Rozładowany Aku i problem z ESP
- Jacekp54
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
- Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 65 razy
Rozładowany Aku i problem z ESP
Mam nadzieję, że jest to mały problem z ESP, a mianowicie...
Rano touran nie chciał odpalić, konkretną przyczyną był akumulator, który zwyczajnie padł. Po wymianie na nowy i odpaleniu auta mam wyłączone ESP i nie idzie go włączyć. Podjechanie do przodu i do tyłu (tak jak w przypadku kontrolki ABS) nic nie pomogło. Mieliście taki problem?
Dodam że od niedawna, co jakiś czas zaraz po odpaleniu dawał mi sygnał i przez chwilę świeciły się kontrolki od ESP i ABS, po czym gasły.
(...Nie mam możliwości podpięcia komputera...)
Rano touran nie chciał odpalić, konkretną przyczyną był akumulator, który zwyczajnie padł. Po wymianie na nowy i odpaleniu auta mam wyłączone ESP i nie idzie go włączyć. Podjechanie do przodu i do tyłu (tak jak w przypadku kontrolki ABS) nic nie pomogło. Mieliście taki problem?
Dodam że od niedawna, co jakiś czas zaraz po odpaleniu dawał mi sygnał i przez chwilę świeciły się kontrolki od ESP i ABS, po czym gasły.
(...Nie mam możliwości podpięcia komputera...)
- bartek0-01
- Specjalista
- Posty: 969
- Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
- Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
- Imię:: Bartłomiej
- Lokalizacja: Elblag
- Podziękował: 204 razy
- Otrzymał podziękowań: 102 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
U mnie ostatnio po odpieciu aku tez sie świecił ESP ale po przejechaniu około 300 metrów sam sie jakby zakodował i wrócił do normy
----------------------------------------------------------
MOJE AUTO
---> viewtopic.php?f=9&p=301997#p301997 ---> Najnowsza aktualizacja profilu 06.05.2021 zapraszam do oglądania
MOJE AUTO

- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
Podłączyłeś akumulator i jeździłeś później czy tylko podłączyłeś ? ESP powinno się wyłączyć, wariacje kontrolek występują przy zaniku napięcia.
- marnon
- Zaawansowany
- Posty: 374
- Rejestracja: wt lis 20, 2012 16:53
- Auto:: Golf V variant
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: śląsk
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
mi się raz tak zadziałało jak zmieniałem licznik świeciła mi się kontrolka wspomagania oczywiście i ESP... wspomaganie po krótkiej jeździe zgasło... ESP niestety nie - pomógł skan VCDSem i usunięcie błędów.
- Jacekp54
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
- Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 65 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
Jeździłem, i nie zgasło, nawet trochę poszarpałem nim, żeby sprawdzić czy to tylko kontrolka, ale jednak całe ESP nie działa, próby włączenia przyciskiem też nic nie dają.
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
- Jacekp54
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
- Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 65 razy
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
-- 23 sty 2014, o 22:34 --
Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
-- 23 sty 2014, o 22:34 --
Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- Jacekp54
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
- Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 65 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
No i pomogłoJacaTouran pisze:Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
-- 23 sty 2014, o 22:34 --
Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

- GASIOR997
- Specjalista
- Posty: 587
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 00:58
- Auto:: SHARAN 7N2
- Imię:: GASIOR
- Lokalizacja: POLSKA/POLAND
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 61 razy
Re: Rozładowany Aku i problem z ESP
12.ADAPTACJA CZUJNIK KĄTA SKRĘTU KIEROWNICY (G85) (USTAWIENIE PODSTAWOWE):
Wymagania:
*Pojazd pracuje.
*Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden w lewo.
*Przejechać niewielką odległość w linii prostej, na poziomej równej powierzchni z prędkością nie większą niż 20 km/h.
*Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej, zatrzymać pojazd z kołami skierowanymi na wprost.
*Upewnij się, że kierownica jest na wprost.
*Nie wyłączaj zapłonu.
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.
Wybierz:
03 -ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 1, wartość musi być między ° -1,5 i +1.5.
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub (jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
Do it!
Ustawienia podstawowe - 04
Grupa 060
Idź!
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06
-- 27 sty 2014, o 18:59 --
13.ADAPTACJA CZUJNIKA PRZYSPIESZENIA BOCZNEGO (G200):
Wymagania:
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.
Wybierz:
03 - ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
[Do it!]
Ustawienia podstawowe - 04
Grupa 063
Idź!
Aktywuj ustawienia podstawowego.
ON / OFF / Dalej
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Aby upewnić się, podstawowe ustawienie był udany, należy sprawdzić czujnik ponownie.
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06
Wymagania:
*Pojazd pracuje.
*Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden w lewo.
*Przejechać niewielką odległość w linii prostej, na poziomej równej powierzchni z prędkością nie większą niż 20 km/h.
*Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej, zatrzymać pojazd z kołami skierowanymi na wprost.
*Upewnij się, że kierownica jest na wprost.
*Nie wyłączaj zapłonu.
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.
Wybierz:
03 -ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 1, wartość musi być między ° -1,5 i +1.5.
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub (jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
Do it!
Ustawienia podstawowe - 04
Grupa 060
Idź!
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06
-- 27 sty 2014, o 18:59 --
13.ADAPTACJA CZUJNIKA PRZYSPIESZENIA BOCZNEGO (G200):
Wymagania:
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.
Wybierz:
03 - ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
[Do it!]
Ustawienia podstawowe - 04
Grupa 063
Idź!
Aktywuj ustawienia podstawowego.
ON / OFF / Dalej
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Aby upewnić się, podstawowe ustawienie był udany, należy sprawdzić czujnik ponownie.
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06
Jak pomogłem to podziękowanie! - Pozdrawiam