Strona 1 z 7
Pompa ABS z Hill Hold
: wt kwie 29, 2014 00:37
autor: winetu_vip
Witam!
Czy pompa ABS ze sterownikiem 1K0-907-379 AC ma funkcję HHC (hill hold Control)? Czy tylko pompy MK60EC1 posiadają tą funkcję? Może któryś z kolegów ma rozeznanie w temacie bo na google znalazłem informację, że ten sterownik ma możliwość zakodowania HHC tylko nikt tego nie potwierdził.
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: wt kwie 29, 2014 07:14
autor: sobek187
Kolego 379 AC nie ma hill holda jesli szukasz pompy MK60 z hill holdem to tylko ta ma 1K0 614 517 AC....on równiez obsługuje samoparkowanie PARKASSIST pierwszej generacji.
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: wt kwie 29, 2014 22:08
autor: winetu_vip
Kolego sobek187 dzięki za info. Musze zmienić pompę bo chce założyć białe zegary(już je mam) przy okazji pomyślałem o HHC. Czyli pompa 1K0 614 517 AC jest zamienna z pompą 379 K (taką mam teraz) oby dwie to MK60,bez żadnych przeróbek przewodów hamulcowych i złącza elektrycznego?
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: wt kwie 29, 2014 23:54
autor: TomTDI
1K0 614 517 AC to MK60-AT a nie MK-60. Trzeba wymienić wielosensor oraz piny poprzepinać w pompie. Jak masz starsze wspomaganie to będziesz miał błąd komunikacji. Hydraulicznie wszystko pasuje nie trzeba nic zmieniać.
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 09:08
autor: Muti
Tomtdi, nie wprowadzaj kolegi w błąd. Żadnego sensora nie trzeba wymieniać. Piny owszem, trzeba poprzepinac. Co do błędu to również się mylisz. W caddym bylo przez jakiś czas wspomaganie hydrauliczne, a pompa nowa i błędów nie było - jest bit od tego - błąd j500 jak dobrze pamiętam.
NzTT
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 10:28
autor: cholo
a czy pompa 1K0 614 517 AC obsluguje rowniez XDS ?
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 10:34
autor: Muti
Mam na sprzedaż pompę MK60EC z HH i XDS. Końcówka nr części BE. Jak coś to na PW.
Re: Pampa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 11:06
autor: spacewalker
Muti pisze:Tomtdi, nie wprowadzaj kolegi w błąd. Żadnego sensora nie trzeba wymieniać. Piny owszem, trzeba poprzepinac. Co do błędu to również się mylisz. W caddym bylo przez jakiś czas wspomaganie hydrauliczne, a pompa nowa i błędów nie było - jest bit od tego - błąd j500 jak dobrze pamiętam.
NzTT
Kolego, Ty nie wprowadzaj w błąd.
Po pierwsze w Caddy do 2010 roku jest montowane hydrauliczne wspomaganie
Po secundo - Przy HillHol-dzie potrzebny jest nowy DuoSensor.
1K0 907 655B - to czujnik standardowy (
UG0/UG3 przy pompie K)
lub
do Hill Hold potrzebny jest
7H0 907 652A (
UG1/UG4)
Poniżej masz screeny z kodami wyposażenia
Pompy EC1 mają juz DuoSensor w sobie

Re: Pampa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 11:42
autor: Muti
spacewalker pisze:Po pierwsze w Caddy do 2010 roku jest montowane hydrauliczne wspomaganie
Przecież to napisałem,to w czym problem? Od GP montowane jest elektryczne,ale pompy EC1 szły już wcześniej i ten bit był specjalnie robiony pod auta z hydraulicznym wspomaganiem.
spacewalker pisze:Pompy EC1 mają juz DuoSensor w sobie
...i o tym właśnie mówiłem,ale nie do końca masz rację.
Zmieniła sie konstrukcja i sensor poprzecznego przyśpieszenia jest już w środku. Natomiast sensor przyśpieszenia wzdłużnego(G251) całkowicie wypadł i jego funkcja jest inaczej realizowana.
Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 15:12
autor: spacewalker
Muti pisze:........ W caddym bylo przez jakiś czas wspomaganie hydrauliczne,
do 2004 do 2010 to nie przez jakiś czas a przez cały czas produkcji modelu 2K przed FL

Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 18:13
autor: winetu_vip
Dzięki za zainteresowanie. Czyli z tego co piszecie aby zrealizować HHC to bez przeróbek sie nie obejdzie? Myśle że jak już przerabiać to wymieniać od razu na MK60EC1.
Przy przejściu z MK60 na MK60EC1 do przeróbki jest chyba hydraulika przednich zacisków i kostka elektryczna bo zauważyłem różnice no i kodowanie, czy coś jeszcze?
Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 18:22
autor: TomTDI
Kolego Muti
Z opisu wynika że kolega winetu_vip ma Touran 2.0, AZV, 2004 i z tego co pisze ma pompę 1K0907379K. Biorąc pod uwagę rocznik jest to pompa z krótkim kodowaniem.
Pompa 1K0 614 517 AC jest też z krótkim kodowaniem, a pompy z krótkim kodowaniem nie mają sensorów w środku mają dopiero z długim kodowaniem. Kolega spacewalker zresztą to pokazał. W przypadku krótkiego kodowania nie można wyłączyć DSR żeby nie wyrzucało błędu komunikacji z przekładnią jeśli ta nie obsługuje DSR. Jest kanał adaptacji ale mi w żaden sposób sterownik nie chciał przyjąć innej wartości a że kompletowałem PLA wymieniłem przekładnie. Jeśli masz takie informację to chętnie skorzystam jak się podzielisz.
cholo
Pompa 1K0 614 517 AC nie obsługuje XDS.
Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 19:58
autor: winetu_vip
TomTDI pisze:W przypadku krótkiego kodowania nie można wyłączyć DSR żeby nie wyrzucało błędu komunikacji z przekładnią jeśli ta nie obsługuje DSR
A w przypadku pompy z długim kodowaniem można wyłączyć? Na razie nie chciałbym inwestować do dodatkowo.
Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 22:12
autor: TomTDI
Podobno w długim kodowaniu jest opcja pytanie czy ktoś to fizycznie sprawdził. Czy po wyłączeniu pozostałe funkcje będą działać.
Re: Pompa ABS z Hill Hold
: śr kwie 30, 2014 22:29
autor: Muti
Jarry tak ma. Ma długie kodowanie, a nie ma PLA
NzTT