23 sty 2014, o 22:34 --

Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
No i pomogło :brawa:

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

: pn sty 27, 2014 19:58
autor: GASIOR997
12.ADAPTACJA CZUJNIK KĄTA SKRĘTU KIEROWNICY (G85) (USTAWIENIE PODSTAWOWE):

Wymagania:
*Pojazd pracuje.
*Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden w lewo.
*Przejechać niewielką odległość w linii prostej, na poziomej równej powierzchni z prędkością nie większą niż 20 km/h.
*Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej, zatrzymać pojazd z kołami skierowanymi na wprost.
*Upewnij się, że kierownica jest na wprost.
*Nie wyłączaj zapłonu.
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.

Wybierz:
03 -ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08

Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 1, wartość musi być między ° -1,5 i +1.5.
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub
(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
Do it!
Ustawienia podstawowe - 04

Grupa 060
Idź!
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06


-- 27 sty 2014, o 18:59 --

13.ADAPTACJA CZUJNIKA PRZYSPIESZENIA BOCZNEGO (G200):

Wymagania:
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.

Wybierz:
03 - ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08

Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub
(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
[Do it!]
Ustawienia podstawowe - 04

Grupa 063
Idź!
Aktywuj ustawienia podstawowego.
ON / OFF / Dalej
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Aby upewnić się, podstawowe ustawienie był udany, należy sprawdzić czujnik ponownie.
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06